ایده و خلاقیت

بهترین موسسه تشریفات مجالس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر میخواهید با نحوه انتخاب  بهترین موسسه تشریفات مجالس و ویژگی های آن آشنا شوید، در این مقاله همراه ما باشید تا جزییات را بدانید.

این روزها برگزاری جشن‌های خاص و خاطره انگیز به شدت رایج شده است. اکثر افراد از بدو تولد یک کودک جشن تولدها، جشن دندانی و جشن الفبا و ده‌ها جشن هیجان‌انگیز برای او ترتیب می‌دهند، جشن فارغ التحصیلی می‌گیرند، جشن بله برون، جشن نامزدی و عروسی برگزار می‌کنند یا سورپرایز سالگرد ازدواج ترتیب می‌دهند! همه این اقدامات برای برگزاری اصولی، بدون استرس و دردسر، باید توسط بهترین موسسه تشریفات مجالس انجام شود. اقداماتی که برای برگزای هر نوع جشنی انجام می‌دهید، باید دارای یک الگوریتم مشخص باشد که قطعا انجام آن برای فردی که قرار است خاطره‌انگیزترین شب زندگی‌ را بگذراند، ممکن نیست. به همین دلیل موسسات تشریفاتی به میدان آمده‌اند تا مسئولیت همه چیز را برعهده بگیرند. به این ترتیب شانس بالایی دارید تا مراسمی در شان خودتان و مهمانان‌تان برگزار کنید.

اگر نمی‌دانید ویژگی بهترین موسسه تشریفات مجالس چیست یا چطور می‌توانید بهترین موسسه تشریفات مجالس را انتخاب کنید، در این مقاله همراه ما باشید تا از تجربیات تیم تشریفینو در این زمینه استفاده کنید.

موسسه تشریفات مجالس چیست؟

موسسه تشریفات مجالس چیست؟

وقتی صحبت از موسسات تشریفات مجالس به میان می‌آید، تمرکز ما بر روی موسساتی است که با ارائه ظروف مناسب، لوازم برگزاری جشن یا نهایتا خدمات برگزاری جشن در محیط تالار یا باغ تالار، کار ما را آسان می‌کنند! اما امروزه همه چیز دچار تغییرات مثبتی شده است و خدمات یک موسسه تشریفاتی دیگر محدود به کرایه ظروف و برگزاری یک مراسم با شام مفصل نیست! این روزها موسسات تشریفاتی حرفه‌ای خدمات صفر تا صد مراسم را همراه با حواشی آن برعهده می‌گیرند. برای مثال در تشریفات کاژو، برای یک عروس و داماد تنها خدمات جشن منحصر به روز عروسی یا نامزدی نمی‌شود! بلکه خدمات از لحظه عقد قرارداد آغاز می‌شود و سرویس دهی در بخش‌هایی مثل مشاوره استایل، مشاوره و ایده پردازی تم و سبک برگزاری جشن، مشاوره و معرفی آتلیه عکاسی، ایده پردازی و سناریو نویسی برای فرمالیته عروسی و صدها آیتم دیگر همگی در خدمات دهی کاژو به عروس و  دامادها قرار می‌گیرد! پس خدمات ودینگ پلنری در این مجموعه از بدیهیات یک قرارداد عروس و داماد است.

این خدمات کاژو برای جشن تولد نیز به همین ترتیب انجام می‌شود! ابتدا نیاز کارفرما بررسی می‌شود، سن و سال فرد مورد تولد ارزیابی می‌شود، علایق و سلیقه او استخراج می‌شود تا همه چیز مطابق میل و ایده‌آل‌های فرد اجرایی شود. پس از تمام این مراحل سناریو نویسی و ایده پردازی شروع خواهد شد. به این ترتیب رویاهای ذهنی فرد در زندگی واقعی تحقق پیدا می‌کند و همه چیز با رنگ و استایلی ویژه اجرایی می‌شود. توجه به کوچک‌ترین بخش‌های یک جشن تولد ساده یا سورپرایزی، از اقدامات موسسه تشریفات مجالس است. پس با این توضیحات می‌توانید متوجه ضرورت حضور یک تیم تشریفاتی برای برگزاری جشن شوید! این افراد با سابقه مطلوب و تجربه عالی در زمینه برگزاری جشن، به راحتی مدیریت آن را برعهده می‌گیرند.

با تیم تشریفات آشنا شوید

با تیم تشریفات آشنا شوید

موسسه تشریفات مجالس عموماً از تیمی متخصص تشکیل شده است که در زمینه‌های متفاوتی از جمله برنامه‌ریزی، طراحی دکوراسیون، گل‌آرایی، تزیینات، نورپردازی، موسیقی، خدمات کیترینگ و پذیرایی، عکاسی و فیلم‌برداری و سایر خدمات مرتبط با برگزاری مجالس تخصص دارند. این افراد با مشتریان همکاری می‌کنند تا تمامی جزئیات مجلس را بررسی و برنامه‌ریزی کنند و سپس در طول فرایند برگزاری، نظارت و مدیریت مجلس را بر عهده بگیرند. مدیریت یک ایونت یا جشن متناسب با خواسته‌های کارفرما و طبق اصول موسسه تشریفاتی، از مهم‌ترین کارهای تیمی است که در تشریفات مجالس رقم می‌خورد. به یاد داشته باشید، کیفیت عملکرد تیمی و انسجام آن می‌تواند به طور مستقیم در نتیجه جشن اثرگذار باشد.

 

موسسه تشریفات مجالس دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

موسسه تشریفات مجالس دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

مجموعه اقداماتی که توسط بهترین موسسه تشریفات مجالس انجام می‌شود، تعیین کننده چارچوب ارائه خدمات است. هرچند دامنه فعالیت در این حوزه بسیار گسترده است، اما بهتر است بدانید که موسسات تشریفاتی با اقدامات این‌چنینی شناخته شده‌اند. هرچند موسسات تشریفاتی مثل کاژو تلاش می‌کنند تا هر روز خدماتی ماورای تصور ارائه کنند و کیفیت عملکرد تشریفات را ارتقا دهند، اما استانداردهای رایج در اکثر موسسات تشریفاتی مواردی است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

  • برنامه ریزی و هماهنگی کلیه جزئیات مراسم، از جمله تاریخ، مکان، نیاز کارفرما، بودجه و زمان‌بندی اجرایی روز مراسم
  • ایده پردازی طراحی و دکوراسیون محل برگزاری، شامل تزیینات، نورپردازی، دکوراسیون میزها و صندلی‌، شمع آرایی ، گل آرایی، حریر آرایی، اجرای دیزاین بوهو یا روستیک و موارد این‌چنینی
  • انتخاب و هماهنگی با تامین‌کنندگان مربوطه مانند شرکت‌های کیترینگ، شرکت‌های گل‌فروشی، آرایشگران، عکاسان و فیلم‌برداران و سایر افراد و شرکت‌های مرتبط! ( در نظر داشته باشید که مجموعه حرفه‌ای کاژو، در این خصوص بسیار هوشمندانه عمل می‌کند و کلیه خدمات را به شکلی مطلوب در درون مجموعه با تیم‌های شخصی هماهنگ می‌کند تا کیفیت عملکرد نهایی به بالاترین میزان خود برسد!)
  • ارائه خدمات پذیرایی و آماده سازی منویی متناسب با سلیقه و تمایلات مشتریان
  • تدارک و مدیریت گروه موسیقی زنده و دی جی، رقصنده و سرگرمی‌های مختلف در جشن متناسب با حال و هوای آن
  • ارائه خدمات عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای برای ثبت لحظات و خاطرات مهم جشن مدنظرتان (در این زمینه گاهی خدمات مشاوره جهت انتخاب مطلوب ارائه می‌شود)
  • ارائه خدمات پذیرایی و خدمات میزبانی به مهمانان توسط مهمانداران حرفه‌ای و کاربلد
  • ارائه خدمات تامین نیروهای مناسب جهت نگهداری از کودکان، سرگرمی آن‌ها و دیزاین فضایی مناسب حضور کودکان
  • ارائه خدمات خاص مثل آتش بازی، بمب دود، یخ خشک و موارد این‌چنینی

ویژگی بهترین موسسه تشریفات مجالس

ویژگی بهترین موسسه تشریفات مجالس

زمانی که صحبت از بهترین موسسه تشریفات مجالس به میان می‌آید، انتخاب کمی دشوار است! درک ویژگی بهترین موسسه تشریفات مجالس به شما کمک می‌کند تا آگاهانه تصمیم بگیرید و انتخاب کنید. سطح کیفی خدمات در تیمی که به عنوان بهترین معرفی می‌شود، بسیار متفاوت خواهد بود. چرا که سطحی فراتر از استاندارد مدنظر قرار می‌گیرد. این خدمات در کاژو به بهترین شکل ممکن ارائه می‌شود و با اطمینان می‌توان تشریفات کاژو را یکی از برترین‌های این حوزه معرفی کرد. در ادامه به بررسی ویژگی‌ بهترین‌ها می‌پردازیم.

  • تجربه و مهارت برگزاری جشن: بهترین موسسه تشریفات مجالس باید دارای سابقه و تجربه کافی در برگزاری جشن‌ها، مهمانی‌ها و ایونت‌های مختلف باشد. این افراد باید توانایی برگزاری ایونت‌های مختلف با ویژگی‌های خاص را داشته باشند و در هر جزئیاتی مانند طراحی محل برگزاری، دیزاین فضا، انتخاب منو و سرویس دهی حرفه‌ای، عالی عمل کنند.
  • توانایی مدیریت بالا: یک موسسه تشریفات باید توانایی مدیریت جشن و هر ایونت دیگری را داشته باشد. آن‌ها باید قادر باشند به طور همزمان بر روی برگزاری چند ایونت مختلف کار کنند و هماهنگی‌های لازم را بین تمامی اجزای مختلف آن ترتیب دهند.
  • نیروی انسانی حرفه‌ای: یک موسسه تشریفات برتر باید دارای نیروی انسانی حرفه‌ای و با تجربه باشد. کارکنان موسسه باید دارای مهارت‌های لازم در زمینه‌های مختلف مانند برنامه‌ریزی، هماهنگی، کار تیمی، دیزاین دکوراسیون، طراحی و خدمات مجلس باشند. هرچند در یک مجموعه حرفه‌ای برای هرکدام از این موارد نیروهای متخصص وجود دارد.
  • روابط عمومی قوی: یک موسسه تشریفات با کیفیت بالا، باید توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان، تامین‌کنندگان و سایر افراد مرتبط را داشته باشد. ارتباط قوی با مشتریان و ارائه اطلاعات کامل در مورد فرآیند برگزاری مجلس از جمله ویژگی‌های مهم یک موسسه تشریفاتی است.
  • خلاقیت و نوآوری: یک موسسه تشریفات برتر، باید توانایی خلاقیت، ایده پردازی و برنامه ریزی در طراحی و برگزاری جشن را داشته باشد. این افراد باید توانایی ارائه ایده‌های جدید و نوآورانه را داشته باشند تا مراسم شما به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل شود. برگزاری جشن‌های شبیه به هم اصلا مطلوب نیست.
  • جلب رضایت مشتریان: نظرات و بازخورد مشتریان قبلی می‌تواند نشان دهنده کیفیت خدمات یک موسسه تشریفات باشد. بررسی نظرات مشتریان قبلی و اطمینان از رضایت آن‌ها می‌تواند به شما در انتخاب بهترین موسسه کمک کند. یادتان باشد که جلب رضایت مشتریان و توجه به آن، در تیم‌های تشریفاتی حرفه‌ای بخش مهمی از پروسه کار است.
  • توجه به جزئیات و دیتیلینگ: یک موسسه تشریفات باید توجه زیادی به جزئیات جشن داشته باشد. این افراد باید به هر جزئیات کوچک از جمله تزیینات، دکوراسیون، دیزاین غذاها و نوشیدنی‌ها، کیفیت ارائه خدمات و موارد این‌چنینی دقت کنند تا ایونت یا جشن شما به شکلی کامل و مطلوب برگزار شود.
  • قدرت انعطاف‌پذیری: یک موسسه تشریفات برتر باید توانایی سازگاری با تغییرات و نیازهای مشتریان را داشته باشد. آنها باید توانایی تعدیل برنامه‌ها و خدمات خود را داشته باشند تا بهترین تجربه را برای مشتریان ارائه کنند.
  • استفاده از مواد اولیه عالی: وقتی صحبت از بهترین خدمات می‌شود، استفاده از بهترین مواد اولیه با بالاترین کیفیت ممکن نیز بخشی از ماجرا است. چرا که سطح ارائه خدمات در بالاترین حد ممکن است و جایی برای هیچ کم و کاستی نیست.
  • سفارش بهترین خوراکی‌ها: معمولا کیک عروسی، شیرینی‌ها و تارت‌ها همگی توسط یک شیرینی فروشی خاص تهیه می‌شود. به همین دلیل باید کیفیت این بخش ماجرا نیز مانند سایر پارامترها مدنظر قرار گیرد. تازه بودن، طعم بی نظیر و ظاهر بسیار شکیل از مهم‌ترین پارامترهای این بخش ماجرا است.
  • ارائه بهترین نوشیدنی طبیعی: وقتی پای خدمات برتر به میان می‌آید، از جزیی‌ترین موضوعات باید مدنظر قرار گیرد. بهترین آبمیوه طبیعی باید مطابق نیاز مشتری تهیه شود. در تشریفات کاژو این خدمات با استفاده از میوه های تازه و درجه 1 انجام می‌شود. آبمیوه گیری طبیعی در محل برگزاری جشن حس و حال بی نظیری را تداعی می‌کند. توجه به دیزاین آبمیوه با کمک اکسسوری‌های مخصوص و اسلایل‌های میوه نیز، یکی از آیتم‌های مورد توجه است.
  • دیزاین ژورنالی مراسم: شاید قراردادن گل‌ها در وسط میز مهمان یا ورودی سالن کار رایجی باشد و تصور شما از گل آرایی یا دیزاین چیزی شبیه به این باشد! اما بهتر است بدانید که سطح خدمات در بهترین موسسه تشریفات مجالس متفاوت است. دیزاین به سبک‌های جدید و با استفاده از جدیدترین ابزارها و اکسسوری‌ها، مهم‌ترین بخش ماجرا است. تفاوتی ندارد جشن عروسی دارید یا تولد! به هر حال تم و دیزاین متناسب با حال و هوای جشن بخش مهم یک مراسم است.
  • وفادار سازی مشتریان: سطح کیفی خدمات یک تیم تشریفاتی به گونه‌ای است که تمرکز بر وفادار سازی مشتری است. به این ترتیب هر جایی که احساس کنید فردی نیازمند خدمات این‌چنینی است، تنها گزینه در ذهن‌تان همان تیم تشریفاتی است که خدمات عالی آن را دیده‌اید. وفادار سازی مشتری و تبدیل افراد در جایگاه مهمان به مشتری، از ویژگی‌های بارز بهترین تیم‌های تشریفات است.
  • ارائه خدمات مشاوره و برنامه ریزی: در یک تیم تشریفات حرفه‌ای، خدمات تنها به شکل منفعل و ارائه کننده نیست. بلکه خدمات مشاوره در سطوح مختلف می‌تواند شاخصه مهم عملکرد بهترین تشریفات باشد. توجه داشته باشید که این خدمات تنها منحصر به ودینگ پلنری عروسی نیست! کاژو برای سورپرایز تولد، جشن سالگرد و موارد این‌چنینی نیز خدمات خاص خود را دارد.

شاخصه بررسی بهترین های تشریفات مجالس چیست؟

شاخصه بررسی بهترین های تشریفات مجالس چیست؟

شاید تصور کنید برای بررسی خدمات حرفه‌ای یک تیم تشریفاتی، توجه به تعداد مراسم برگزار شده مهم باشد! اما جالب است بدانید که شاخصه‌ای مثل تعداد جشن‌های برگزار شده نمی‌تواند به عنوان پارامتر مهمی درنظر گرفته شود. چرا که معمولا برگزاری جشن‌ با توجه به کیفیت ارزیابی می‌شود و کمیت تعداد بالای آن چندان هدف نیست. در جشن‌های خاص و یونیک، ایده پردازی، مدیریت، تامین درخواست‌های مشتری و ارائه خدمات خاص به شدت زمان بر است. پس بدیهی است که برنامه ریزی برای چندین جشن همزمان کیفیت کار را کاهش می‌دهد. پس پذیرش تعداد کم‌تر پروژه برگزاری جشن، میتواند مشخصه عملکرد بهترین موسسه تشریفات مجالس باشد.

 

شناسایی بهترین موسسه تشریفات مجالس

شناسایی بهترین موسسه تشریفات مجالس

اگر در حوزه تشریفات مجالس دستی بر آتش نداشته باشید، شاید هیچ وقت متوجه عملکرد تیم‌های تشریفاتی نشوید! متاسفانه شناسایی تیم‌های حرفه‌ای در این حوزه کار دشواری است. چرا که ویترین لوکس و عکس های خاص از جشن‌هایی که گاهی حتی محصول تلاش خود تیم نیست، می‌تواند مخاطب را به اشتباه بیاندازد. به همین دلیل برای انتخاب تشریفات باید حتما خلاقیت و دقت کافی داشته باشید. پرس و جو کنید و تحقیقات‌تان را هفته‌ها ادامه دهید. گاهی فرصت محدود موجب انتخاب اشتباه می‌شود که گاهی نه تنها به پول و سرمایه شما، بلکه به آبروی چندین ساله‌تان آسیب می‌زند. به همین دلیل استفاده از تجربیات خاص تیم‌های تخصصی در این حوزه می‌تواند بهترین کار باشد. تشریفینو به عنوان رسانه‌ای آگاه از عملکرد تیم‌های تشریفاتی، کاژو را به عنوان یک گزینه عالی، هوشمندانه و حرفه‌ای معرفی می‌کند. با کمک کاژو می‌توانید رویاها، فانتزی‌ها و افکارتان را در زندگی واقعی محقق کنید و از برگزاری جشنی بدون استرس با بالاترین سطح کیفیت لذت ببرید.

خلاصه مطلب

با درک پیچیدگی عملکرد تیم‌های تشریفاتی، سوالات متعددی در ذهن ایجاد می‌شود. اطلاع از این که بهترین موسسه تشریفات مجالس چه خدماتی ارائه می‌کند و چطور می‌توان آن را شناسایی کرد، از رایج‌ترین تفکراتی است که شکل می‌گیرد. خوشبختانه با بررسی جزییات یک تیم ورک حرفه‌ای در حوزه تشریفات، متوجه اهمیت کیفیت ارائه خدمات شده‌اید. به همین دلیل با آرامش می‌توانید دست به انتخاب بزنید و از کاژو به عنوان یک گزینه عالی در این حوزه کمک بگیرید.

شما چه تجربه ای از انتخاب تیم تشریفات حرفه ای دارید؟ برای ما کامنت کنید.
برچسب ها:
تشریفات
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید