ایده و خلاقیت

بهترین تفریحات دبی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به دبی هستید و می خواهید با بهترین تفریحات دبی آشنا شوید، حتما در ادامه این بخش با تشریفینو همراه بمانید.

برخلاف آنچه ممکن است شنیده باشید، دبی فقط شامل مراکز خرید و هتل های پر زرق و برق نیست. این شهر بیابانی بزرگ، همیشه مؤسسات فرهنگی، گالری‌ ها، و خریدهای متمرکز بر طراحی را اضافه می‌ کند که همگی بر جذب نسل جدیدی از بازدیدکنندگان متمرکز هستند. با این حال، اگر هجوم آدرنالین را ترجیح می دهید، همیشه لذت بالا و پایین رفتن بین طبقات بلند یک آسمان خراش شیشه ای یا پریدن به بزرگترین استخر غواصی جهان وجود دارد. تقریباً هر تفریحی که به ان فکر کنید، در این شهر ممکن است.

بنابراین اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به دبی هستید و می خواهید با بهترین تفریحات دبی آشنا شوید، حتما در ادامه این بخش با تشریفینو همراه بمانید.

 

پیشنهاد مطالعه: ۲۰ تا از بهترین رستوران های تکسیم استانبول

 

برج خلیفه - Burj Khalifa

برج خلیفه - Burj Khalifa

برج خلیفه منظره ای خیره کننده است که نمای بیرونی شیشه ای آن در آفتاب صحرا می درخشد. این ساختمان با 828 متر ارتفاع، بلندترین ساختمان جهان است و یکی از نمادهای دبی است. برای اینکه از مناظری که از برج خلیفه قابل مشاهده است لذت ببرید، می توانید از عرشه‌ های At The Top، از جمله تراس سرگیجه‌ آور فضای باز در سطح 148 دیدن کنید، یا به رستوران و سالن استراحت Atmosphere در سطح 122 بروید. 

بهترین پیشنهاد این است که برای صبحانه به اینجا بروید و شهر در حال بیدار شدن را از بالاترین نقطه تماشا کنید.

 

مسجد جمیرا - Jumeirah Mosque

مسجد جمیرا - Jumeirah Mosque

مسجد جمیرا به عنوان تنها مسجدی در دبی که برای بازدیدکنندگان غیرمسلمان باز است و در میان طیف وسیعی از مسافران محبوب است. این مسجد که به راحتی یکی از زیباترین ها در امارت است، تماماً از سنگ سفید به سبک قرون وسطایی فاطمی ساخته شده است و زیبایی آن به ویژه در هنگام غروب نفس گیر است. بازدیدکنندگان در شش روز در هفته مجاز هستند (جمعه ها برای نماز است)، و تورها توسط راهنمایان آگاه هدایت می شوند که بهترین تجربه را از بازدید از مسجد جمیرا ایجاد می کنند.

 

دیپ دایو دبی - Deep Dive Dubai

دیپ دایو دبی - Deep Dive Dubai

Deep Dive Dubai، عمیق ترین استخر جهان با عمق 60 متر بوده و برای علاقه مندان به غواصی بسیار عالی است و چیزی حدود 14 میلیون لیتر آب در خود جای داده است. غواصی عمیق در این استخر فقط برای کسانی است که گواهینامه دارند، در حالی که غواصی در سطح و غواصی تا عمق 12 متر می تواند توسط افراد بالای 10 سال انجام شود. 

 

پیشنهاد مطالعه: سفرهایی که با کشتی کروز می توان رفت

 

پارک گنبد هاتا - Hatta Dome Park

پارک گنبد هاتا - Hatta Dome Park

Hatta Dome Park، این مکان ایده آل در فاصله ای قابل پیاده روی از Hatta Wadi Hub قرار گرفته است و یک تجربه زیبای بیابانی است که مهمانان را در طبیعت غوطه ور می کند و به آنها اقامتگاه هایی با چادرهای گنبدی، منظره های کوهستانی باورنکردنی و فعالیت های فراوان در فضای باز را در آستانه درب خانه ها ارائه می دهد. هاتا مملو از دوستداران طبیعت و مسافران فعالی است که به دنبال پناه بردن به یک مکان خلوت از شلوغی شهر هستند. این چادرهای لوکس راحتی و ماجراجویی را در دوزهای مساوی ارائه می دهند. هر کدام تراس مخصوص به خود را دارند و آتش‌دان‌ها، باربیکیو، و ون‌های غذا در فاصله کوتاهی قرار دارند. این سوئیت‌های گنبدی که با رنگ‌های الهام‌گرفته از صحرا مبله شده‌اند، طراحی شیک مینیمالیستی دارند و نه تنها شب‌های پرستاره را ارائه می‌کنند، بلکه منظره‌ای پانوراما از رشته کوه زیبای هاتا را نیز در بر می‌گیرند.

 

بزرگترین چرخ و فلک دبی - Ain Dubai

بزرگترین چرخ و فلک دبی - Ain Dubai

بزرگترین چرخ و فلک دبی با نام Ain Dubai، بر فراز جزیره بلوواترز (Bluewaters Island) قرار دارد، مناظر وسیعی را از ارتفاع 250 متری در هوا ارائه می دهد. این جاذبه نه تنها از بسیاری از نقاط دیدنی دبی قابل مشاهده است، بلکه تقریباً برای همه - مدارس، مشاغل، خانواده ها، گردشگران و افراد محلی به یک اندازه جذاب است.

 

 فواره دبی - Dubai Fountain

 فواره دبی - Dubai Fountain

هر روز چندین نمایش در فواره دبی برنامه ریزی شده است که در دریاچه 30 هکتاری برج، 22000 گالن آب در ارتفاع 500 فوتی در هوا پرتاب می شود. تماشای این فواره یکی از تفریحات رایگان دبی است. بنابراین اگر از دبی مال دیدن کنید، احتمالاً در حین حضور در آنجا فواره ها را خواهید دید، پس برای لحظه ای مکث کنید و از نمایش لذت ببرید.

 

پیشنهاد مطالعه: برنامه های مفرح در کویر

 

دهکده جهانی -  Global Village

دهکده جهانی -  Global Village

دهکده جهانی دبی، اساساً یک پارک موضوعی برای همه سنین است، اما در میان خانواده‌ها محبوب است زیرا وسایل تفریحی و جاذبه‌های آن برای کودکان مناسب است. این دهکده از اواخر اکتبر تا اواسط آوریل باز است و دارای کنسرت، سواری، غذاخوری، و جاذبه‌ هایی از سراسر جهان است. 

 

نمای آسمان دبی - Sky Views Dubai

نمای آسمان دبی - Sky Views Dubai

بالای مرکز شهر دبی، 219 متر بالاتر، Sky Views مجموعه ای از تجربیات بی نظیر آدرنالین را ارائه می دهد. مانند بسیاری از تفریحات ارائه شده در دبی، این جاذبه باور نکردنی برای افراد ضعیف نیست. شما باید روی سکوی 25 متری کف شیشه ای که برج های دوگانه 50 طبقه Address Sky View را به هم متصل می کند، قدم بردارید.

 

موزه الشیندقا: خانه عطر - Al Shindagha Museum: Perfume House

موزه الشیندقا: خانه عطر - Al Shindagha Museum: Perfume House

خانه عطر که در نهر دبی در محله اخیراً بازسازی شده الشیندقا (که زمانی مرکز سنتی امارت بود) قرار دارد، فرصتی را برای سفر به گذشته و کشف روش های قدیمی عطرسازی عربی ارائه می دهد. با بازدید از این موزه، در مورد مسیر تجارت عطر منطقه یاد خواهید گرفت و روغن ها و مواد سنتی مورد استفاده در ساخت عطرهای محلی (از جمله عود، زعفران و گل رز خاص) را کشف خواهید کرد.

 

پارک آبی آکواونچر - Aquaventure Waterpark

پارک آبی آکواونچر - Aquaventure Waterpark

پارک آبی آکواونچر، به لطف گسترش اخیرش بزرگترین پارک آبی جهان محسوب می شود. این مجموعه شامل بیش از 30 سرسره و جاذبه است و برخی از سواری های هیجان انگیز (از جمله Leap of Faith و Poseidon's Retreat) و یک ساحل خصوصی در ان طراحی شده است. همچنین سرسره های آبی رکوردشکنی برای افزایش آدرنالین وجود دارد و و فرصت‌ هایی را برای تعاملات نزدیک و شخصی با ماهی‌ های خاردار، دلفین‌ ها و شیرهای دریایی را ایجاد می کند.

 

پیشنهاد مطالعه: ۱۰ تفریح رایگان شهر استانبول

 

لگولند دبی - Legoland Dubai

لگولند دبی - Legoland Dubai

لگوها در لگولند دبی زنده می‌ شوند، جایی که 60 سواری تعاملی و 15000 مدل لگو، همه افراد علاقه مند به لگو را به خود جذب می‌ کند. این پارک با هدف سرگرم کردن خانواده هایی با کودکان 2 تا 12 ساله از 60 میلیون لگو ساخته شده است و شامل 6 سرزمین داخلی و خارجی است و اکنون یک هتل لگولند وجود دارد که به خانواده‌ ها اجازه می‌ دهد تا برای آخر هفته یا یک شب اقامت در لگو غرق شوند.

 

دبی مال - Dubai Mall

دبی مال - Dubai Mall

مرکز خرید دبی به عنوان بزرگترین مرکز خرید جهان، سالانه 100 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. در این مرکز خرید، بیش از 1200 مغازه وجود دارد – اما مکانی عالی برای غلبه بر گرمای دبی و نگاه کردن به فروشگاه های لوکس است. شاید جالب باشد بدانید که این مکان گردشگران بیشتری را از سراسر جهان نسبت به نیویورک و لس آنجلس جذب می کند، بنابراین می توان گفت که همه به اینجا می آیند.

 

اسکی دبی - Ski Dubai

اسکی دبی - Ski Dubai

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، در وسط یک مرکز خرید در بیابان، سومین پیست بزرگ اسکی سرپوشیده جهان، طراجی و اجرا شده است! این مکان مملو از خانواده‌ هایی با بچه‌ هایی است که بیشتر آن‌ ها به جای اسکی در سواری‌ های مختلف، بازدید از پنگوئن‌ ها و سینمای برف شرکت می‌ کنند.

 

موزه اتحاد - Etihad Museum

موزه اتحاد - Etihad Museum

این موزه فوق مدرن نگاهی جامع به شکل گیری هفت اماراتی که امارات را تشکیل می دهند ارائه می دهد و جمعیت متنوعی از اتباع امارات متحده عربی و گردشگران تاریخ دوست را به خود جذب می کند. این موزه در محلی قرار دارد که در آن اتحاد کشور در سال 1971 امضا شد. 

 

صرف شام در آسمان

صرف شام در آسمان

شام در اسکای دبی یک رستوران معمولی نیست - حتی برای بالا کشیدن صندلی پشت میز هم باید کمربند ایمنی را ببندید. این تجربه نزدیک به 165 فوت در هوا روی میزی اتفاق می افتد که در طول یک ساعت به آرامی می چرخد. اگر بتوانید ارتفاع را تحمل کنید، مناظر چشمگیر خلیج فارس را خواهید دید و شاید یکی از غیرمعمول ترین تجربه های غذاخوری در این سیاره باشد. این از بهترین تفریحات دبی است که می تواند برای یک شب عاشقانه یا جشن غافلگیر کننده با اولین قرار، شریک قدیمی یا بهترین دوست ایده آل باشد.

 

اگر شما نیز با بهترین تفریحات دبی آشنا هستید، حتما در قسمت کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید