ایده و خلاقیت

راهنمای خرید میز تلویزیون و آینه کنسول و نحوه ست کردن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۳.۵

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون منزلتان هستید، انتخاب تابلو دکوراتیو مدرن و آینه کنسول باید با دقت انجام شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین ها را انتخاب کنید.

زیبایی بخشی از زندگی است. هنگامی وسایل درون خانه زیباتر دیده می‌شوند که میان آن‌ها هماهنگی وجود داشته باشد. هماهنگی به معنای ست کردن است. با توجه به متراژ منزل می‌توان آینه و کنسول، تابلو دکوراتیو و میز تلویزیون خریداری کرد. با آینه هنر زیبایی را به خانه بیاورید.

 

 

آینه و کنسول

آینه و کنسول جلوه ویژه‌ای به منزل می‌دهند. از آینه و کنسول در قسمت‌های مختلف خانه مانند سالن پذیرایی، راهرو و غیره می‌توان استفاده کرد. خوشبختانه آینه و کنسول‌ها در سایزهای مختلفی موجود هستند. با توجه به متراژ می‌توانید با انتخاب سایز مناسب، به راحتی آینه و کنسول را در هر بخش از خانه جای دهید. از کنسول می‌توان برای قرار دادن اکسسوری‌ها استفاده کرد. همچنین با قرار دادن آن در قسمتی از راهرو می توان وسایل ضروری مانند سوئیچ، کلید، موبایل و غیره را روی آن قرار داد تا حین خروج از منزل آن‌ها را فراموش نکرد. آینه باعث بزرگتر دیده شدن آن قسمت می‌شود.

همچنین با انعکاس نور، روشنایی بیشتر را به ارمغان می‌آورد. آینه و کنسول مدرن نسبت به سایر مدل‌ها طرفداران بیشتری دارد. زیرا تقریبا با هر دکوراسیونی به راحت ست می‌شود. خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن به قدری هیجان انگیز است که می‌توان میان چندین گزینه از یک فروشگاه اینترنتی مطمئن خرید کرد. فروشگاه آینه هنر مکانی مناسب برای خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن با قیمت ویژه است. در قسمت توضیحات سایت آینه هنر، جنس بدنه و ابعاد آینه و کنسول آمده است. می‌توانید با انتخاب رنگ و ابعاد دلخواه، آینه و کنسول ویژه خود را صاحب شوید.

 

تابلو دکوراتیو مدرن

 

 

تابلو دکوراتیو مدرن

تابلوها به خانه روحی تازه می‌بخشند. تابلوهای دکوراتیو مدرن از طرح‌های مینیمال و مدرن به وجود آمده‌اند. هنرمند با نگرشی خاص به رنگ‌ها، سادگی و حرکت متمرکز شده است و تصاویر را به گونه‌ای منحصر به فرد به تصویر می‌کشد. مزیت تابلو دکوراتیو مدرن نسبت به سایر مدل‌ها، ست شدن راحت با سایر لوازم منزل است. برای خرید تابلو دکوراتیو مدرن فروشگاه آینه هنر بهترین گزینه است.

زیرا می‌توانید از میان چندین مدل، خاص‌ترین و شیک‌ترین تابلو را انتخاب کنید. با انتخاب هوشمندانه و خرید تابلو دکوراتیو مدرن، میان المان‌های موجود در منزل هماهنگی ایجاد کنید تا وسایل با یکدیگر ست شوند. در قسمت توضیحات سایت آینه هنر توضیحات لازم درمورد تابلو و ابعاد آن آمده است. همچنین قابلیت بزرگنمایی کردن را دارد تا به راحتی جزئیات محصول را ببینید.

 

میز تلویزیون

به جرات می‌توان گفت هیچ خانه‌ای وجود ندارد که در هال یا اتاق نشیمن آن تلویزیون نباشد. تلویزیون نه تنها باید با متراژ منزل جور در بیاید بلکه باید میز تلویزیون مناسبی داشته باشد. میز تلویزیونی که انتخاب می‌شود باید به گونه‌ای باشد که از هر طرف حدود ده سانتی متر از تلویزیون بزرگتر باشد. همچنین با سایر لوازم منزل همخوانی داشته باشد تا بتوان ست کرد.خوشبختانه فروشگاه اینترنتی آینه هنر گزینه‌ای به نام خرید میز تلویزیون فراهم کرده است تا بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانید میز دلخواه خود را اینترنتی انتخاب کرده و سفارش دهید. پس از انتخاب مدل، رنگ و ابعاد دلخواه را انتخاب کنید. رنگ و ابعاد میز تلویزیون در سایت آینه هنر مطابق خواسته شما قابل سفارش است تا با مطابق سایز دلخواه شما ساخته شود. پس از خرید میز تلویزیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن و البته دقت کاری بالا، سفارش به دست شما خواهد رسید.

 

 

فروشگاه آینه هنر، انتخاب برتر

فروشگاه آینه هنر مفتخر است یکی از بهترین‌ها برای خرید میز تلویزیون، کنسول، تابلو دکوراتیو و همچنین سرویس خواب است. مشاوره رایگان، ضمانت کالا، ارسال سریع و بسته بندی امن به شما این امکان را می‌دهد که با خیال راحت از فروشگاه آینه هنر به صورت اینترنتی یا حضوری خرید کنید.

 

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید