ایده و خلاقیت

16 ایده فوق العاده برای تشریفات عروسی شیک و لاکچری

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر میخواهید بهترین ایده برای تشریفات عروسی شیک را بشناسید و انواع ایده فوق العاده برای تشریفات عروسی را مطالعه کنید همراه ما باشید.

برگزاری جشن عروسی شیک و لوکس برای همه ما اهمیت ویژه‌ای دارد. بسیاری از افراد هزینه گزافی بابت برگزاری جشن های خاص می‌کنند تا در نهایت جشن عروسی آن‌ها به شکل ایده‌آل برگزار نمی‌شود! علت این موضوع عدم انتخاب تیم تشریفاتی حرفه‌ای و خلاق است. ایده پردازی برای برگزاری جشن‌های لوکس اهمیت زیادی دارد. استفاده از بهترین ایده برای تشریفات عروسی شیک به شما کمک می‌کند تا در تمام ابعاد یک جشن عروسی حرفه‌ای عمل کنید و جزییات را مدنظر قراردهید. ایده فوق العاده برای تشریفات عروسی موجب می‌شود تا بدون دردسر و حسرت کارهای انجام نداده، شاهد برگزاری جشنی پر از ایده‌‌های ناب باشید.

در ادامه قصد داریم به بررسی انواع ایده برای تشریفات عروسی شیک بپردازیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

جشن عروسی و المان های مهم آن

جشن عروسی و المان های مهم آن

یکی از جشن‌های خاص و پر از جزییات، جشن عروسی است. همه چیز در این جشن خاص برنامه ریزی می‌شود و تمام جزییات آن با نظم و برنامه ریزی خاصی اجرایی می‌گردد. توجه به المان های مختلف جشن عروسی و بخش‌های متفاوت آن به شما اجاره می‌دهد تا به راحتی برای جشن‌تان برگزاری ریزی کنید. اجرایی کردن جزییاتی که در ذهن دارید، شخصی سازی مطلوبی را رقم می‌زند. بهتر است بدانید که جشن عروسی معمولا با ایده پردازی‌های خاص جایگاه ویژه‌ای کسب می‌کند. خارج شدن از کلیشه‌های تکراری دیزاین و اجرا، کمک می‌کند تا به برگزاری جشن عروسی شیک و لاکچری دست پیدا کنید.

 

16  ایده فوق العاده برای تشریفات عروسی

16  ایده فوق العاده برای تشریفات عروسی

استفاده از ایده‌های مختلف برای پرداختن به بخش‌های متفاوت یک جشن عروسی تاحدی اهمیت دارد که به شما اجازه می‌دهد جشنی مطابق با رویاهای ذهنی‌تان برگزار کنید. هرچند هر عروس و داماد متناسب با سبک برگزاری جشن خودشان می‌توانند از این ایده‌ها استفاده کنند و هزینه‌ها را مدیریت نمایند، اما اطلاع از هرکدام از ایده‌ها به شما شانس زیادی برای متفاوت بودن و عملکرد حرفه‌ای می‌بخشد. در ادامه قصد داریم به چند ایده فوق العاده برای تشریفات عروسی اشاره کنیم تا با آگاهی از آن‌ها مراسمی هیجان انگیز برگزار کنید.

 

1-از حرفه‌ای‌ها مشاوره بگیرید

استفاده از تجربیات افرادی که جشن عروسی‌های متعددی را برگزار می‌کنند ضروری است. این کار به شما اجازه می‌دهد تا بدون ریسک و تجربیات ناخوش آیند، بتوانید جشنی عالی برگزار کنید. تیم‌های تشریفاتی حرفه‌ای بهترین افراد برای مشاوره هستند. تشریفات کاژو به عنوان برترین مجموعه در این حوزه، می‌تواند با ارائه خدمات مشاوره در تمام ابعاد برگزاری جشن، شما را راهنمایی کند. جالب است بدانید که خدمات ودینگ پلنری در تشریفات کاژو موجب می‌شود تا برای هر بخش از جشن عروسی، یک مشاور کار بلد در کنار خودتان داشته باشید. استفاده از ایده‌های این افراد که متناسب با نیاز سنجی و شناخت از عروس و داماد ارائه می‌شود، شرایط را برای دستیابی به بالاترین سطح کیفی فراهم می‌کند.

 

2-انتخاب لوکیشن لوکس و بی نظیر

انتخاب لوکیشن لوکس و بی نظیر

یکی از اثرگذارترین بخش‌های یک جشن عروسی، لوکیشن برگزاری آن است. زمانی که لوکیشن برگزاری جشن برای شما به شکلی هیجان انگیز معماری شده است، می‌توانید با کمی خلاقیت و هزینه گل آرایی فضا را تبدیل به بهشتی کنید که مهمانان‌تان در ان حضور دارند. لوکیشن دیزاین شده با معماری شیک، ارتفاع سقف مناسب و محوطه زیبا، اصلی‌ترین ایده فوق العاده برای تشریفات عروسی است. چرا که تفاوتی ندارد تا چه اندازه برای برگزاری جشن هزینه کرده اید، اگر فضای مناسبی برای جشن انتخاب نکرده باشید، هیچ گل آرایی، دیزاین و اکسسوری نمی‌تواند فضا را متعادل و جذاب جلوه دهد. پس سعی کنید با توجه به اولویت‌های شخصی خودتان و اطلاعاتی که در اختیار تیم تشریفات قرار می‌دهید، بهترین لوکیشن جشن را انتخاب نمایید.

 

3-انتخاب کارت دعوت خاص

کارت عروسی یکی از المان‌های مهمی است که باید چند هفته قبل از عروسی نسبت به طراحی و انتخاب آن اقدام کنید. از جدیدترین و لوکس‌ترین کارت دعوت‌هایی که این روزها وجود دارد، می‌توان به نمونه‌های دارای کاغذ کالک و پلکسی گلس اشاره کرد. این دو نمونه به عنوان کارت های لوکس به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید دیزاین کارت دعوت را به طور شخصی خودتان برعهده بگیرید یا از مراکز تخصصی آن بخواهید تا کارت شما را طراحی کند. استفاده از کارت دعوت الکترونیکی نیز ایده مطلوبی است که این روزها خیلی طرفدار پیدا کرده است. شما می‌توانید با یک کلیپ کوتاه عروسی، مهمانان‌تان را دعوت کنید و شخصات آن‌ها را به وسیله ویدئویی ضبط شده برای جشن فراخوان دهید. نوع دیگر کارت دعوت آنلاین، ساختنی است. کافی است با چند کلیک . شخصی سازی تمپلیت مدنظر، کارت عروسی دیجیتال خودتان را بسازید.

4-انتخاب استایل شیک و لوکس

عروس و داماد هر دو به یک اندازه در جشن عروسی مورد توجه هستند. توجه به انتخاب استایل شیک و مناسب اندام هرکدام موجب می‌شود تا نتیجه آن در جذابیت فیلم‌ها و نظر مهمانان نمود پیدا کند. خوشبختانه خدمات مشاوره استایل در تیم کاژو پیش‌بینی شده است تا همه چیز برای برگزاری یک جشن خاص در حد سلبریتی‌ها فراهم باشد. انتخاب بهترین مزون لباس عروس و بهترین مزون کت و شلوار دامادی، همگی با مشورت تیم تشریفات انجام می‌شود. یادتان باشد که ایجاد یک استایل شیک تنها منحصر به انتخاب لباس نمی‌شود! بلکه استفاده از اکسسوری‌های مناسب، انتخاب تاج و مدل موی مناسب برای عروس، انتخاب استایل شیک داماد با کروات یا پاپیون همگی بخش مهمی از همین پروسه محسوب می‌شود.

 

5-نوع میکاپ عروس و پیرایش داماد

نوع میکاپ عروس و پیرایش داماد

یکی از بخش‌های تشریفات عروسی که شخصا توسط عروس و داماد انجام می‌شود، میکاپ عروس، انتخاب مدل موی مناسب و پیرایش مطلوب داماد است. هرچقدر هزینه برای برگزاری یک جشن لوکس پرداخت شده باشد، اگر عروس و داماد استایل مناسبی برای خودشان انتخاب نکرده باشند، بدیهی است که نتیجه مطلوبی مشاهده نمی‌شود! زیبایی و جذابیت میکاپ عروس وابسته به استایل و نوع لباس او است. برای داماد نیز مدل مو، پاکسازی صورت و گریم می‌تواند از ملزومات روز عروسی باشد.

 

6-انتخاب تم مناسب جشن‌های لوکس

وقتی صحبت از جشن‌های لوکس به میان می‌آید، ذهنیت ما به دنبال رنگ های طلایی و تکرار شونده در فضا است. خوشبختانه در سال های اخیر به دلیل افزایش کیفیت دیزاین و سرویس دهی در این بخش، همه چیز تغییر کرده است. شما به راحتی می‌توانید با انتخاب تم لوکس و جذاب در جشن عروسی، همه چیز را در یک تعادل و هارمونی زیبا مشاهده کنید. استفاده از تم سفید صورتی، سفید بنفش، لیمویی سفید، آبی سفید، سفید نقره ای و سفید طلایی از جذاب‌ترین انتخاب‌هایی است که جهت خلق ایده برای تشریفات عروسی شیک مدنظر قرار می‌گیرد.

 

7-انتخاب گیفت لوکس و شیک

انتخاب گیفت لوکس و شیک

برای جشن‌های عروسی که این روزها برگزار می‌شود، گیفت‌های شیک و لوکسی طراحی شده که به شدت جذاب است. این گیفت ها برای قدردانی از حضور مهمانان به آن‌ها هدیه می‌شود و معمولا اسم عروس و داماد و تاریخ جشن عروسی بر روی آن قرار دارد. انتخاب گیفت لوکس که در هارمونی با تم جشن شما قرار داشته باشد، کمک می‌کند تا همه چیز به شکلی خاص اجرایی شود. یکی از بهترین انواع ایده برای تشریفات عروسی شیک، ساخت یا سفارش گیف‌های لوکس است.

8-سفارش تابلوی یادبود عروسی

در جشن‌های عروسی، همیشه فضایی برای حضور مهمانان وجود دارد که به صحبت و گپ و گفت ایستاده اختصاص می‌یابد. شما می‌توانید با یک ایده برای تشریفات عروسی شیک، این فضا را تبدیل به محلی برای خلق یک یادبود جذاب کنید. برای این کار باید ایده‌های مختلف را توسط تیم تشریفات مرور کنید و مطابق با سلیقه شخصی یک تابلو شیک سفارش دهید. معمانان با اثر انگشت، امضا یا اسم‌شان می‌توانند حضور در جشن عروسی‌تان را ماندگار نمایند.

 

9-نمایش عکس‌های فرمالیته عکاسی

به عنوان یک ایده فوق العاده برای تشریفات عروسی، می‌توانید به نشان دادن عکس‌های فرمالیته عروسی بپردازید. این عکس‌ها معمولا در روز فرمالیته با لباس مخصوص ثبت می‌شوند و جلوه بسیار زیادی دارند. به عنوان یک ایده لوکس و جذاب می‌توانید استندهای مناسبی برای نمایش این عکس‌ها تهیه کنید. یکی از لوکس‌ترین المان‌هایی که اخیرا در جشن‌های عروسی دیده می‌شود، تابلوهای ال ای دی هستند که با نمایش عکس‌ها به صورت اسلایدشو می‌توانند حس و حال جشن شما را متحول کنند و سرگرمی مطلوبی برای مهمانان بسازند.

 

10-سفارش کیک، شکلات و کوکی خاص

سفارش کیک، شکلات و کوکی خاص

خوشبختانه تنوع بی نظیری در حوزه شکلات و کوکی وجود دارد! شما به راحتی می‌توانید با یک طراحی ساده و شیک، شکلاتی با اسم خودتان داشته باشید. سفارش این مدل شکلات‌ها کار دشواری نیست و تیم‌های تشریفاتی معمولا برترین‌های این حوزه را به خوبی می‌شناسند. در شکلات‌های عروس و داماد نماد حلقه یا خود عروس و داماد کارتونی وجود دارند و اسم یا تاریخ عروسی شما نیز بر روی این شکلات‌ها درج می‌گردد. جالب است بدانید که حتی جلد شکلات نیز با همان طرح شخصی سازی شده چاپ می‌گردد. سفارش کوکی‌ها نیز به همین شکل است. شما می‌توانید به تعداد مهمانان‌تان کوکی با طرح دل‌خواه سفارش دهید و یک پیام زیبا بر روی بسته بندی این کوکی‌ها درج کنید. این ایده ها کمک می‌کند تا جشنی متمایز با سایر جشن‌ها و سطحی لوکس را تجربه کنید.

 

11-صندل‌های راحتی مناسب رقص خانم ها

زمانی که به جزییات توجه می‌کنید، بدیهی است که همه چیز برای‌تان اهمیت دارد و سطح برگزاری جشن با جشن‌های رایج متفاوت است. توجه به کلافگی خانم‌ها پس از چند ساعت تحمل کفش‌های پاشنه بلند بسیار زیبا است. شما می‌توانید با در اختیار قرار دادن صندل‌های راحتی زیبا در فضایی مشخص، به مهمانان اجازه دهید تا در زمان خستگی کفش‌های پاشنه دارشان را درآورده و صندل‌های زیبا را بپوشند. این کار حس و حال خاطره انگیزی در ذهن مهمانان ثبت خواهد کرد.

 

12-انتخاب دسته گل خاص برای عروس

یکی از اکسسوری‌هایی که در تمام طول عکاسی و جشن عروسی دست عروس خانم است، دسته گلی است که تدارک دیده شده! این دسته گل معمولا متناسب با تم و سطح برگزاری جشن انتخاب می‌شود. توجه به ریزه کاری‌ها در این نوع انتخاب‌ها شانس زیادی برای ارائه خدمات لوکس فراهم می‌کند. مشاوره در بخش انتخاب دسته گل نیز توسط کاژو ارائه می‌شود. شما می‌توانید به بهترین شکل برای یک جشن خاص برنامه ریزی کنید. استفاده از گل‌های یونیک مثل ارکیده به دسته گل جذابیت بیشتری می‌دهد. یادتان باشد که فرم دسته گل باید متناسب با سبک جشن انتخاب شود. برای استایل بوهو بهترین نوع دسته گل، استفاده از گل‌های خشک و وحشی است تا حس و حال مدنظر را تداعی کند.

 

13-ارائه خدمات ویژه به مهمانان

ارائه خدمات ویژه به مهمانان

احتمالا با عکاس‌هایی که در طول مراسم مرتب برای تصویربرداری از مهمانان مراجعه می‌کنند، روبه‌رو شده‌اید. این افراد با دریافت هزینه عکاسی را انجام می‌دهند. برای ارائه خدمات لوکس در یک عروسی بی نظیر می‌توانید هزینه این بخش از خدمات را پرداخت کنید یا از عکاس عروسی بخواهید تا همراهی برای عکاسی از مهمانان داشته باشد. به این ترتیب خاطره شیرین جشن‌تان را ماندگار می‌کنید.

 

14-تزیین ماشین عروس لوکس

از جذاب‌ترین انواع ایده برای تشریفات عروسی شیک، می‌توان به تزیین ماشین عروس اشاره کرد. معمولا بخشی از جذابیت ابتدای فیلم عروسی مربوط به ورود عروس و داماد با ماشین تا محل جایگاه است. به این ترتیب باید حتما برای تزیین ماشین عروس اقدام کنید و دیزاینی شیک، فاخر و دارای هارمونی با دیزاین جشن را انتخاب نمایید. توجه به همین ریزه کاری‌ها است که مراسم شما را جذاب‌تر می‌کند.

15-درنظر گرفتن محل مناسب کودکان

-درنظر گرفتن محل مناسب کودکان

در جشن‌های عروسی، حضور کودکان همیشه دردسرساز است. ناهماهنگی، ورود به پیست دنس در زمان‌هایی مثل رقص تانگو یا برش کیک همگی موجب می‌شود تا همه تلاش شما برای برگزاری یک جشن عالی هدر رود. در این شرایط می‌توانید از متخصصین تشریفات بخواهید تا ایده پردازی کنند. فراهم کردن فضایی برای بازی کودکان و سرگرمی آن‌ها بهترین کار است. در این فضا مربی متخصص برای نگهداری کودکان حضور دارد و افراد با لباس عروسکی در حال سرگرم کردن آن‌ها هستند.

 

16-دیزاین جایگاه عروس و داماد

یکی از نواحی کانونی که توجه زیادی را جلب می‌کند، محل جایگاه عروس و داماد است. شما برای این بخش از دیزاین باید ایده پردازی کنید و متناسب با جزییات از تشریفات مجالس بخواهید تا ایده های مدنظرتان را اجرایی کند. گل آرایی ترکیب شده با شمع آرایی، حریر آرایی و استفاده از اکسسوری‌هایی مثل آینه می‌تواند حس و حال این بخش از سالن را متحول کند. جایگاه عروس و داماد فضایی برای ثبت عکس‌های مختلف و جذاب خواهد بود.

خلاصه مطلب

همان طور که اشاره شد ده‌ها ایده برای برگزاری جشن عروسی لوکس و بی نظیر وجود دارد که شما می‌توانید متناسب با ایده آل‌های شخصی خودتان از آن ها استفاده کنید. تیم تشریفات بهترین گروه برای ایده پردازی و اجرا در جشن عروسی شما است. پس تمام جزییات ذهن تان را با این افراد مطرح نمایید.

شما چه ایده ای برای برگزاری جشن های لوکس دارید؟ برای ما بنویسید
برچسب ها:
جشن لوکس
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید