ایده و خلاقیت

10 مرکز خرید ارزان در دبی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه این بخش از تشریفینو، لیستی از در اینجا لیستی از چندین مرکز خرید ارزان در دبی را اماده کردیم تا با خیال راحت از خرید کردن در دبی لذت ببرید.

همانطور که می دانید، دبی یکی از کشورهای پر از جاذبه و تفریحات و متنوع است و جاذبه های مختلف آن، شامل گزینه های خرید نیز می شود. اما از انجایی که قیمت ها در مراکز خرید دبی بسیار بالا است، بسیاری از افرادی که به دبی سفر می کنند، ترجیح می دهند فقط بازدید کننده باشند، زیرا تقریباً هر مرکز خرید و فروشگاه های برند، دارای برچسب قیمتی بالاتر از قیمت های فروش عادی هستند. اما نگران نباشید؛ چرا که مرکز خرید ارزان در دبی نیز وجود دارد و می توانید با خیال راحت خریدهای مورد نظر خود را از این مراکز خرید انجام دهید.

در واقع، در دبی نیز مکان‌ هایی وجود دارد که می توانید لباس‌ ها، کفش‌ ها و لوازم جانبی مارک‌ دار را با قیمت‌ های عالی تهیه کنید، به شرطی که بدانید کجا باید جستجو کنید. به همین منظور در ادامه این بخش از تشریفینو، لیستی از در اینجا لیستی از چندین مرکز خرید ارزان در دبی را اماده کردیم تا با خیال راحت از خرید کردن در دبی لذت ببرید.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین تفریحات دبی

 

دهکده اوتلت - Outlet Village

دهکده اوتلت - Outlet Village

دهکده اوتلیت، یکی از بهترین مراکز خرید ارزان در دبی است که می توانید محصولات مارک و برند را با قیمت مناسب و عالی پیدا کنید. در این مرکز خرید در دبی که دارای تم ایتالیایی است می توانید همه برندهای اصلی مانند Galeries Lafayette، Carolina Herrera، DKNY، Coach، Michael Kors، Roberto Cavalli، Hugo Boss، Rodeo Drive، Nike و بسیاری دیگر را ببینید و از میان آنها بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. تقریباً در هر روز از سال تخفیف های سنگینی برای کیف های دستی وجود دارد و می توانید کیف های مارک دار را با 50 درصد تخفیف نیز تهیه کنید. علاوه بر این، لباس‌ های مهمانی فصل گذشته نیز قیمت‌ هایشان به حداقل کاهش یافته است و شما می‌ توانید لباس‌ های مخصوص مهمانی را نیز با قیمت‌ های تخفیف سنگین تهیه کنید.

 

دبی اوت لت مال - Dubai Outlet Mall

دبی اوت لت مال - Dubai Outlet Mall

دبی اوت لت مال به دلیل دریافت سهام فصل گذشته از برندهای بزرگی مانند هاروی نیکولز - Harvey Nichols، بوتیک 1 - Boutique 1 و بلومینگدیل - Bloomingdale’s، با قیمت های فوق العاده پایین مشهور است. بنابراین اگر تصمیم دارید از برندهای مطرح در دنیا خرید کنید، می توانید از این مرکز خرید، لباس ها و کفش های مارک دار را با قیمتی بسیار کمتر از قیمتشان تهیه کنید. همچنین مجموعه ای عالی از اثاثیه منزل با قیمت های کاهش یافته را نیز می توانید در این مرکز خرید ارزان در دبی پیدا کنید.

 

وافی مال - Wafi Mall

وافی مال - Wafi Mall

وافی مال یکی دیگر از مکان های خرید مقرون به صرفه دبی است که در مجتمع شهر وافی واقع شده است و دارای معماری شگفت انگیز مصری است که ارزش دیدن دارد.. در این مرکز خرید ارزان دبی، بیش از 300 مغازه و فروشگاه وجود دارد که می‌ توانید طیف گسترده‌ ای از محصولات با قیمت مناسب را پیدا کنید. فروشندگان از سراسر کشورهای عربی به مرکز خرید WAFI می آیند تا بهترین و سنتی ترین محصولات و سوغاتی مانند فانوس، قالیچه ترکی، ست چای و غیره را با قیمت مناسب بفروشند.

 

پیشنهاد مطالعه: سفرهایی که با کشتی کروز می توان رفت

 

مرکز خرید Al Karama

مرکز خرید Al Karama

مرکز خرید الکرامه که در حومه دبی واقع شده است، بهشتی برای افرادی است که به دنبال خرید ارزان در دبی هستند. به عنوان مثال، محصولاتی که در یک مرکز خرید معروف دبی با قیمت  1000 درهم فروخته می شود را می‌ توانید در اینجا با قیمت 50-60 درهم پیدا کنید که بسته به نحوه چانه‌ زنی شما با قیمت پایین‌ تری نیز قابل خرید است. همچنین می‌ توانید هنگام قدم زدن در خیابان‌ های الکرامه، مغازه‌ هایی برای کفش، تاچ، کیف دستی، سوغاتی و لباس پیدا کنید. قیمت های اینجا ثابت نیست و به شما فرصتی برای چانه زدن می دهد.

 

مرکز خرید Garderobe

مرکز خرید Garderobe

همه نمی توانند مارک های لوکسی مانند Chanel، Michael Kors و غیره را بخرند. اما در مرکز خرید Garderobe، این برندها با قیمت بسیار مناسب در دسترس تمام افراد خواهد بود. بنابراین، Garderobe یکی دیگر از مراکز خرید ارزان در دبی است. فروشگاه های موجود در این مرکز خرید ارزان در دبی، محصولات لوکس متعلق به مارک های معروف مانند Alexander McQueen، Chanel، Celine و غیره را با قیمت های مقرون به صرفه می فروشند. علاوه بر این، Garderobe دارای یک وب سایت است که در آن می توانید محصولات را به صورت انلاین مشاهده و خریداری کنید.

 

مرکز خرید Dragon Mart

مرکز خرید Dragon Mart

چه به دنبال جواهرات زیبا باشید و جه بخواهید کیف و کفش های زیبا و خاص را خریداری کنید، مرکز خرید Dragon Mart، یکی از بهترین مراکزی است که می توانید تمام محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب پیدا کرده و خریداری کنید. البته لازم است بدانید، هر محصولی که در این مرکز خرید در دبی وجود دارد، ساخت کشور چین است و از آنجا وارد می شود. بنابراین هنگام خرید از این مرکز خرید ارزان در دبی، توصیه می شود قبل از خرید، کیفیت محصولات را بررسی کنید. این مرکز خرید همچنین دارای فروشگاه های تجاری مختلفی مانند Mata و H&M است. 

به طور کلی، دراگون مارت مانند نمادی از خرید ارزان در دبی است و می توانید هر چیزی را که تصور می کنید در یک مکان پیدا کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: ۲۰ تا از بهترین رستوران های تکسیم استانبول

 

مرکز خرید Brands for Less

مرکز خرید Brands for Less

همانطور که از نامش مشخص است، Brands for Less مکانی برای افرادی است که می خواهند در دبی خرید کنند بدون اینکه هزینه زیادی بپردازند! در این مرکز خرید ارزان در دبی می توانید محصولات برند را با قیمت های مقرون به صرفه خریداری کنید.

همچنین، Brands for Less دارای یک وب سایت آنلاین است که می توانید بدون توجه به اینکه در چه مکانی در دبی هستید، محصولات را جستجو و خریداری کنید.

 

بازار ساحلی دبی - Dubai Waterfront Market

بازار ساحلی دبی - Dubai Waterfront Market

یکی دیگر از مکان های مورد علاقه برای خرید ارزان در دبی، بازار ساحلی دبی در Deira است. این بازار به خاطر غذاهای دریایی تازه و سبزیجات تازه محلی معروف است. اما، بسیاری از گردشگران نمی‌ دانند که می‌ توانند مغازه‌ هایی برای جواهرات، پوشاک، لوازم جانبی و بسیاری از محصولات مقرون به صرفه پیدا کنند.

 

بازار دستفروشی دبی -  Dubai Flea Market

بازار دستفروشی دبی -  Dubai Flea Market

اگر می خواهید در دبی بدون نگرانی در رابطه با بودجه خود خرید کنید، حتما از بازار دستفروشی دبی دیدن کنید. چرا که این مکان پرطرفدارترین مرکز خرید ارزان در دبی است. در اینجا می توانید فروشگاه های الکترونیکی، جواهرات فروشی ها، مبلمان، اسباب بازی ها، عتیقه جات، کتاب ها و محصولات خانگی قدیمی را پیدا کنید. این بازار هر آخر هفته در مکان های مختلفی برپا می شود و بهترین مکان برای خرید محصولات در دبی است. 

دیره - Deira، پارک زبیل - Zabeel Park و پارک حوض البرشا - Al Barsha Pond Park از جمله مکانهایی هستند که این بازار در انجا برپا می شود. اگر می‌خواهید از اینجا خرید کنید، باید مکان این بازار را با تقویم آنها پیگیری کنید.

 

اگر شما نیز با بهترین مرکز خرید ارزان در دبی آشنا هستید، حتما در قسمت کامنت معرفی کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید