ایده و خلاقیت

بهترین کافه و رستوران های ایتالیایی در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر میخواهید در خصوص بهترین کافه و رستوران های ایتالیایی در تهران اطلاعات کسب کنید، همراه ما باشید تا کافه و رستوران های ایتالیایی در تهران را بشناسید.

یافتن بهترین کافه و رستوران های ایتالیایی در تهران کار دشواری است. تهران دریایی از وسعت و شلوغی است که عملا بدون هر گونه چارچوبی، انواع و اقسام رستوران در گوشه و کنار آن سبز شده است. عملا به دلیل کمبود وقت و بودجه مالی، امکان بررسی تمام گزینه ها وجود ندارد. به همین دلیل در این شرایط استفاده از اپلیکیشن‌های تخصصی، گوگل مپ و جستجو‌های این‌چنینی می‌تواند شما را به هدف نزدیک کند. اما در نهایت بازهم نظرات سمت و سو دار مانع از انتخاب بهترین کافه و رستوران های ایتالیایی در تهران می‌شود. بر همین اساس تشریفینو با یک نظرسنجی حرفه‌ای از افراد خوش خوراک، لیستی را برای شما آماده کرده است.

به کمک این لیست می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید و از نتیجه نهایی لذت ببرید.

 

اهمیت یافتن بهترین کافه و رستوران های ایتالیایی در تهران

اهمیت یافتن بهترین کافه و رستوران های ایتالیایی در تهران

شاید به نظرتان پیدا کردن رستوران کاملا تجربی و سلیقه‌ای باشد. اما معمولا زمانی که تصمیم دارید برای استفاده از یک غذای خاص یا خدمات خاص سراغ یک رستوران یا کافه بروید، یافتن مناسب‌ترین گزینه کار دشواری است. چنین اقدامی با جستجو و بررسی‌های جانبی حداقل 2 ساعت از شما زمان می‌گیرد. بدیهی است که با سرشلوغی‌های این روزها، امکان بررسی دقیق به این شکل وجود ندارد. در نتیجه انتخاب‌های اشتباه و هیجانی رخ می‌دهد که چند صد هزار تومان یا چند میلیون تومان به شما ضرر و زیان مالی وارد می‌کند. به همین دلیل تشریفینو با درک این موضوع، در این مقاله به برترین کافه و رستوران های ایتالیایی در تهران اشاره می‌کند تا با خیال آسوده و بدون دردسر، یک گزینه را انتخاب کنید.

 

لیست بهترین کافه و رستوران های ایتالیایی در تهران

لیست بهترین کافه و رستوران های ایتالیایی در تهران

این روزها با دسترسی مطلوب به فضای وب، امکان ارائه اطلاعات واقعی فراهم شده است. به همین دلیل در این بخش از مقاله قصد داریم لیست دقیق و حساب شده‌اید در خصوص بهترین کافه و رستوران های ایتالیایی در تهران ارائه کنیم. یادتان باشد که این لیست در سال 1402 تهیه و تنظیم شده است و اطلاعات آن در این تاریخ به روز بوده است.

 

1-کافه و رستوران ایتالیایی سنسو

کافه و رستوران ایتالیایی سنسو

کافه سنسو یکی از بهترین و معروف‌ترین کافه رستوران‌های ایتالیایی تهران است. در واقع محله بلوار فردوس تهران در غرب، به دلیل وجود همین کافه ایتالیایی شهرت پیدا کرد. شاید باورتان نشود که عملکرد این کافه چنان حرفه ای است که این روزها به یمن حضور او در محدوده فردوس، شاهد بازگشایی تعداد بسیار زیادی رستوران وکافه هستیم. غذاهای خوشمزه، پیتزاهای حرفه‌ای و پاستاهای معروف سنسو همگی از جمله خوشمزه‌ترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید در این محیط تجربه کنید.

آدرس: بلوار فردوس، رامین جنوبی

تلفن:۰۲۱۴۴۰۲۰۱۰۳

 

2-رستوران ایتالیایی برایتون

رستوران ایتالیایی برایتون

اگر محل کارتان حوالی بهشتی، ولیعصر و مطهری بوده باشد، قطعا آوازه برایتون به گوشتان خورده است. رستوران ایتالیایی باکیفیتی که بهترین و خوشمزه ترین پیتزاها و پاستاهای منطقه را درست میکند. همین شهرت به مرور گسترش پیدا کرده است و این روزها برایتون از سراسر تهران مشتری جذب می کند! هرچند فضای داخلی این مجموعه چندان وسیع نیست، اما خوش رویی پرسنل آموزش دیده برایتون در کنار خوشمزه ترین طعم هایی که میتوانید در این کافه رستوران تجربه کنید، موجب شده است تا افراد صف و کمی دردسر رزرو را به جان بخرند تا طعم بی نظیر خوراکی های برایتون را بچشند.

آدرس: خیابان شهید بهشتی، خیابان خرمشهر، خیابان صابونچی، نبش کوچه ۸، پلاک ۴۴

تلفن: ۰۲۱۸۸۵۰۶۹۶۲

 

3-رستوران ایتالیایی بوکا

رستوران ایتالیایی بوکا

در لیست بهترین کافه و رستوران های ایتالیایی در تهران، باید به بوکا اشاره کنیم. رستوران ایتالیایی با کیفیتی که موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده است. این کافه رستوران با بهترین کیفیت سرویس دهی خود را ارائه میکند! بدیهی است که دست پیدا کردن به یک غذای خوشمزه ایتالیایی در قلب تهران لذتی وصف نشدنی است. منو غذای ایتالیایی بوکا تکمیل است. محبوبترین غذای این مجموعه پاستاهای خاص و سس آلفردویی است که طعم بهشت میدهد! این رستوران ایتالیایی دارای سه شعبه در تهران است. به راحتی میتوانید متناسب با محل حضورتان به یکی از نزدیکترین شعبه ها مراجعه کنید.

آدرس شعبه نیاوران: نیاوران، شمال کاخ نیاوران، خیابان پور ابتهاج، پلاک ۳۰۳

آدرس شعبه اوین: اوین، خیابان کچویی، تقاطع خیابان مهدیه

آدرس شعبه دروس: خیابان دولت، چهارراه قنات، خیابان آقامیری، کوچه‌ی چیذری، کوچه‌ی زیارت طلب، پلاک ۱

 

4-رستوران ایتالیایی بلامونیکا

رستوران ایتالیایی بلامونیکا

بلامونیکا نام درخشان یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی در تهران است. این رستوران با منو ایتالیایی و سر آشپز متخصص در طبخ غذاهای ایتالیایی، موفق به جذب مشتریان زیادی شده است. منطقه اداری میدان آرژانتین تهران یکی دیگر از دلایل شهرت این کافه رستوران است. چرا که بالاخره گذر افرادی که در این محدوده تردد میکنند، به بلامونیکا خورده است. کافی است یک بار امتحان کنید تا مشتری دائمی این رستوران ایتالیایی شوید.

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان وزرا، نبش کوچه یازدهم، پلاک ۳۲

تلفن: ۰۲۱۸۸۷۰۸۴۲۲

 

5-رستوران ژوانی یا جنارو

رستوران ایتالیایی ژوانی

از مشهورترین رستوران های ایتالیایی با کیفیت در تهران، میتوان به ژوانی اشاره کرد. ژوانی که با نام سابق جنارو نیز شناخته میشود، کیفیتی عالی از پیتزا و غذاهای ایتالیایی ارائه میکند. پاستاهای خوشمزه و سس های دست ساز ژوانی به شدت مشهور هستند. تنوع شعبات ژوانی موجب شده است تا در محدوده شمال تهران و غرب تهران، دسترسی به این مجموعه خیلی آسان باشد. شما به راحتی میتوانید از غذاهای خوشمزه ژوانی سفارش دهید و این لذت را تجربه کنید.

آدرس شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، انتهای خیابان بوستان چهارم، خیابان پایدارفرد (امیرابراهیمی)، نبش کوچه لنکران

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۷۳۳۳۰

 

آدرس شعبه مرزداران: بلوار مرزداران، نبش ناهید، طبقه فوقانی آجیل تواضع ، ژوانی مرزداران

تلفن: ۰۲۱۴۴۲۶۰۰۰۸

 

آدرس شعبه زعفرانیه: زعفرانیه – بالاتر از میدان الف

تلفن: ۰۲۱۲۶۷۰۷۰۰۱

 

6-رستوران ایتالیایی پینار

رستوران ایتالیایی پینار

رستوران ایتالیایی پینار یکی از گزینه های محبوب بین رستوران های ایتالیایی غرب تهران است. در محدوده بلوار فردوس ده ها رستوران وجود دارد که غذاهای ایتالیایی سرو میکنند اما هیچ کدام به اندازه پینار، توانایی طبخ خوشمزه پاستا با سس آلفردوی مخصوص ندارند. پاستاهای پینار تا حدی لذیذ است که افراد عادی که چندان نظری در خصوص غذاهای ایتالیایی ندارند نیز عاشق آن هستند.

آدرس: بلوار فردوس شرق،نبش چهارراه وفا آذر

تلفن: 02144979038

 

7-رستوران ایتالیایی ادبرت

رستوران ایتالیایی ادبرت

رستوران ایتالیایی ادبرت تلفیقی از حس سادگی، نوستالژی و زیبایی است. صندلی های لهستانی چوبی  با میزهای گرد و رومیزی های تمیز از ویژگی هایی است که در نگاه اول متوجه آن خواهید شد. سادگی این محیط تمرکز افراد را به نوع طعم و مزه خوراکی ها معطوف میکند! همین موضوع موجب میشود تا همه چیز در این کافه خاص تر به نظر برسد. منوی پیتزا و پاستای ایتالیایی ادبرت طرفداران خاص خودش را دارد که چندین کیلومتر برای چشیدن طعم خوب این غذاها رانندگی میکنند.

آدرس: خیابان کریم‌خان، خیابان حسینی، پلاک ۴۶

 

 

8-رستوران ایتالیایی ژمیس

رستوران ایتالیایی ژمیس

محله بلوار فردوس شرق، از خوشمزه ترین محله های تهران است! بورس خوراکی های خوشمزه و رستوران های گوناگون. در بین این همه رستوران، ژمیس به شدت خودنمایی میکند. زیبایی دکوراسیون داخلی ژمیس، نظم پرسنل و سرویس دهی منظم از ویژگی هایی است که هر مشکل پسندی را راضی نگهمیدارد. نکته جالب بعدی در خصوص ژمیس، نخوه برخورد با مشتریان است. جالب است بدانید که غذاهای ایتالیایی ژمیس تا حدی خوشمزه هستند که پرفروش ترین آیتم های منو را به خودشان اختصاص داده اند.

ابتدای بلوارفردوس شرق، بین ولیعصر و قبادی، پلاک ۸۸

تلفن: 44038524

 

9-رستوران ایتالیایی لوانته

رستوران ایتالیایی لوانته

اکثر افرادی که تجربه طعم غذاهای ایتالیایی را دارند، از ترکیب دستور العمل طبخ غذاهای ایتالیایی ایرانیزه شده ناراحت هستند! خوشبختانه لوانته به بهترین شکل ممکن غذاها را با طعم اصیل خودشان برای شما آماده میکند. این ویژگی موجب شده است تا در بین رستوران های متفاوت این منطقه، همچنان پرچم دار باشد و حرفی برای گفتن داشته باشد.

آدرس: تهران، فردوس، بزرگراه ستاری، بلوار فردوس شرق، خ رامین جنوبی

 

 

10-رستوران ایتالیایی چارمیز

کافه ایتالیایی چارمیز

چارمیز یکی از کافه ایتالیایی هایی است که در قلب تهران بازگشایی شده است. منوی ایتالیایی این رستوران در کنار سادگی دیزاین و دنج بودن، موجب شده است تا مقصد بسیاری از رهگذران عاشق طعم غذاهای ایتالیایی باشد. جالب است بدانید که این مجموعه به شکلی ساده دیزاین شده است. تاحدی که حس حضور در کافه های خیابانی و دم دستی ایتالیایی را تداعی می کند! چرا که دور از تجملات و پیچیدگی تلاش میکند تا تجربه مزه ای متفاوت را ایجاد کند.

آدرس: تهران، خیابان حافظ، نرسیده به خیابان انقلاب، کوچه البرز، پلاک ۲/۱

شماره تماس:۰۲۱۶۶۴۶۰۸۳۹

 

11-رستوران ایتالیایی پرانزو

رستوران ایتالیایی پرانزو

اگر عاشق لوکیشن های دنج و آرامش بخش باشید، قطعا پرانزو میتواند رضایت شما را جلب کند. کافه رستورانی ایتالیایی که خوشمزه ترین غذاهای ایتالیایی را در یک منوی خلاقانه ارائه کرده است. شما به راحتی میتوانید غذای محبوبتان را در این مجموعه پیدا کنید و از طعم و مزه آن در کمال آرامش لذت ببرید.

آدرس: سهروردی شمالی، انتهای خیابان آپاداناغربی، بلوار قنبرزاده، نبش کوچه ۴، پلاک ۱۷

 

12-رستوران ایتالیایی مورانو

رستوران ایتالیایی مورانو

به عنوان یکی دیگر از گزینه های لیست بهترین رستوران های ایتالیایی در تهران، میتوانید مورانو را مدنظر داشته باشید. مورانو واقع در سعات آباد و غرب تهران، به بهترین شکل ممکن سرویس دهی خود را ارائه میکند. طبخ غذاهای ایتالیایی با خلق حس و حال حضور در همان فضاها، از هنرهایی است که این مجموعه برای جلب نظر مشتریان استفاده میکند.

آدرس: سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان سوم

 

13-رستوران ایتالیایی بیسترو

بیسترو

اگر اهل خوردن غذاهای ایتالیایی باشید، قطعا سری به رستوران بیسترو زده اید. به جرعت میتوان گفت که بیسترو  موفق شده است تا با ظاهری ساده، غذاهای ایتالیایی خوشمزه ای را به مشتریان ارائه کند. کیفیت غذا اصلی ترین انگیزه حضور چند باره مشتریان این مجموعه است. خمیر پیتزا ایتالیایی لذیت با تاپینگ های تازه و اصیل میتواند باب سلیقه عاشقان غذای ایتالیایی باشد.

آدرس: ونک، خیابان خدامی، خیابان آفتاب، کوچه ماهتاب، پلاک ۲۶

 

14-رستوران ایتالیایی لئون

رستوران ایتالیایی لئون

رستوران لئون یکی از لوکس ترین و قدیمیترین رستوران های ایتالیایی تهران است. این رستوران جذاب و خوشمزه به بهترین شکل ممکن خدمات خود را ارئه میکند! جالب است بدانید که غذاهای این مجموعه با نظارت سر آشپزی ایتالیایی طبخ می شوند. اکثر پاستاهای لئون دست ساز است و توسط سر آشپز تهیه میشود. همین موضوع طعم و مزه بی نظیری برای غذاهای منو لئون ایجاد کرده است. لئون هم اکنون دو شعبه در شمال تهران و غرب تهران دارد که دسترسی را به بهترین شکل ممکن فراهم میکند.

آدرس: خیابان فرشته و مرکز تجاری سام

آدرس: سعادت آباد جنب مرکز خرید اپال

 

خلاصه مطلب

اگر به دنبال یافتن بهترین رستوران ایتالیایی در تهران هستید، قطعا این لیست کامل میتواند به شما کمک کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. تجربه بی نظیر طعم های شگفت انگیز از قلب ایتالیایی، تنها تخصص بعضی کافه و رستوران ها است. به همین دلیل باید در انتخاب هوشمندانه عمل کنید.

شما چه کافه رستوران ایتالیایی را پیشنهاد میکنید؟ حتما نظرتان را بنوبسید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود، به ما امتیاز و ستاره بدهید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید