ایده و خلاقیت

خدمات تشریفات مجالس در منزل یا محل کار چیست؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر میخواهید با جزییات خدمات تشریفات مجالس در منزل و خدمات تشریفات مجالس در محل کار آشنا شوید همراه ما باشید.

وقتی صحبت از برگزاری جشن‌های خاص به میان می‌آید، تصور ما حضور در لوکیشنی خاص برای برگزاری جشن است. قطعا رایج شدن اجاره لوکیشن مناسب برای برگزاری جشن، به دلیل محدودیت در فضای خانه‌های امروزی است. اگر شما دارای خانه، ویلا، محل کار یا هر لوکیشن مناسب دیگری باشید، به راحتی می‌توانید خدمات تشریفات مجالس در منزل را استفاده کنید. برگزاری جشن‌های شخصی در فضای شخصی، قطعا رنگ و بوی خاص خود را دارد و چالش‌هایی بسیار جدی به میان می‌آورد. همین موضوع موجب شده است تا انتخاب تیم خدمات تشریفات مجالس در محل کار و منزل، بسیار پیچیده باشد.

اگر شما نیز تمایل دارید اطلاعاتی در خصوص خدمات تشریفات مجالس در منزل و چالش‌های آن کسب کنید، تا پایان همراه ما باشید.

 

آیا برگزاری جشن در خانه ممکن است؟

آیا برگزاری جشن در خانه ممکن است؟

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

فضای خانه‌های امروزی ما، بسیار کوچک‌تر از خانه‌های قدیمی شده است. زندگی آپارتمانی محدودیت‌های زیادی را تحمیل می‌کند. در این میان برگزاری جشن‌های مختلف در خانه، اقدامی چالش برانگیز است. اما در شرایطی که وسعت کافی در خانه، ویلا، باغ یا محل کارتان داشته باشید و همه چیز برای برگزاری جشن فراهم باشد، باید حتما از خدمات تشریفات مجالس در منزل استفاده کنید. به این ترتیب برنامه ریزی و سازمان دهی به بهترین شکل انجام می‌شود و شرایط برای فراهم کردن یک جشن خاطره‌انگیز وجود دارد.

 

چالش‌های برگزاری جشن در خانه و محل کار

چالش‌های برگزاری جشن در خانه و محل کار

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

اگر بخواهید برای برگزاری یک جشن بی عیب و نقص اقدام کنید، قطعا نیاز دارید تا از چالش‌های این کار مطلع باشید. آگاهی به شما کمک می‌کند تا کم‌ترین استرس و اضطرابی را تجربه نکنید. به همین دلیل در ادامه قصد داریم به چالش‌های این موضوع اشاره کنیم.

 

1-فضای مناسب برای آماده سازی غذا و طبخ

اگر قصدتان پذیرایی مطلوب از مهمانان باشد، قطعا نیاز دارید تا از منوهای مختلف تشریفات، یک منو مناسب را انتخاب کنید. منو پذیرایی با میوه، شیرینی و آبمیوه‌های طبیعی یا نوشیدنی‌های گرم و سرد رایج‌ترین بخش پذیرایی است. آماده سازی تمام این اقلام در فضایی بهداشتی، یکی از اقدامات مهمی است که باید فضای مناسبی برای آن وجود داشته باشد. از سوی دیگر، آماده سازی غذاها نیز، فضای استانداردی را نیاز دارد. معمولا طبق روال عملکرد تشریفات، غذاهای اصلی و ایرانی در محل کیترینگ آماده سازی می‌شوند و سپس با تجهیزات به لوکیشن شما فرستاده خواهند شد. تیم مسئول با حضور آشپز و سرآشپزها، وظیفه گرم نگهداشتن غذاها را دارند. به این ترتیب در زمان سرو غذا، همه چیز مطابق برنامه آماده است.

یادتان باشد که غذاهای فینگرفودی و غذاهای کبابی شرایط ویژه‌ای دارند. شما باید فضایی مناسب برای آماده سازی آن‌ها داشته باشید. با در اختیار گذاشتن فضای مناسب، آشپزها امکان آماده سازی فینگرفود گرم را دارا هستند. کلیه تجهیزات برای آماده سازی کباب‌ها از سوی تشریفات تامین می‌شود و صرفا ارائه فضای مناسب برای تدارکات بعدی کفایت می‌کند.

 

2-فضای مناسب برای تجهیزات گل آرایی و دیزاین

یکی دیگر از چالش‌هایی که خدمات تشریفات مجالس در منزل و محل کار برای‌تان ایجاد می‌کند، تامین فضای مناسب برای قراردادن گل‌ها و تجهیزات گل آرایی است. شما باید اتاق یا فضای مناسبی داشته باشید تا همه چیز در آن جا قرار گیرد. گل‌ها ابتدا به شکل دسته‌ای به محل آورده می‌شوند تا ضمن حفظ تازه‌گی، همه چیز به طور حرفه‌ای انجام شود. معمولا در شرایط عدم وجود فضای کافی، از فضایی که برای آشپزها درنظر گرفته شده است، استفاده خواهد شد. به همین ترتیب با اتمام گل آرایی فضا نظافت شده و آماده قرار گرفتن تجهیزات و ظروف مخصوص غذا می‌شود.

 

3-وسعت کافی برای چیدمان میزهای پذیرایی

در هر محیطی که برای برگزاری جشن مدنظرتان باشد، باید حتما فضایی جهت قرار دادن میز مهمانان پیش‌بینی کنید. این میزها مطابق با سلیقه شخصی شما انتخاب می‌شوند. چیدمان میزهای گرد با صندلی‌های دور آن یکی از گزینه‌ها است. استفاده از میزهای مستطیلی و صندلی‌های کنارهم نیز، انتخاب مناسبی برای فضاهای محدود است. اما به هر حال براساس تعداد مهمانان، گنجایش سالن نیز بررسی می‌گردد تا همه چیز برای حضور خدمات تشریفات مجالس در منزل  و تجهیز فضا آماده باشد.

 

4-محل مناسب ایجاد جایگاه یا استند دیزاین

زمانی که قصد دارید جشن بی عیب و نقصی را رقم بزنید، قطعا باید در لوکیشن شخصی‌تان فضاهایی را پیش‌بینی کنید. برای مثال، در یک جشن تولد باید حتما فضایی برای دیزاین وجود داشته باشد که برش کیک، مراسم تولد و عکس‌ها در آن ثبت شود. برای جشن‌هایی مثل نامزدی و عروسی نیز، جایگاه عروس و داماد اهمیت بسیار زیادی دارد. یادتان باشد که فراهم کردن این بخش‌ها، می‌تواند رنگ و بوی جشن شما را تعیین کند و همه چیز را به شکلی حرفه‌ای نشان دهد.

 

خدمات تشریفات مجالس در منزل و محل کار

خدمات تشریفات مجالس در منزل و محل کار

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

حتما برای شما نیز جذابیت دارد که اطلاعاتی در خصوص خدمات تشریفات مجالس در محل کار یا هر لوکیشن شخصی دیگر کسب کنید. در واقع، تیم تشریفا برای ارائه خدمات در لوکیشن شخصی شما، اقداماتی انجام می‌دهد. شناخت این اقدامات کمک می‌کند تا بدون نگرانی و استرس، برای برگزاری جشن برنامه ریزی کنید و از آن لذت ببرید. درادامه به روند ارائه خدمات توسط تشریفات در لوکیشن‌های شخصی اشاره می‌کنیم.

 

1- نیازسنجی مشتری

زمانی که قصد دارید برای برگزاری یک جشن در لوکیشن خاص خودتان اقدام کنید، مشاور تشریفات با شما جلسه‌ای ترتیب می‌دهد. در این جلسه تمام انتظارات و نیازهای شما از یک جشن را مورد بررسی قرار می‌دهد. در واقع، این زمان بهترین تایمی است که می‌توانید رویاهای ذهنی خودتان را مرور کنید و باتوجه به آن‌چه در ذهن دارید، استانداردهای برگزاری جشن را مرور کنید. هرچه اطلاعات شما از نیازهای خودتان دقیق‌تر باشد، تیم تشریفات به شکل بهتری امکان مشخص کردن نیازها و برگزاری جشن مطابق با نیازتان را خواهد داشت.

 

2-تعیین نوع جشن و خدمات مدنظر

اقدام مهم بعدی مشخص کردن نوع جشن است. شما باید تعیین کنید که جشن‌تان چیست؟ تولد، نامزدی، بله برون، عروسی، تولد، سالگرد ازدواج، فارغ التحصیلی یا... از جمله رایج‌ترین جشن‌هایی است که می‌توان در منزل برگزار کرد. بعد از این مرحله، نوع خدمات مدنظرتان را بیان می‌کنید. نوع غذاها، سفارش کیک، دیزاین فضا، خدمات خاص، موسیقی، دنسر، نور یا... را لیست می‌کنید و به اطلاع تشریفات می‌رسانید.

 

3-بررسی لوکیشن شخصی

در مرحله سوم، لوکیشن شخصی شما توسط تیم تشریفات بررسی می‌شود. همه چیز باید طبق برنامه و اصول انجام شود تا نتیجه مطلوبی داشته باشد. به همین دلیل تیم تشریفات فضا را براساس چالش‌هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، بررسی می‌کند. اگر لوکیشن امکان تجهیز و فراهم کردن امکانات برگزاری جشن مطابق با خواسته‌های شما را داشته باشد، برگزاری جشن در همان فضا قطعی می‌شود. در این شرایط توصیه‌هایی جهت بهبود کیفیت جهت ارائه می‌شود.

 

4-برنامه ریزی جهت برگزاری جشن در لوکیشن شخصی

اقدام مهم بعدی پس از نیازسنجی و ارزیابی فضا، برنامه ریزی است. متخصصین تشریفات طبق خواسته‌ها و انتظارات شما برنامه ریزی می‌کنند تا برگزاری جشن به شکلی حرفه ای انجام شود. در این راستا با افراد متخصص دیگری صحبت می‌کنند تا همه چیز مطابق خواسته‌های شما پیش رود. هماهنگی با تیم موزیک، دنسر، نور، استیج، دیزاین فضا و همه جزییات برعهده تیم تشریفات است تا جزییات به شکلی حرفه‌ای انجام شود.

 

5-تامین امکانات مورد نیاز

تفاوتی ندارد که جشن شما برای 50 نفر باید یا جشنی 200 نفره باشد! به هر حال تیم تشریفاتی مطابق با قرارداد نوشته شده، وظیفه تامین تمام امکانات را دارند. این امکانات از لوازم پخت و پز، کباب، میز و صندلی، رومیزی، حلقه دستمال سفره، شمعدان و گلدان های مخصوص سرو و پذیرایی، پارتیشن بندی و استندهای دیزاین گرفته تا هر چیزی که برای یک جشن لوکس مورد نیاز باشد. یادتان باشد که تمام این امکانات، مطابق با قرارداد نوشته شده ارائه می‌شود و تعهدات تشریفات، کاملا مطابق با همین جزییات است.

 

چه جشن‌هایی در لوکیشن شخصی برگزار می‌شود؟

چه جشن‌هایی در لوکیشن شخصی برگزار می‌شود؟

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:   02188888884

شما براساس تعداد مهمانان و ظرفیت فضای شخصی‌ مدنظرتان می‌توانید جشن‌های مختلفی را در برگزار کنید. در واقع، جشن‌هایی که امکانات آن‌ها در لوکیشن شخصی قرار می‌گیرد، به راحتی قابل برگزاری و اجرا هستند. جشن‌ تولد، جشن تعیین جنسیت، جشن سیسمونی، جشن الفبا، جشن فارغ التحصیلی، جشن نامزدی، جشن بله برون، جشن عروسی، جشن سربازی، جشن مجردی و جشن سالگرد ازدواج همگی در فضای شخصی شما قابل اجرا هستند. فقط کافی است جزییات مراسم و انتظاراتتان توسط متخصصین تشریفات مورد بررسی قرار گیرد.

 

مزایای خدمات تشریفات مجالس در منزل  و محل کار چیست؟

خدمات تشریفات مجالس در محل کار و منزل مزایای متعددی دارد. شما در فضای شخصی خودتان خاطرات شیرین‌تان را ثبت می‌کنید و هیچ نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف برای اجاره یک شبه لوکیشن‌های مختلف ندارید. از سوی دیگر، شخصی بودن فضا به شما فرصت خاطره سازی در محیطی خاص را فراهم می‌کند. به این ترتیب می‌توانید جشنی مطلوب برگزار کنید. مزیت دیگر خدمات تشریفات مجالس در منزل  و محل کار، دارا بودن لوکیشن یونیک است که عکس‌های خاص خودتان را در خاطرات ثبت می‌کند.

 

تشریفات مجالس در منزل یا محل کار در تهران

تشریفات مجالس در منزل یا محل کار در تهران

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

استفاده از تشریفات مجالس در منزل یا محل کار در تهران بسیار دشوار است. چرا که انتخاب تشریفات با عملکرد حرفه‌ای و مطلوب اصلا کار راحتی نیست. خوشبختانه با جستجو در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌ها یا پرس و جو از اطرافیان، می‌توانید به نام تشریفات تشریفینو برسید. تشریفاتی که سابقه درخشانی در مارکت برگزاری جشن دارد. به این ترتیب می‌توانید خیلی راحت با خیالی آسوده، بهترین تشریفات را برای جشن‌تان انتخاب کنید.

 

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:  02188888884

 

خلاصه مطلب

اگر بخواهید برای جشن‌های خاص زندگی‌تان، منزل، محل کار یا لوکیشن شخصی دیگری را انتخاب کنید، باید از چالش‌های آن مطلع باشید. به همین ترتیب امکان انتخاب هوشمندانه و اصولی برای‌تان فراهم است و تجربه‌ای شیرین از جشن‌تان ثبت می‌کنید.

اگر نکته‌ یا تجربه‌ای از برگزاری جشن در خانه دارید، همینجا برای‌مان کامنت کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید