ایده و خلاقیت

اولین جنگل استوایی ایران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه این بخش از تشریفینو، اطلاعاتی را در رابطه با اولین جنگل استوایی ایران در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید در اولین فرصت از این باغ گل رویایی و جدید بازدید داشته باشید.

اگر به گل و گیاه علاقه مند هستید و تمایل دارید نمونه ها و گونه های منحصر به فرد از انواع گل و گیاه را در کشور خودمان ببینید و لذت ببرید، احتمالا تا به حال به انواع باغ گل سر زده اید و از تازگی و طراوت گیاهانی که در این باغ ها پرورش داده می شوند، لذت برده اید. اما اگر تمایل دارید گونه های خاصی از گیاهان از جمله گیاهان استوایی را از نزدیک ببینید، بهترین پیشنهاد این است که به اولین جنگل استوایی ایران سر بزنید و از دیدن انواع درخت موز، قهوه و سایر گل و گیاه استوایی در کنار هم لذت ببرید و ساعات خوشی را در کنار دوستان و عزیزان خود سپری کنید.

در ادامه این بخش از تشریفینو، اطلاعاتی را در رابطه با اولین جنگل استوایی ایران در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید در اولین فرصت از این باغ گل رویایی و جدید بازدید داشته باشید.

 

پیشنهاد مطالعه: سفرهایی که با کشتی کروز می توان رفت

 

آشنایی با اولین جنگل استوایی ایران

اولین جنگل استوایی ایران

همانطور که می دانید باغ گل های متعددی در تهران وجود دارند که می توانید با بازدید از این باغ گل ها، انوع گونه های گل و گیاه آپارتمانی و گیاهان مخصوص باغ و باغچه را ببینید و در صورت تمایل یک خرید عالی داشته باشید. در کنار تمام این باغ گل ها، به تازگی یک باغ گل رویایی و منحصر به فرد افتتاح شده است که با نام اولین جنگل استوایی ایران فعالیت خود را شروع کرده است.

در اولین جنگل استوایی ایران، انواع گیاهان استوایی از جمله موز، پاپایا، بلوبری، پشن فروت، آناناس و قهوه پرورش داده می‌ شوند. این میوه ها و گیاهان که در جنگل استوایی ایران پرورش داده شده اند، حاصل 3 سال کار آزمایشگاهی برای سازگاری و هماهنگ ساختن این درختان و گیاهان با محیط و اقلیم ایران است. نکته جالب در رابطه با درختان و گیاهان موجود در جنگل استوایی ایران این است که همه این درختان در هر چهار فصل از سال، محصول میوه دارند که همینموضوع باعث شده تا بازدید از جنگل استوایی ایران برای تمام طول سال برای گردشگران جالب و جذاب باشد.

در واقع، دیدن میوه‌ های استوایی بر روی درختان یک تجربه و حس لذت بخش را برای گردشگران دارد وباعثشده تا بازدید از اولین جنگل استوایی ایران در ایام نوروز 1403 بسیار بیشتر از قبل باشد.

این جنگل استوایی دارای محیطی آرام بخش و دلنشین و سرشار از حس و حال خوب است که مطمئنا همه افراد و به ویژه افراد علاقه مند به طبیعت مجذوب آن خواهند شد. شما می توانید در این جنگل استوایی، انواع گل و گیاه را ببینید، گیاهان مورد علاقه خود را خریداری کنید و یک گردش و تفریح یک روزه بسیار عالی و لذت بخش داشته باشید و انواع میوه های استوایی مثل موز، آناناس، استار فروت، پشن فروت، پاپایا و غیره را هم به صورت تازه خریداری کنید.

شما می توانید در اولین جنگل استوایی آرامش طبیعت را در کنار گل و گیاه شاداب، باران و مه تجربه کنید و ساعات خوشی را سپری نمایید.

 

پیشنهاد مطالعه: برنامه های مفرح در کویر

 

آشنایی با حامی و بنیان گذار اولین جنگل استوایی ایران

جنگل استوایی ایران

آقایان علی فخر و مجید فخر، بنیان گذاران اولین جنگل استوایی در ایران هستند که با حضور در برنامه میدون، کسب و کار خود را معرفی کرده و از تلاش هایی که برای پرورش میوه های استوایی و راه اندازی جنگل استوایی در ایران صحبت کردند.

جنگل استوایی ایران که در ابتدا با نام باغ گل رویایی شروع به فعالیت کرد، در شهرستان پاکدشت قرار دارد و اکنون به یک قطب گردشگری بسیار جذاب و خاص در این منطقه تبدیل شده است.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین تفریحات دبی

 

آدرس اولین جنگل استوایی ایران

اگر شما نیز قصد بازدید از جنگل استوایی ایران را دارید می توانید همین نام را در اپلیکیشن های مسیریابی جستجو کنید و به سمت زیباترین جنگل استوایی ایران حرکت نمایید.

ورودی این جنگل رایگان است و می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب برای بازدید به این فضای منحصر به فرد و جذاب بروید.

 

 آدرس دقیق جنگل استوایی ایران:

  • شهرستان پاکدشت، میدان پانزده خرداد (پوینک)، جاده فیلستان

 

آدرس صفحه اینستاگرام جنگل استوایی ایران:

  • ostovai.ir

 

شماره تماس با جنگل استوایی ایران:

  • 09191020625

 

اگر شما نیز تجربه ای از بازدید اولین جنگل استوایی ایران دارید، حتما در قسمت کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید