ایده و خلاقیت

دیزاین و چیدمان لاکچری در مراسم عروسی به کمک تشریفات مجالس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر عاشق جشن های فاخر هستید و میخواهید جزییات دیزاین و چیدمان لاکچری در مراسم عروسی به کمک تشریفات مجالس را بدانید، همراه ما باشید.

برگزاری جشن‌های شیک و باکلاس را در فیلم‌های اروپایی زیاد دیده‌ایم! آرزوی هر عروس و دامادی، برگزاری جشن عروسی لوکس با استایل شیک و فاخر است. قطعا برای چنین مراسمی با جزییات زیاد، نیاز به متخصصینی احساس می‌شود. تیم تشریفات مجالس به بهترین شکل ممکن می‌تواند مسئولیت برگزاری جشن عروسی لاکچری شما را برعهده داشته باشد. تجربه و آموزش پرسنل و مدیران تشریفات برای برگزاری جشن‌های لوکس مطابق با استانداردهای روز دنیا، نیاز شما را برای دستیابی به رویای ذهنی‌تان برآورده می‌کند.

اگر می‌خواهید با دیزاین و چیدمان لاکچری در مراسم عروسی به کمک تشریفات مجالس آشنا شوید و نحوه برگزاری یک جشن لوکس را بدانید، تا پایان همراه ما باشید.

 

ویژگی جشن‌های لاکچری را بدانید

ویژگی جشن‌های لاکچری را بدانید

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:   02188888884

در جشن‌های لوکس همه چیز فاخر و زیبا است. گل آرایی به میزان زیادی دیده می‌شود و لوکیشن‌های دارای پله و ستون با محوطه یا فضای سبز زیبا فضا را تکمیل کرده‌اند. جذابیت این جشن‌ها به نظم و ترتیبی است که در سرویس دهی مهمانداران وجود دارد. نحوه پذیرایی، آداب معاشرت، لباس‌های متحدالشکل و دیزاین تمام جزییات و خوراکی‌ها از مشخصه‌هایی است که به چشم دیده می‌شود. معمولا در چنین جشن‌هایی، ودینگ پلنر حرفه‌ای حضور تمام وقت دارد تا هماهنگی لازم میان تیم‌های مختلف ارائه کننده خدمات را میسر کند. کمک گرفتن از افراد متخصص در حوزه‌های موردنیاز اهمیت زیادی دارد. بهتر است بدانید که جشن‌های لوکس به شکل و فرم متفاوت اما تحت یک الگو مشخص برگزار می‌شوند. در ادامه به برخی ویژگی‌های این جشن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

دیزاین و چیدمان لاکچری در مراسم عروسی به کمک تشریفات مجالس

دیزاین و چیدمان لاکچری در مراسم عروسی به کمک تشریفات مجالس

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:   02188888884

یک جشن عروسی لوکس به عنوان یک رویداد ویژه و خاص در نظر گرفته می شود. برای برگزاری چنین جشن‌هایی، باید همه چیز به شکلی هوشمندانه و اصولی برنامه ریزی شود. توجه به جزییات اصلی‌ترین مشخصه این سبک جشن‌ها است. در واقع عروس و داماد هزینه بالایی برای دیزاین کوچک‌ترین المان‌های جشن پرداخت می‌کنند تا همه چیز به بهترین شکل ممکن و در بالاترین استاندارد ارائه شود. در ادامه به جزییات این موضوع می‌پردازیم.

 

1- انتخاب لوکیشن مناسب جشن‌های لوکس

 انتخاب لوکیشن مناسب جشن‌های لوکس

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:   02188888884

جشن عروسی لوکس عموماً در مکان های شگفت انگیز و مناسبی برگزار می شود. انتخاب لوکیشن موضوع بسیار مهمی است که می‌تواند در کیفیت نهایی جشن شما تاثیرگذار باشد. محل برگزاری جشن های لوکس معمولاً در نظر گرفته می شود تا به شکلی منحصر به فرد و شگفت انگیز باشد. این محل می تواند به عنوان پس زمینه ای برای ایجاد یک تجربه خاص و لوکس برای مهمانان عروسی عمل کند. در ادامه، چند نوع محل برگزاری جشن های لوکس را بررسی می کنیم:

  • قصر یا عمارت: برگزاری جشن عروسی در قصر یا عمارت، تجربه ای بسیار لوکس و شاهانه خلق می کند. قصرها و عمارت ها عموماً دارای معماری زیبا، فضاهای بزرگ و باغ‌های فوق العاده هستند که به شکلی منحصر به فرد می توانند تزئین شوند.
  • هتل های لوکس: برخی از هتل های پنج ستاره و ریزورت های لوکس، امکانات و خدمات عالی را برای برگزاری جشن عروسی فاخر فراهم می کنند. این هتل ها معمولاً اتاق های بزرگ، سالن های بزرگ برای و فضاهای دیگری مانند رستوران ها و سالن های تالار را در اختیار شما قرار می‌دهند تا مراسم‌تان به بهترین شکل برگزار شود.
  • ویلاها و خانه های خصوصی: اجاره ویلا یا خانه ای خصوصی به عنوان محل برگزاری جشن عروسی لوکس، تجربه ای شخصی و دلنشین را به همراه دارد. اینگونه مکان‌ها امکانات مطلوب، فضای باز و حس خاص و ویژه‌ای را برای مهمانان ایجاد می کنند.

به طور کلی، محل برگزاری جشن عروسی لوکس باید با توجه به سلیقه و نیازهای عروس و داماد انتخاب شود. تمام این مکان ها به شکلی فاخر و منحصر به فرد دیزاین می‌شوند تا همه چیز برای یک شب خاطره‌انگیز فراهم باشد.

 

2-دیزاین لوکیشن برگزاری عروسی

زمانی که یک لوکیشن خاص برای جشن عروسی انتخاب می‌کنید، تیم تشریفات برای برگزاری جشن آن را دیزاین می‌کند. ایده پردازی، نیاز سنجی و کشف سلیقه شخصی عروس و داماد در کنار برآورد هزینه و بودجه از جمله اقدامات کلیدی است که در این شرایط انجام می‌شود. دیزاین بخش ورودی لوکیشن اقدام اولیه و مهمی است که انجام می‌شود. گل آرایی مسیر حرکت مهمانان، استفاده از المان‌های نورانی مثل لوستر فضای باز، چمن مصنوعی، استندهای شیشه‌ای و شمع آرایی همگی در این شرایط گزینه مناسبی هستند. دیزاین بخش ولکام در مقابل سالن یا عمارت، اهمیت بالایی دارد. چیدمان میزهای مختلف در این فضا، سرو شیرینی یا نوشیدنی ولکام می‌تواند ذهنیت مهمانان را برای حضور در فضایی لوکس آماده کند. پس از این مرحله مهماندار مطابق لیست مهمانان را مشایعت نموده و برای حضور در میز مخصوص همراه می‌کند. در برخی موارد راهنمایی برای نشان دادن محل سرویس بهداشتی، اتاق رختکن و بخش‌های این‌چنینی در این مرحله انجام می‌شود.

 

3-دیزاین سالن جشن عروسی

دیزاین سالن جشن عروسی

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:   02188888884

پس از رسیدگی به محوطه و دیزاین آن، نوبت به خلق جذابیت بصری در فضای سالن می‌رسد. معمولا سالن‌های لوکس دارای معماری داخلی لاکچری و فاخری هستند که به تنهایی جلوه مطلوبی دارد. فقط کافی است میز و صندلی‌های مناسبی انتخاب کنید و بر روی میز، دیزاین حساب شده‌ای استفاده نمایید. گل آرایی روی میزها، استفاده از گلدان های مختلف، شمع آرایی به روش‌های گوناگون، استفاده از شوپلیت، بشقاب، پیش دستی، کارد و چنگال، لوازم پذیرایی نوشیدنی گرم، فنجان، وارمر،  جای دستمال، خلال دندان، نمکدان، قاشق چای خوری و سایر المان‌های پذیرایی همگی با دیزاینی شیک قرار می‌گیرند. استفاده از رومیزی اتو شده متناسب با دیزاین فضا به همراه دستمال‌های شیک و کارت‌های ولکام در این مرحله به شدت جذاب است. جالب است بدانید که میزهای VIP در سالن، جایگاه حضور مهمانان ویژه و درجه 1 عروس و داماد است. به همین دلیل می‌توانید این میزها را شماره گذاری کرده یا فامیلی و اسم فرد مدنظرتان را در صندلی یا میز مربوطه درج کنید. این کار نظم فضا را چند برابر می‌کند. نکته مهم دیگر، اضافه کردن المان‌های بیشتر به دیزاین میزهای VIP است. در این شرایط شمعدان‌های پایه دار و گلدان‌های لوکس به میان می‌آیند. استفاده از لوازم پذیرایی مطابق با قرارداد عقد شده بر روی میز رایج است.

 

4-پذیرایی ویژه و لوکس

معمولا استفاده از چند نوع فینگرفود ساده در منو پایه دیده می‌شود. اما پذیرایی لوکس کمی متفاوت‌تر است. استفاده از خوراکی‌های ویژه به عنوان فینگرفود و دیزاین هرکدام از آن‌ها اهمیت زیادی دارد. از سوی دیگر، چیدن بار میوه که از میوه‌های اسلایس شده فصل تشکیل می‌شود نیز می‌تواند فضای شما را جذاب‌تر کند. معمولا دونات بار، کندی بار و بار نوشیدنی‌های خاص نیز، مشخصه جشن‌های لاکچری است که این روزها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

 

5-پیش‌بینی فضاهای مخصوص

فضاهای لوکس جشن عروسی

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:   02188888884

قطعا استیج موزیک با یک سطح بالاتر در همه سالن‌ها دیده می‌شود. اما تدارک یک استیج خاص و پیست دنس متنوع می‌تواند لوکس بودن مراسم عروسی شما را نمایش دهد. نورپردازی‌های ویژه در کنار پانل‌های LED خاص با مانیتورهای جدید می‌تواند فضا را متحول کند. یادتان باشد که چنین اقداماتی باید توسط تیم‌های تخصصی انجام شود و تمام نکات ایمنی در آن رعایت شود. هرگونه آسیب وتخریب در طول برگزاری جشن می‌تواند ذهن‌تان را مخدوش کند.

تدارک جایگاه مناسب برای عروس و داماد نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. ایده پردازی برای گل آرایی، شمع آرایی، استفاده از آینه‌ها و استندهای مخصوص همگی می‌تواند مقدمات برگزاری یک جشن عروسی لوکس را فراهم کند. یادتان باشد که جایگاه عروس محلی برای ثبت عکس‌های مختلف شما است و می‌تواند برای تمام افراد حاضر در جشن، مکان خاطره‌انگیزی باشد. میز یادبود یا فضایی برای نمایش عکس‌های فرمالیته عروس و داماد نیز همه چیز را برای مراسم فاخر شما رقم می‌زند.

 

6-بند موسیقی زنده

یکی از المان‌های جشن‌های لوکس، گروه موسیقی زنده آن است. چیدمان ویژه در استیج موسیقی با حضور این افراد نمای دیگری به خود می‌گیرد. هرچه در این بخش از سالن دقت و تمرکز بیشتری داشته باشید، قطعا نتیجه مطلوب‌تری خواهید دید.

 

7-آداب و نظم مهمانداران

آداب معاشرت مطلوب مهمانداران می‌تواند مشخصه بسیار مهمی در جشن‌های لوکس محسوب شود. آن‌ها در صف اول ارتباط با مهمانان قرار دارند و تمام رفتاری که از خود بروز می‌دهند، در ذهن مهمان ثبت می‌شود. پس بدیهی است که ظاهر مناسب، رفتار حساب شده و آداب معاشرت مطلوب، همگی در کیفیت برگزاری جشن اثرگذار است. به همین دلیل باید نظم، نوع لباس، نظافت و هماهنگی در این بخش ماجرا به خوبی انجام شود تا همه چیز سر جای خودش باشد. به این ترتیب تمام جزییات و دیزاین و چیدمان لاکچری در مراسم عروسی به کمک تشریفات مجالس نمایان می‌شود.

 

دیزاین لاکچری در مراسم عروسی توسط تشریفات مجالس در تهران

دیزاین لاکچری در مراسم عروسی توسط تشریفات مجالس در تهران

انجام تشریفات مجالس با مجموعه تشریفینو؛ برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید:   02188888884

در تهران بزرگ امکانات فوق‌العاده‌ای برای دسترسی به هر نوع تزییناتی فراهم است. اما جالب است بدانید که چگونگی مدیریت جشن و نحوه استفاده از تیم‌های تخصصی برای دیزاین و دیتیل جشن اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل برای دیزاین لاکچری در مراسم عروسی توسط تشریفات مجالس در تهران؛ باید به تشریفات تشریفینو مراجعه کنید. این تشریفات با سابقه سال ها تلاش در این حوزه و جلب اعتماد مخاطب، به بهترین شکل ممکن همه چیز را مدیریت می‌کند.

 

خلاصه مطلب

اگر عاشق دیزاین و چیدمان لاکچری در مراسم عروسی به کمک تشریفات مجالس هستید، لازم است جزییات بالا را با دقت مطالعه کنید. جشن‌های لوکس نیازمند دقت و توجه زیادی به جزییات هستند و این اقدام تنها از سوی تشریفینو به عنوان تیم تشریفاتی حرفه‌ای میسر است.

اگر شما نیز مشخص دیگری برای جشن‌های لوکس مدنظرتان هست، همینجا کامنت بگذارید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید