ایده و خلاقیت

اجاره خودرو چه مزایایی دارد؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر قصد دارید به مسافرت بروید، گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید سفر خود را با آنها شروع کنید. یکی از آنها اجاره خودرو است.

اجاره خودرو می‌تواند سفری راحت و مقرون به صرفه را برای شما رقم بزند. اگر قصد دارید به مسافرت بروید، گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید سفر خود را با آنها شروع کنید. اگر دوست دارید سریع به مقصد برسید، می‌توانید با هواپیما سفر کنید. اما اگر عاشق سفرهای جاده‌ای هستید، قطار یا خودرو شخصی و‌ اجاره‌ای را پیشنهاد می‌کنیم.‌ اجاره خودرو نسبت به ماشین شخصی علاوه بر اینکه مقرون به صرفه است؛ مزایای بسیاری نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

مزایای اجاره خودرو

 شرکت‌های اجاره خودرو امکان کرایه انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی را برای افرادی که به هر دلیلی نیاز فوری به خودرو دارند را فراهم می‌کنند. اگر هنوز جهت اجاره اتومبیل تردید دارید، با ما همراه باشید تا مزیت‌های اجاره خودرو در تهران را به شما معرفی کنیم.

  • نیازی به پرداخت هزینه برای تعمیر نیست

همانطور که می‌دانید هزینه‌های تعمیر خودرو بسیار بالاست و اگر بخواهید با ماشین شخصی خود به سفر بروید، باید هزینه‌ای بابت تعویض روغن، خرید لاستیک و غیره بپردازید. اما با اجاره خودرو شما ابتدا ماشین را کامل بررسی کرده و اگر شرایط خوبی نداشت، می‌توانید مدل دیگر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید اگر بعد از تحویل خودرو، شرکت کرایه اتومبیل متوجه آسیبی شد، هزینه تعمیر اتومبیل را از شما دریافت می‌کند.

  • از دست رفتن سرمایه‌ هنگام خرید خودرو

اگر نیاز فوری به اتومبیل دارید و می‌خواهید یک ماشین برای خود بخرید؛ به خاطر قیمت بالای خودرو باید بخش عظیمی از سرمایه خود را صرف خرید اتومبیل کنید. هم چنین با فروش خودرو، هرگز نمی‌توانید مبلغی که بابت خرید خودرو پرداخت کرده‌اید را دریافت کنید. شما با اجاره خودرو می‌توانید پول خود را در جای دیگری سرمایه گذاری کرده و با پرداخت هزینه کم، صاحب یک ماشین شوید.

  • پرداخت نکردن هزینه‌های جانبی

همانطور که می‌دانید خودرو شخصی علاوه بر هزینه‌های تعمیرات، یک سری هزینه‌های جانبی نیز دارند. مثلا شما باید هزینه‌ای را بابت مالیات و عوارض پرداخت کنید. اما با اجاره خودرو، لازم به پرداخت هزینه‌های جانبی نیست و می‌توانید پول خود را پس‌انداز کنید.

  • عدم نیاز به پارکینگ

همیشه پیدا کردن یک جای پارک خوب یکی از دغدغه‌های اصلی رانندگان است. حتی ممکن است زمان زیادی را صرف پیدا کردن یک پارکینگ کنید. اما با کرایه خودرو دیگر لازم نیست اعصاب خود را خرد کرده تا یک پارکینگ پیدا نمایید. هم چنین دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای پارکینگ نیست.

  • از استهلاک ماشین جلوگیری می‌شود

اگر قصد سفر طولانی مدت با خانواده را دارید، بهترین گزینه اجاره خودرو است. شما با اجاره اتومبیل، دیگر لازم نیست نگران استهلاک ماشین و کاهش ارزش خودرو باشید. اگر قصد فروش ماشین خود را دارید مطمئنا بالا رفتن کیلومتر خودرو، باعث می‌شود که نتوانید ماشین خود را با قیمت مناسبی بفروشید. پس اگر هزینه‌های بلند مدت را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که کرایه خودرو موجب صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

  • صرفه جویی در مصرف بنزین

یکی از مزیت‌های اجاره خودرو در تهران این است که موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های مصرف بنزین می‌شود. از آنجاکه تنوع مدل‌های اتومبیل اجاره‌ای زیاد است، شما می‌توانید ماشینی را انتخاب کنید که مصرف بنزین کمتری داشته باشد. هم چنین خودروهای هیبریدی یکی از اتومبیل‌های محبوب برای کرایه می‌باشند. این خودروها علاوه بر اینکه دوستدار طبیعت هستند، موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز می‌‌شوند.

  • تاثیر گذاشتن روی دیگران

اگر با دوستان قدیمی خود ملاقات دارید یا می‌خواهید به یک جلسه کاری مهم بروید؛ مطمئنا داشتن یک ماشین لوکس و گران قیمت می‌تواند اطرافیان شما را تحت تاثیر قرار دهد. به جای خریدن یک ماشین گران‌قیمت، می‌توانید با پرداخت مبلغ کمی، یک ماشین لوکس کرایه کرده و توجه همه را به سمت خود جلب کنید.

  • تهیه خودرو متناسب با شرایط و موقعیت

یکی دیگر از مزایای اجاره خودرو این است که شما می‌توانید برای هر شرایط و موقعیتی، یک اتومبیل مناسب کرایه کنید. اگر قصد دارید به یک سفر طولانی مدت با خانواده یا دوستانتان بروید، می‌توانید با اجاره ماشین جادار و بزرگ خاطره شیرینی را در کنار دوستان خود رقم بزنید. همچنین اگر برای مراسم عروسی به دنبال یک ماشین شیک هستید به جای خرید یک ماشین گران‌قیمت، می‌توانید یک اتومبیل لوکس کرایه کرده و شب خاطره انگیزی را برای خود ثبت کنید. به جای اینکه برای شرایط مختلف چند ماشین خریداری کنید و کل سرمایه خود را از دست بدهید، می‌توانید با توجه به موقعیت، ماشین مناسب را با هزینه کم اجاره کنید.

  • با خیال آسوده به سفر بروید

شرکت‌های کرایه اتومبیل همیشه خودروهای خود را در بهترین شرایط نگه می‌دارند و به همین خاطر در سفر لازم نیست نگران خراب شدن ماشین باشید. هم چنین اگر خودرو دچار مشکل شد، شما می‌توانید با پشتیبانی شرکت تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند که به چه  کسی مراجعه کنید. به علاوه اگر تعمیر خودرو طولانی شد، یک اتومبیل دیگر در اختیارتان قرار می‌دهند.

  • تنوع خودرو

یکی از مزیت‌های اجاره خودرو‌ این است که امکان انتخاب از بین خودروهای متنوع را دارید. شرکت‌های کرایه خودرو، تنوع اتومبیل بالایی دارند و با توجه به موقعیت و نیازتان، بهترین خودرو را به شما معرفی می‌کنند. مثلا اگر به دنبال یک ماشین خاص برای مراسم عروسی هستید، کافیست سری به شرکت‌های کرایه خودرو بزنید و با اجاره ماشین عروس، خاطره فراموش نشدنی را برای خود و همسرتان رقم بزنید.

  • عدم نیاز به پرداخت هزینه بیمه

اکثر شرکت‌های کرایه اتومبیل، خودروهای خود را بیمه می‌کنند و شما بدون پرداخت هزینه اضافه، می‌توانید اتومبیل مورد نظر خود را کرایه کنید. داشتن بیمه این امتیاز را دارد که در صورتی که تصادف کردید، لازم نیست هزینه زیادی را بابت تعمیر آن بپردازید.

اجاره انواع خودرو لوکس در سپریس

سپریس به عنوان یکی از مراکز اجاره خودرو به صورت آنلاین فعالیت می‌کند. اگر به دنبال یک اتومبیل جادار و بزرگ برای سفر می‌گردید یا قصد اجاره ماشین عروس را دارید؛ کافیست به آدرس رسمی سپریس مراجعه کنید. هم چنین اگر قصد دارید از طریق اتومبیل خود کسب درآمد کنید می‌توانید مشخصات خودروی خود را کامل وارد کرده و چند عکس از اتومبیل خود تهیه کنید. شما در این مجموعه می‌توانید اتومبیل خود را با توجه به شرایط مورد نظرتان کرایه دهید. شما در هر نقطه‌ای از ایران می‌توانید با توجه به بودجه و نیازتان، خودرو مورد نظر خود را از طریق سپریس به نشانی www.sepris.com کرایه کنید. تنوع در مدل و قیمت‌های خودروهای مجموعه سپریس این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سپریس مخفف عبارت اسپریس واژه‌ای ایرانی به معنی میدان اسب‌دوانی است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید