ایده و خلاقیت

با خواندن این مقاله از جذابیت آرایش عروس بر اساس فصل عروسی غافل نشوید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

آیا از جذابیت تناسب آرایش عروس با فصل جشن عروسی چیزی شنیده اید؟ اهمیت به آرایش بر اساس فصل فصل عروسی شما را عروس باسلیقه تری معرفی می کند.

جشن عروسی یکی از زیباترین رویدادهای زندگی دختر و پسران جوان است، رویای عروسی معمولاً از سنین کم در ذهن جوانان است و برای آن برنامه‌ها و آرزوهای بسیاری در سر دارند. از مهم‌ترین قسمت‌های برنامه ریزی جشن عروسی آرایش عروس است. همه‌ی دختران جوان دوست دارند در چنین شبی بهترین و زیباترین حالت خودشان باشند و تا سال‌های سال نقل مجالس شادی بمانند. اگر کمی خوش ذوق باشید، به تم عروسی و رنگ‌های متناسبی که در فصل جشن عروسیتان است، اهمیت می‌دهد. به همین دلیل در این مقاله به موضوع آرایش متناسب با هر فصل پرداخته‌ایم.

 

منظور از آرایش عروس متناسب با فصل عروسی چیست؟

اگر به‌تازگی درحال پیگیری کارهای عروسی خود باشید، برای‌تان عجیب است که آرایش عروس چه ارتباطی با فصل عروسی دارد. اما جالب است بدانید مانند رنگ لباس‌های تابستانه و زمستانه که رنگ‌های متفاوتی از یک‌دیگر دارند، میکاپ عروس نیز تحت تاثیر فصول مختلف است. در هر فصل رنگ و لعاب میکاپ آن فصل، با نوع گل و طرح کیک و دکوراسیون سالن عروسی؛ در مجموع تم آن فصل را برای عروسی مشخص می‌کند. البته نگران نباشید، دنبال کردن تم عروسی کاملاً سلیقه‌ای‌ است. شما می‌توانید تنها آرایش عروس متناسب با فصل عروسی را انجام دهید، آن هم درصورت تمایل.

 

آرایش عروس بهاری

آرایش بهاری

یکی از دل‌انگیز‌ترین فصل‌ها برای جشن عروسی بهار است. همه‌چیز تر و تازه شده‌است و یک جشن‌عروسی بهاری ایده فوق‌العاده‌ای برای تکمیل زیبایی‌های این فصل است. در بهار معمولاً همه‌چیز رنگ و بویی نو و تازه دارد. استفاده از رنگ‌های گرم و بهاری در همه چیز زیبایی خاصی ایجاد می‌کند. کافیست نگاهی به عکس‌های بهاری بیاندازید و متوجه شوید کافی‌است کمی از طبیعت برداشت کنید، رنگ شکوفه‌ها را ببینید و بعد از آن پالت سایه و رژ لب‌ها را بیاورید و هرآنچه حسی بهاری دارد برای آرایش انتخاب کنید. اگر شما عروس بهاری امسال هستید، حتماً در ادامه همراه ما باشید.

 

آرایش چشم عروس بهاری را اینگونه انتخاب کنید

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آرایش، آرایش چشم‌ها است. سایه چشم مشخصه‌ای است که شما می‌توانید برای بهاری کردن میکاپ انتخاب کنید. در سایه چشم عروس بهاری حتماً رنگ سبز دیده می‌شود. رنگ‌های سایه چشم بهاری شامل صورتی، بنفش یاسی، قرمز، سفید و سبز است. دقت کنید که مشخصه اصلی میکاپ عروس بهاری، استفاده از رنگ‌های ملایم است. خط‌ چشم بهاری معمولاً انتخابی به‌جز رنگ سیاه است؛ خط چشم آبی و سبز از رایج‌ترین رنگ‌های خط چشم بهاری است.

 

رنگ های جیغ در آرایش عروس بهاری ممنوع

از مشخصه‌های اصلی آرایش عروس بهاری، استفاده از رنگ‌های ملایم است. اصلاً رنگ‌های جیغ و پر رنگ در آرایش عروس بهاری نقش و جایگاهی ندارد. پس حتماً مدل آرایشی که قرار است به میکاپ آرتیست خود نشان دهید را بسیار ملایم و رویایی انتخاب کنید.

 

میکاپ صورت در آرایش بهاری عروس

در بهار رنگ‌های زنده و شاد بیشتر خودنمایی می‌کنند. کافی است کمی به اطراف نگاه کنید و همان رنگ‌ها را برای میکاپ صورت به میکاپ آرتیست خود پیشنهاد دهید. آرایش بهاری عروس نیازمند هنر و ذوق میکاپ آرتیست است، تا با درنظر گیری رنگ‌های جذاب این فصل و فرم صورت عروس بهترین انتخاب‌ها را برای بهترین شب زندگی او داشته‌باشد. استفاده از رنگ‌های هلویی و بژ روشن بسیار عالی به‌نظر می‌رسد. با مطالعه این مقاله مطئنیم که اگر شما عروس بهاری باشید برای رژ لب حتماً از رنگ‌های بژ، صورتی روشن، صورتی پاستلی و کالباسی استفاده خواهید کرد.

10 نکته مهم برای انتخاب بهترین آرایشگر عروس

 

آرایش عروس تابستانی

میکاپ عروس تابستانه

تابستان فصل گرم و میوه‌های خوشمزه و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، یکی از بهترین زمان‌ها برای برنامه ریزی عروسی‌ است. اما داشتن اطلاعات کافی برای برگزاری عروسی در تابستان، موجب بهترین انتخاب برای شما می‌شود. حتماً می‌دانید که تابستان فصل گرمی است و خانم‌ها سخت‌ترین کار دنیا را با آرایش در تابستان متحمل می‌شوند. دردسر عرق کردن صورت و پس دادن آرایش و خمیری شدن میکاپ، همگی از جذابیت‌های آرایش تابستانی است! حال تصور کنید عروس تابستانی هستید، کار شما کمی سخت شده، چون باید از میکاپ آرتیست خود بخواهید چربی پوست، وضعیت تعرق پوست و سلیقه شما در آرایش تابستانی را لحاظ کند تا نتیجه فوق‌العاده‌ای در شب عروسی از چهره زیبای شما حاصل شود. اصلاً سخت نیست چون در ادامه به شما نکات مهم آرایش عروس تابستانی را می‌گوییم.

 

آرایش چشم عروس تابستانی را اینگونه انتخاب کنید

آرایش چشم عروس تابستانی بسیار مهم است. چراکه تعرق پوست عامل مزاحمی برای میکاپ تابستانی است؛ اگر این عامل کنترل نشود میکاپ تابستانی فاجعه‌ای بیش نیست. پس دقت کنید تا کاخ آرزوهایتان از چهره زیبای شب عروسی، به چهره‌ای با میکاپ بهم‌ریخته و چرب و براق تبدیل نشود. از میکاپ آرتیست خود بخواهید حتماً از پرایمرهای مخصوص استفاده نموده و سایه چشم باکیفیتی انتخاب نماید. رنگ سایه چشم تابستانی معمولاً رنگ‌های شاد و گاهاً نئونی است که البته برای عروس ایرانی، اصلا رنگ‌های نئونی را پیشنهاد نمی‌کنیم. میکاپ کمی اسموکی با پایه رنگی صورتی و هلویی و اندکی شاین یکی از جذاب‌ترین آرایش چشم عروس تابستانی است. استفاده از خط چشم و ریمل ضدآب یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در آرایش چشم تابستانی باید تاکید شود.

 

میکاپ صورت در آرایش تابستانی عروس

در این فصل تعریق صورت زیاد است، شما هم زمان زیادی را باید با آرایش طی کنید، تقریباً از صبح تا آخر شب و انتهای جشن عروسی باید میکاپ عروس تمیز باشد. پس دقت کنید که میکاپ صورت در آرایش تابستانی نباید زیرسازی لایه لایه داشته باشد، مرطوب کننده و کرم‌های آب‌رسان را فراموش کنید و از میکاپ آرتیست خود بخوانید میکاپ تابستانی شمارا سبک و بادوام انجام دهد.

 

چطور میکاپ تابستانی عروس ماندگاری بیشتری پیدا می کند؟

در میکاپ تابستانی عروس لازم است از پرایمر و کانسیلرهای ضد تعریق استفاده شود. اگر زیرسازی با این کرم‌ها به‌خوبی انجام شود، میکاپ ماندگاری تا پایان عروسی خواهید داشت. دقت داشته باشید که میکاپ تابستانی عروس، نباید زیاد برنز و تیره باشد، چرا‌که به دلیل گرما و تعریق، چند درجه‌ای از رنگ اولیه میکاپ تیره‌تر خواهد شد. حتماً این موضوع را با میکاپ آرتیست خود مطرح نمایید و همچنین وضعیت چربی پوست‌تان را به او اطلاع دهید.

برنامه ریزی عروسی را از کجا آغاز کنیم؟

 

آرایش عروس پائیزی

آرایش عروس پاییزه

پائیز یکی از فصل‌های زیبا و رنگارنگ برای برگزاری جشن عروسی است. هوای دلپذیر و بارانی، گاهاً سرد، مخصوص زوج‌های علاقمند به پائیز است. اگر انتخاب شما برای عروسی فصل پائیز است دقت کنید که در این فصل با احتمال بارش باران مواجهید. اگر مشکلی با خیس شدن حین عکاسی و وقایع این‌چنینی ندارید، تبریک میگم، شما می‌توانید عروس پاییزی باشید و لازم است برای زیباتر شدنتان، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

آرایش چشم عروس پاییزی را اینگونه انتخاب کنید

چشم اولین جایی است که معمولاً توجه عموم را به خود جلب می‌کند، جشن عروسی شب زیبایی است که باید در آن بدرخشید، پس توجه کنید که اگر آرایش چشم عروس پاییزی را با دقت انجام ندهند، این اتفاق نخواهد افتاد. پس با میکاپ آرتیست خود مشورت نموده و عکس‌های دلخواهتان از آرایش پاییزی را نشانش دهید. آرایش چشم پاییزی معمولاً از رنگ‌های نارنجی، گلبهی، طوسی، آبی نفتی تیره و گاهاً طیف رنگی قرمز تشکیل شده‌است. سایه چشم باید به گونه‌ای زده شود که یادآور برگ‌های رنگارنگ و طیف رنگی زرد و نارنجی پاییز باشد. توجه داشته‌باشید استفاده از فیکساتور در انتهای کار موجب می‌شود، نگرانی بابت بارش باران و خیس شدن احتمالی صورتتان نداشته‌باشید.

 

میکاپ صورت در آرایش پاییزی عروس

پاییز فصل جذاب باران‌های گاه‌و‌بی‌گاه، فصل عاشقانه‌ی باران و برگ‌ریزان است. شما عروس پاییزی باید خودتان را برای مواجهه با تمام این جذابیت‌های اتفاقی پاییزی آماده کنید. احتمالاً آتلیه عکاسی شما، در روز عروسی صدها شات عکس از شما می‌گیرد و از ساعت‌ها قبل از مراسم در باغ و فضای عمارت درحال بدو‌بدو هستید. پس حتماً به میکاپ آرتیست عروسی خود تاکید کنید که از لوازم آرایش مرغوبی استفاده نماید که ماندگاری بالایی دارد و در نهایت فیکساتور را فراموش نکند. میکاپ پاییزی کمی به سمت رنگ‌های سرد می‌رود و رنگ رژگونه را می‌توانید در رنگ‌های مایل به سرد پیشنهاد کنید و رنگ رژلب را از رنگ‌های زرشکی، بادمجونی، نارنجی تیره، قهوه‌ای سرد انتخاب کنید. البته که میکاپ آرتیست حرفه‌ای کاملاً آگاه به این نکات است. کمی شاین طلایی در رژگونه عروس پاییزی پیشنهاد فوق‌العاده‌ای است.

 

چطور میکاپ پاییزی عروس ماندگاری بیشتری پیدا می کند؟

همان‌طور که توضیح داده شد، پاییز احتمال بارندگی وجود دارد و همین امر ضرورت آمادگی میکاپ شما را در آب‌و‌هوای ابری و بارانی، زیاد می‌کند. به همین دلیل استفاده از کرم‌هایی که در سرما حالت ماسیدگی پیدا می‌کنند اصلاً پیشنهاد نمی‌شود، حتماً در این خصوص از میکاپ آرتیست خود سوال کنید. حتی اگر خیلی دیرتان شده‌بود و اصلاً فرصت زیادی نداشتید، 3 دقیقه تاخیر را به جان بخرید و از میکاپ آرتیست بخواهید حتماً از پودر یا اسپری فیکس برای ماندگاری بیشتر میکاپ شما استفاده کند.

هرآنچه برای برگزاری عروسی در پاییز باید بدانید

 

آرایش عروس زمستانی

آرایش فصل زمستان عروس

یکی از فانتزی‌های رایج بین علاقمندان به برف این است‌که، در شب جشن عروسی‌شان برف ببارد. کمی تصور کنید، برف‌هایی که روی درخت و چمن‌ها نشسته، عروس زیبا با لباس سفید و دامادی سوار بر اسب سفید؛ قاب فوق‌العاده‌ای خواهد بود. همین رویای عروسی برفی باعث شده، خیلی از عروس و دامادها علاقمند به برگزاری عروسی زمستانی باشند. برنامه ریزی عروسی رد هر فصل مزایا و معایب خاص خودش را دارد، در زمستان هوا گرم نیست و معمولاً بعد از رقص و پایکوبی، سالن عروسی کوره گرما نخواهد شد، این عالیست، اما ممکن است عروس درحال خوشحالی و شادی روی همان برف‌های جذاب و رویایی لیز خورده و... ادامه ماجرا قابل توصیف نیست. صرفاً جهت مذاح بود، اما درصورتی‌که طالب عروسی زمستانی هستید، کفش مناسب و لباس عروس مناسب فصل تهیه کنید و تا پایان مراسم شادی کنید و لذت ببرید.

 

آرایش چشم عروس زمستانی را اینگونه انتخاب کنید

زمستان فصل سرما است و این سردی در تمام المان‌های آن نفوذ می‌کند. انتخاب رنگ‌های سرد مانند آبی، نقره‌ای و طوسی به‌عنوان رنگ سایه چشم از رایج‌ترین انتخاب‌های عروس‌های زمستان است. معمولاً آرایش چشم زمستانی چیزی شبیه به ملکه برفی است. اصلاً شوخی نمی‌کنم، رنگ‌های نقره‌ای و آبی جزو رایج‌ترین پیشنهادات میکاپ آرتیست‌ها، به عروس‌های زمستانی است.

 

میکاپ صورت در آرایش زمستانی عروس

برای میکاپ صورت در آرایش زمستانی، کافی‌ است پیش از جشن عروسی خوب از پوستتان مراقبت کرده باشید و در روز عروسی از میکاپ آرتیست خود بخواهید که پرایمر برای زیرسازی پوستتان استفاده نماید. پرایمر منافذ پوست را می‌بندد و میکاپ زمستانی شما به‌خوبی روی پوستتان می‌نشیند. سعی کنید برای میکاپ صورت، در فصل زمستان اصلاً سراغ کرم پودر تیره‌تر از پوستتان نروید. میکاپ برنز برای فصل زمستان اصلاً پیشنهاد نمی‌شود.

 

آیا شما تصمیم دارید میکاپ عروسی را متناسب با فصل عروسی انتخاب کنید؟

میکاپ عروسی را متناسب با فصل عروسی

باتوجه به توضیحاتی‌که ارائه شد، آیا شما تصمیم به انجام میکاپ عروسی متناسب با فصل عروسی دارید؟ اصلاً این‌کار به‌نظر شما جذابیتی دارد؟ باید گفت، باتوجه به تحقیقات و تجربه تیم تشریفینو در این زمینه؛ انتخاب تم جشن عروسی و انتخاب رنگ و مدل لباس ساقدوش‌ها، انتخاب مدل دسته‌گل عروس و ساقدوش‌ها، انتخاب مدل کیک و کارت دعوت عروسی و همین میکاپ عروسی متناسب با فصل عروسی، همگی سلیقه‌ای بوده و انتخاب ریزبینانه شما، نشان از سلیقه و توجه شما به جزئیات جشن عروسی است. طبیعی است که، در شرایط کمبود وقت امکان پرداختن به این جزئیات، آن‌هم در روزهای پر استرس قبل از عروسی ممکن نیست. اما به‌دلیل جذابیت این کار، ایده‌های مطلوبی در خصوص برگزاری عروسی در هر فصل با شما درمیان خواهیم گذاشت؛ پس مارا هر روز دنبال کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید