ایده و خلاقیت

سفرهایی که با کشتی کروز می توان رفت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

برای اینکه اطلاعات خوبی در رابطه با سفرهایی که با کشتی کروز می توان رفت کسب کنید، در ادامه این بخش با تشریفینو همراه بمانید.

کشتی‌ های دریایی، جهان را پوشش می‌ دهند و سالانه میلیون‌ ها مسافر را به مقاصدی مانند کارائیب، باهاما، آلاسکا، اروپا، مدیترانه و حتی قطب جنوب می‌ برند. سفرهای دریایی ارزش فوق‌ العاده‌ ای را ارائه می‌ دهند و سفری است که شامل اقامت، وعده‌های غذایی و سرگرمی‌ های شما می‌ شود و همه امکانات در یک جا جمع شده‌ اند. برخی از خطوط کشتی کروز، سفرهایی کاملاً فراگیر را ارائه می دهند که نوشیدنی ها و تورهای ساحلی را نیز پوشش می دهد. سفر دریایی با کشتی کروز، یعنی دیدن دنیا در حالی که فقط یک بار بسته بندی را باز می کنید.

تا به حال به این فکر کرده اید که در داخل یک کشتی کروز چه می گذرد و چه چیزی باعث می شود که همه چیز به خوبی در این کشتی ها آماده شود؟ از آماده‌ سازی غذا در رستوران‌ های خاص گرفته تا کاری که مهمانداران اتاق برای مهمانان خود انجام می‌ دهند و سفرهایی که با کشتی کروز می توان رفت، اطلاعات زیادی وجود دارد که یک مسافر معمولی می‌ تواند درباره سفر با کشتی کروز به دست آورد.

برای اینکه اطلاعات خوبی در رابطه با سفرهایی که با کشتی کروز می توان رفت کسب کنید، در ادامه این بخش با تشریفینو همراه بمانید.

 

پیشنهاد مطالعه: هرآنچه که باید درباره شکوفه های گیلاس ژاپن بدانیم

 

اطلاعاتی در رابطه با سفر با کشتی کروز

کشتی کروز

کشتی کروز یک کشتی مسافربری است که به مقصدهای مختلف سفر می کند و لذت بردن در طول مسیر، کاملاً هدف این نوع از سفر است. سفر با کشتی کروز در بین مردم در هر سنی محبوب است. برنامه سفرهای دریایی با کشتی کروز، اغلب به مقصدهای دورافتاده و عجیب و غریب است و می تواند بین چند روز تا چند ماه باشد. 

ممکن است با نزدیک شدن به تاریخ اولین سفر دریایی با کشتی کروز، وقتی وسایل را جمع و جور می کنید هیجان زده شوید و به تمام تفریحاتی که در کشتی خواهید داشت فکر کنید. چرا که سفرهای دریایی یک راه عالی برای کشف مقصدی است که رسیدن به آنجا بخشی از تجربه است.

کشتی‌ های کروز مترادف با کشتی‌ های لوکس هستند و امکانات رفاهی، فعالیت‌ ها، گزینه‌ های نوشیدن و غذاخوری و سرگرمی‌ های آن‌ها همگی با در نظر گرفتن تجربه مسافران ایجاد می‌ شوند. این سفرهای دریایی ممکن است چند روز یا شب، یک یا دو هفته یا حتی بیشتر طول بکشد. این کشتی با برنامه مشخصی به سمت بنادری حرکت می کند که معمولاً در دسته بندی مقاصد عجیب و غریب یا از نظر توریستی جالب قرار دارند.

کشتی کروز را نباید با یک کشتی اقیانوس پیما که مسافران را از بندری به بندر دیگر جابجا می‌ کند، اشتباه گرفت و قطعاً نباید با کشتی‌ هایی که مسیرهای کوتاه‌ تری را طی می‌ کنند و افراد و وسایل نقلیه را در محیطی به‌طور قطعی کمتر فریبنده حمل می‌ کنند، اشتباه گرفت! 

سفر با کشتی کروز، فقط به مکان‌ های عجیب و غریب محدود نمی‌ شوند، بلکه شما می توانید سفرهای دریایی محلی و بین المللی را رزرو کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: لیست بهترین سالن های بولینگ تهران [شرق، غرب، شمال و جنوب]

 

سفرهایی که با کشتی کروز می توان رفت

سفر با کشتی کروز، بدون توجه به برنامه سفر شما، امکانات بسیاری دارد. برای مثال، فقط کافیست وسایل مورد نیاز خود را که بسته بندی کرده اید را باز کنید و از مزایای اضافی سرگرمی، غذاخوری و فعالیت های خانوادگی داخلی کشتی برخوردار شوید.

گاهی اوقات ممکن است آماده شدن برای یک سفر زمینی به یک منطقه خاص بسیار سخت باشد اما سفردریایی به آنجا جایگزین آسان‌ تری باشد، یا گاهی اوقات در مکان‌ هایی که قیمت هتل‌ ها و غذاها نجومی است و هزینه‌ های زیادی به همراه دارد، انتخاب سفر یا کشتی کروز ممکن است مقرون به صرفه تر باشد. به همین دلیل است که برخی از مقاصد وجود دارند که بازدید از آنها با کشتی کروز بسیار خوب است. 

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با سفرهایی که با کشتی کروز می توان رفت کسب کنیدف حتما ادامه مطلب را بخوانید:

 

نروژ

نروژ

ورود به آبدره‌ های بزرگ نروژ، مانند آبدره Geiranger سایت میراث جهانی یونسکو، جایی که می‌ توانید از نزدیک از آبشار معروف هفت خواهران دیدن کنید، با کشتی بسیار باشکوه است. علاوه بر این، نروژ در میان گران ترین کشورهای جهان است. اینکه بتوانید وعده های غذایی خود را در کشتی بخورید، به این معنی است که در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد و از سفر خود لذت بیشتری می برید.

 

گذرگاه داخلی آلاسکا

گذرگاه دا

گذرگاه داخلی آلاسکا، گذرگاهی است که از یوکان کانادا در کنار بریتیش کلمبیا پایین می‌ آید و جاده‌ های بسیار کمی دارد. جونو (Juneau) تنها پایتخت ایالات متحده است که برای بازدید از آن باید یا پرواز کنید یا با قایق بروید. فراتر از غیرقابل دسترس بودن، این منطقه مملو از حیات وحش دریایی است - مانند سمورها و اورکاها - که به بهترین وجه با کشتی قابل مشاهده هستند. در نهایت، تنها راه برای دیدن برخی از معروف ترین یخچال های طبیعی این ایالت، مانند یخچال های طبیعی خلیج گلاسیر یا داخل آبدره تریسی آرم، سفر با کشتی به این گذرگاه است.

 

جزایر کارائیب

جزایر کارائیب

شاید تعجب کنید که چرا جزایر کارائیب با وجود استراحتگاه های متعددی که در انجا وجود دارد، جز لیست سفرهایی که با کشتی کروز می توان رفت، قرار گرفته است. سفر دریایی با کشتی کروز، به شما امکان می دهد به جای یک جزیره، چندین جزیره را کاوش کنید و به جای اینکه به سراغ رزرو هتل های گران قیمت در این جزایر بروید، با هزینه کمتر، یک سفر خاطره انگیز و عالی را با کشتی کروز تجربه کنید.

 

اروپای مرکزی

اروپای مرکزی

رانندگی در سراسر اروپا می تواند استرس زا باشد. همچنین لازم است که با هزینه‌ های گران قیمت کرایه ماشین، هتل‌ های گران قیمت و برنامه‌ ریزی مسیر دشوار نیز مقابله کنید. به همین دلیل است که سفر دریایی در رودخانه راین یا دانوب راه بسیار ساده‌ تری برای کاوش در اروپای مرکزی است. سفرهای دریایی در رودخانه، راه‌ های صمیمی برای دیدن شهرهای کوچک اروپایی و پایتخت‌هایی مانند بوداپست و وین هستند. بنابراین اگر در حال برنامه ریزی برای سفر اروپایی هستید، سفر با کشتی کروز می تواند گزینه بسیار عالی و مناسبی برایتان باشد.

 

جزایر گالاپاگوس

جزایر گالاپاگوس

مجمع الجزایر گالاپاگوس ممکن است تحت نظارت اکوادور قرار گیرد، اما این جزایر 600 مایل از سرزمین اصلی فاصله دارند. در حالی که این جزایر دارای چندین هتل هستند، اما معمولا گران بوده و اغلب باید در یک منطقه بمانید، که مانع از کشف کامل تنوع زیست محیطی گالاپاگوس می شود. سفر با کشتی کروز به جزایر گالاپاگوس، به این معنی است که زمان شما در مناطق حساس بیولوژیکی از قبل برای شما ترسیم شده است، بدون اینکه نیاز به برنامه ریزی اضافی از طرف شما باشد. همچنین راهنماهای آموزش دیده را در دسترس خواهید داشت و همه این موارد در هزینه های سفر با کشتی کروز گنجانده شده است.

 

پیشنهاد مطالعه: لیست بهترین زیپ لاین تهران (آدرس و جزئیات)

 

قطب جنوب

قطب جنوب

برای دریافت منظره واقعی از قاره سفید، باید از طریق دریا به آنجا برسید، زیرا اقامتگاه های زمینی محدودی در آنجا وجود دارد. بنابراین برای دیدن بیشترین حیات دریایی و جانوری، به دنبال برنامه های سفر با کشتی کروز باشید که دارای فرودهای متعدد و همچنین گشت های ساحلی اختیاری هستند تا بیشترین بهره را از سفر خود به قعر جهان ببرید.

 

آمازون

آمازون

سفر دریایی تنها راه برای درک واقعی از حجم عظیم طولانی ترین رودخانه جهان یعنی آمازون است. در بیشتر مناطق، جاده وجود ندارد. علاوه بر این، با انتخاب سفر دریایی به آمازون با کشتی کروز، این سفر دریایی، به سفری که اغلب محدودیت‌ های شما را از نظر رطوبت، باران و حشرات آزمایش می‌کند، تجملات می‌ بخشد و می توانید یک تجربه لذت بخش و خاطره انگیز را داشته باشید.

 

رود نیل

رود نیل

در فضای پرتلاطم سیاسی امروز، فرصت های بازدید از آثار باستانی و خرابه های مصر بسیار کاهش یافته است. سفر رودخانه ای با کشتی کروز که توسط یک شرکت مجرب اداره می شود، ایمن ترین راه برای سفر به مصر است. در واقع، سرعت آرام‌تر باعث می‌ شود که بین معابد، زمان استراحت داشته باشید و از سفر دریایی که بر روی رود نیل دارید، لذت ببرید.

 

اگر شما نیز تجربه ای از سفر با کشتی کروز دارید، حتما در قسمت کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید