ایده و خلاقیت

انجام صفر تا صد تشریفات مجالس عروسی شما با بهترین کیفیت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

اگر در شرف برگزاری جشن عروسی هستید و میخواهید نکات مهم انجام صفر تا صد تشریفات مجالس عروسی را بدانید، همراه ما باشید.

وقتی صحبت از برگزاری جشن عروسی به میان می‌آید، همه ما آرزوها و رویاهای زیادی در این خصوص داریم. تجسم یک مراسم بی عیب و نقص نه تنها برای عروس و داماد، بلکه برای خانواده‌ها نیز شیرین است. به همین دلیل، عروس و داماد تلاش می‌کنند تا اطلاعات کافی در خصوص انجام صفر تا صد تشریفات مجالس عروسی کسب کنند و المان‌های مهم در ارزیابی عملکرد تشریفات را بدانند. به این ترتیب شانس بالاتری برای دستیابی به بهترین کیفیت عملکرد خواهند داشت و جشن خوب و خاطره‌انگیزی را تجربه می‌کنند. اگر شما نیز نگران برگزاری جشن عروسی‌تان هستید، کاملا حق دارید.

در تشریفینو با درک این نگرانی و دغدغه شما، قصد داریم به بررسی انجام صفر تا صد تشریفات مجالس عروسی بپردازیم و استانداردهای یک جشن عالی را بررسی کنیم.

پس اگر در حال برگزاری عروسی هستید یا در آینده قصد دارید چنین اقدامی برای خودتان یا اطرافیان انجام دهید، تا پایان همراه ما باشید.

 

تشریفات مجالس چیست؟

تشریفات مجالس چیست؟

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

تیم‌های تخصصی در حوزه برگزاری جشن‌ها و ارائه خدمات شام،  پذیرایی، دیزاین و مهمانداری، جهت برنامه‌ریزی و مدیریت یک جشن خدمات ارائه می‌کنند. این تیم‌ها می‌توانند با ارائه خدمات متنوعی از جمله طراحی دکوراسیون، گل آرایی، تعیین محل برگزاری جشن، انتخاب و تدارک غذاها و نوشیدنی‌ها، مدیریت کلیه جزئیات مراسم و مراقبت از روند برگزاری مجلس، به کارفرمایان کمک کنند تا جشنی استاندارد و آبرومندانه برگزار نمایند. تشریفات مجالس به طور عمومی با دانش فنی، تجربه، مهارت مدیریت بحران و منابع انسانی متخصص در زمینه برگزاری مجالس و خدمات پذیرایی، به راحتی می‌توانند جشن رویایی شما را مدیریت و برگزار کنند. اگر می‌خواهید جشن عروسی خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید و از خدمات تیم تخصصی در این حوزه استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم با تشریفات کاژو مذاکره نمایید. کاژو یکی از برترین‌های حوزه تشریفات مجالس است که تمام استانداردهای روز دنیا برای برگزاری جشن‌های لوکس و مهم را رعایت می‌کند.

شماره تماس کاژو: ۰۹۱۲۸۴۶۵۵۱۳

 

عملکرد حرفه‌ای یک تشریفات خوب چیست؟

عملکرد حرفه‌ای یک تشریفات خوب چیست؟

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

قبل از بررسی هر جزییاتی، باید به عملکرد حرفه‌ای تیم تشریفات اشاره کنیم. شما باید بدانید در برخورد اول با یک تیم تشریفاتی، مشاهده چه اقداماتی زنگ خطر محسوب می‌شود و چه اقداماتی نشان دهنده کیفیت عملکرد یک تیم حرفه‌ای است. تشریفات مجالس بزرگی مثل عروسی، باید با کمک تیم‌های حرفه‌ای انجام شود تا نتیجه آن مطابق میل و آرزوهای شما باشد. به همین دلیل در ادامه به نکات کلیدی در این خصوص اشاره می‌کنیم.

 

1-پاسخ‌گویی شفاف به سوالات

1-پاسخ‌گویی شفاف به سوالات

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

تفاوتی ندارد که تماس شما تلفنی باشد یا مراجعه حضوری به دفتر تشریفات داشته باشید. به هر حال متخصصین و مشاوران تشریفات، باید به شکلی صادقانه و با حوصله پاسخگوی سوالات شما باشند. در چنین شرایطی، قطعا لیستی از سوالات و ابهامات به شما کمک می‌کند تا جزییات عملکرد یک تیم تشریفاتی را کشف کنید. پاسخ دادن به سوالات در خصوص جزییات یک جشن عروسی، نحوه دریافت هزینه‌ها، تعرفه منوهای مختلف و امکان اضافه کردن آیتم‌های بیشتر به منوها، همگی از جمله مواردی است که باید توسط متخصصین این حوزه به روشنی پاسخ داده شود.

 

2-نیازسنجی و ارزیابی سطح جشن عروسی مدنظر

نیازسنجی و ارزیابی سطح جشن عروسی مدنظر

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

استانداردهای فردی متناسب با شرایط خانوادگی، فرهنگی، بودجه و علایق شخصی متفاوت است. گاهی از دید عروس و داماد X یک جشن عروسی بی عیب و نقص نیازمند داشتن منو فینگرفود، غذای اصلی، غذاهای بین المللی و دریایی است! در حالی‌که از دید عروس و داماد Y برگزاری یک جشن با دیزاین لوکس و منو با 3 نوع غذا می‌تواند کافی به نظر رسد. پس همین تفاوت سلیقه‌ها است که ضرورت نیاز سنجی را مشخص می‌کند. کارشناس تشریفات باتوجه به اطلاعات دقیقی که از عروس و داماد دریافت می‌کند، به بهترین شکل نیازسنجی را انجام خواهد داد. این نیازسنجی شامل بررسی بودجه، اولویت‌ها و جزییات دیگری است.

 

3-بررسی بودجه جشن عروسی

بررسی بودجه جشن عروسی

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

بهتر است بدانید که رسالت اصلی یک مجموعه تشریفات، بررسی نیازها، انتظارات، فرهنگ، ذائقه و استانداردهای عروس و داماد در کنار بودجه مدنظر برای برگزاری جشن عروسی است. پس از چنین ارزیابی تکمیلی، می‌توان پیشنهاداتی تخصصی به عروس و داماد ارائه کرد. تیم تشریفات به دلیل روابط گسترده و سال‌ها ارائه خدمات در این حوزه، به راحتی می‌تواند در زمینه کاهش هزینه‌های عروس و داماد و ارائه خدمات عالی از هر مجموعه‌ای، مطلوب عمل کند. پس از بررسی نیازسنجی و بودجه، تشریفات مجالس می‌تواند در خصوص این پیشنهادات عالی عمل کند.

  • بهترین لوکیشن برگزاری جشن عروسی مطابق با سلیقه عروس و داماد کدام است.
  • مناسب‌ترین منو پذیرایی مراسم و شام با توجه به بودجه و اولویت‌ها کدام است.
  • چه مزون‌هایی برای لباس عروس و داماد توصیه می‌شود؟
  • بهترین آتلیه عکاسی کجاست؟
  • لوکیشن‌های مناسب عکاسی فرمالیته و سبک عکاسی چگونه است؟
  • بهترین ایده پردازی برای سناریو فرمالیته چیست؟
  • مشاوره تخصصی استایل عروس و داماد.
  • ارائه اطلاعات در خصوص انتخاب گل آرایی متناسب با بودجه.

 

4-شفاف سازی هزینه‌ها

شفاف سازی هزینه‌ها

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

شاید اصلا به این نکته توجه نکرده باشید، اما یکی از ویژگی‌های مهم برای تشریفات مجالس عروسی قابل اعتماد، شفاف سازی هزینه‌ها است. اگر اندکی توجه کرده باشید، بسیاری از تیم‌های تشریفاتی به کلی گویی عادت دارند و اطلاعات را به شکلی تقریبی و زبانی در اختیار شما قرار می‌دهند. حتی گاهی تبصره افزایش قیمت به دلیل تورم را لحاظ می‌کنند اما درصد نهایی آن را ذکر نمی‌کنند. در واقع با چنین شرایطی شما یک قرارداد بی نتیجه را امضا می‌کنید که در نهایت دنیایی هزینه تحمیلی برای‌تان لیست خواهد شد. شفاف سازی هزینه‌ها اصلی‌ترین مشخصه یک تیم تخصصی و حرفه‌ای است. در کاژو می‌توانید تمام هزینه‌ها را شفاف بررسی کنید. منو پایه تا منوهای لوکس جهت پذیرایی در کنار هزینه‌های تعیین شده برای منو شام همگی به کارفرما اعلام می‌گردد. به این ترتیب می‌توانید متناسب با اولویت‌های شخصی خودتان دست به انتخاب بزنید و ترکیبی از منو پذیرایی و شام را برای جشن عروسی انتخاب کنید.

 

5-انعطاف پذیری و مشتری مداری

انعطاف پذیری و مشتری مداری

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

سلیقه‌های متفاوت لزوم ارائه خدمات به شکل و فرم‌های مختلف را ایجاب می‌کند. گاهی عروس و داماد متناسب با اولویت‌های شخصی خودشان علاقه‌مند به حذف و اضافه مواردی در منو هستند. بسیاری از تیم‌های تشریفاتی زحمت انعطاف‌پذیری در چنین شرایطی را به خودشان تحمیل نمی‌کنند و با واژه امکان پذیر نمی‌باشد، خودشان را خلاص می‌کنند. اما برای انجام انجام صفر تا صد تشریفات مجالس عروسی، تیم تشریفات می‌تواند مطابق با خواسته کارفرما مواردی را حذف یا اضافه کند. هرچند چنین تغییراتی لزوم محاسبه قیمت را ایجاب می‌کند و همه چیز پیچیده‌تر خواهد شد، اما احترام به خواسته مشتری و تلاش برای برآورده سازی آن موضوع مهمی است که تنها در تیم‌های حرفه‌ای دیده می‌شود.

 

6-درنظر گرفتن منافع مشتری

درنظر گرفتن منافع مشتری

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

تصور کنید به عنوان مشتری برای برگزاری یک جشن عروسی 100 نفره مراجعه می‌کنید و تنها باغ عمارتی که سراغ دارید، عمارت X با ظرفیت 300 مهمان است. اگر تیم تشریفاتی منافع شما را مدنظر قرار ندهد، خواسته شما را بدون دخالت می‌پذیرد و هزینه نهایی برگزاری جشن در باغ X را اعلام می‌نماید. اما تشریفات حرفه‌ای شرایط را برای شما توضیح می‌دهد که در حال حاضر هزینه حدودی 300 مهمان برای لوکیشن را پرداخت می‌کنید درحالی‌که تعداد شما یک سوم است! پس باغ Y و Z نیز گزینه مناسبی است که با 150 نفر ظرفیت همین امکانات و زیبایی را برای‌تان فراهم می‌کند. در این شرایط شما تصمیم گیرنده نهایی هستید و با اعتماد به تشریفات، انتخاب خواهید کرد.

 

7-ایده پردازی و به روز بودن

ایده پردازی و به روز بودن

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

برای انجام صفر تا صد تشریفات مجالس عروسی، لازم است تا نکاتی را مدنظر قرار دهید. ذهنیت و استراتژی عملکرد یک تیم تشریفات، متناسب با شرایط روز نیازمند تغییر است. سلیقه، ایده پردازی، سناریو نویسی، توصیه‌ها و جزییات همگی در طول زمان تغییر می‌کند. اگر بهترین تیم تشریفاتی دنیا را انتخاب کنید اما اثری از به روز بودن در آن مشاهده نکنید، قطعا پس از برگزاری جشن پشیمان خواهید شد. توجه به این نکته بسیار ضروری است. شما باید حتما این جزییات را در نمونه کارهای قبلی تشریفات بررسی کنید. استفاده از دیزاین روز، چیدمان و لوازم پذیرایی جدید در کنار نحوه برخورد با مهمانان به سبک نوین همگی از جمله مواردی است که می‌تواند برای انتخاب بهترین تیم تشریفاتی اهمیت داشته باشد.

 

8-نظم و مدیریت قوی مجموعه

نظم و مدیریت قوی مجموعه

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

اگر اندکی زمان اختصاص دهید و در تست مراسم یا مراجعه حضوری و مشاهد ویدئو از جشن‌های برگزار شده، به رفت و آمد مهمانداران، نحوه تمیز کردن میزها و بشقاب‌ها، چگونگی شارژ شیرینی و میوه‌ها، نحوه خوش آمد گویی و ارائه نوشیدنی ولکام به مهمانان، نحوه مدیریت گل آرایی و انتقال به سالن غذاخوری، چگونگی هماهنگی با تیم موسیقی، نور، آتش بازی، دی جی، یخ خشک و ... تمام جزییات را ارزیابی کنید. در نهایت به این نتیجه می‌رسید که نظم، برنامه ریزی، پیش‌بینی و تسلط به برگزاری جشن تا چه اندازه مطلوب بوده است. از همین موارد می‌توانید به روشنی عملکرد تشریفات مجالس را مقایسه کنید. برای مثال به چند تفاوت عمده در عملکرد تیم‌های تشریفاتی حرفه‌ای و آماتور اشاره می‌کنید.

  • به ازای هر تعداد مهمان چند مهماندار وجود دارد؟
  • توجه به تمیزی ظروف، لوازم دیزاین و پذیرایی چگونه است؟
  • نظافت فضاهای خاص مثل سرویس بهداشتی، اتاق رختکن و سالن میکاپ بررسی می‌شود؟
  • ظروف انتخابی برای سرو فینگرفودها متناسب با نوع آن است؟
  • دیزاین و چیدمان فینگرفودها چگونه است؟
  • نحوه پذیرایی آبمیوه‌ها و دیزاین آن چگونه است؟
  • آیا ظروف استفاده شده بر روی میز تعویض می‌شوند؟ آیا پوست میوه و دستمال از داخل بشقاب پاک می‌شود؟
  • آیا رسیدگی به خواسته مهمانان فوری انجام می‌شود؟
  • آیا قدرت مدیریت شرایط در بین پرسنل و مهمانداران دیده می‌شود؟
  • آیا لباس مهمانداران منظم و متحدالشکل است؟
  • آیا صندلی‌ها و نشیمن‌ها تمیز هستند؟
  • آیا ایمنی در آتش بازی و مدیریت برای شروع آن وجود دارد؟

 

9-مدیریت بحران و پیش‌بینی

مدیریت بحران و پیش‌بینی

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌هایی که می‌تواند یک تیم تازه کار و بی‌تجربه را از تیمی حرفه‌ای مجزا کند، تجربه مدیریت بحران است. توجه به اتفاقاتی که شاید 1 در 1000 رخ دهد، می‌تواند سرنوشت یک شب شیرین را تعیین کند. دغدغه فراهم کردن امکانات لازم برای مقابله با هر مشکل احتمالی، موضوع مهمی است که در تیم تشریفاتی حرفه‌ای دیده می‌شود. برای مثال، اگر در روز عروسی عروس خانم هنگام عکاسی دچار مشکل شود و لباس او آسیب جدی ببیند، تکلیف مراسم چیست؟ اگر برق منطقه قطع شود چطور؟ اگر به هر دلیل تجهیزات نور و صدا دچار مشکل شوند چه؟ تمام این اتفاقات با یک تیم حرفه‌ای در کم‌ترین زمان رفع و رجوع می‌شود. به دلیل ارتباطات گسترده، تیم تشریفات با چند تماس می‌تواند لباس عروس جدیدی را تامین کند، میکاپ آرتیست حرفه‌ای به لوکیشن جشن بیاورد و از موتور برق یا تجهیزات مورد نیاز دیگر کمک بگیرد. این جزییات مهمی است که می‌تواند در شرایط بحرانی، همه چیز را آرام کند.

 

10-عقد قرارداد رسمی

عقد قرارداد رسمی

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

برای برگزاری جشن خاطره انگیز‌تان، باید حتما قرارداد رسمی با تشریفات بسته باشید. این قرارداد حتما شامل تمام جزییاتی است که بر انجام یا عدم انجام آن توافق کرده‌اید. از ویژگی‌های مهم تیم‌های حرفه‌ای تشریفات می‌توان به قراردادهای دارای جزییات اشاره کرد. شما باید حتما جزییات توافق را درج کنید. از نوع گل و سبک گل آرایی، نواحی مدنظر برای گل آرایی، نوع فینگرفودها، جزییات منو، دسر، نوشیدنی، نوع نوشیدنی‌ها، کیفیت طبخ غذا، نوع برنج، نوع گوشت‌ها، تازه بودن غذاها، دیزاین دسرها و میزهای شام و پذیرایی مهمانان، نوع بار میوه، دسر، پاستیل، دمنوش و... همگی در این قرارداد نوشته می‌شود. حتی نوع لباس مهمانداران، تعداد آن‌ها، حجم آتش بازی، دفعات یخ خشک، نوع نورپردازی و سیستم صوتی به همراه سبک پذیرایی و هر چیزی که برای شما اهمیت دارد، در این قرارداد مشخص می‌شود. چنین قراردادی به شما اجازه می‌دهد تا هوشمندانه انتخاب کنید و برای اجرایی شدن آن، اهرم قانونی داشته باشید. به همین دلیل یک تشریفات حرفه‌ای تن به چنین قرارداد محکمی خواهد داد؛ چراکه خیالش از سطح برگزاری جشن و پای‌بندی به تعهدات راحت است.

 

چگونه بهترین تیم تشریفات مجالس عروسی را پیدا کنید؟

چگونه بهترین تیم تشریفات مجالس عروسی را پیدا کنید؟

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

اگر قصدتان انجام صفر تا صد تشریفات مجالس عروسی باشد، باید حتما تحقیق کنید. از آشنایان و دوستان‌تان سوال کنید و برترین‌های این حوزه در فضای مجازی را شناسایی کنید. مراجعه حضوری داشته باشید و به خوبی تمام پارامترهایی که در بالا اشاره شد را ارزیابی کنید. به همین ترتیب شانس بالایی دارید تا انتخاب مطلوبی داشته باشید. یادتان باشد که تست مراسم و مشاهده جشن واقعی که صفر تا صد توسط تشریفات مدنظر برگزار می‌شود، نکته مهمی است که باید حتما آن را عملی کنید.

 

انجام تشریفات مجالس عروسی شما  در تهران

انجام تشریفات مجالس عروسی شما  در تهران

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

خوشبختانه تمامی پارامترهایی که در بالا به آن اشاره شد، در تیم تشریفات کاژو دیده می‌شود. سابقه درخشان برگزاری جشن‌های لوکس و فاخر، در کارنامه کاژو دیده می‌شود. عملکرد حرفه‌ای و رضایت مشتریان نیز بخش مهمی از رزومه قوی این تیم تشریفاتی است. پس بدیهی است که برای انجام صفر تا صد تشریفات مجالس عروسی در تهران، می‌توانید از متخصصین کاژو کمک بگیرید. با کمک کاژو، شما تنها یک تیم تشریفاتی برای پذیرایی و مدیریت جشن ندارید! شما یک تیم حرفه‌ای ودینگ پلنر همراه‌تان دارید که مشاوره‌ای جدی در حوزه‌های مختلف استایل، لباس، عکاسی، انتخاب دیزاین و... ارائه می‌کنند. پس برای انجام تشریفات مجالس عروسی شما  در تهران، گزینه‌ای عالی وجود دارد که نیازهای‌تان را پاسخ خواهد داد.

اگر تجربه‌ای در این خصوص دارید، حتما برای ما کامنت بگذارید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید