ایده و خلاقیت

هر آنچه که باید در مورد طرح ازدواج آسان بدانیم

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
تعداد رای‌دهندگان:
۴
۳

ازدواج آسان چیست؟ ازدواج آسان چطور هزینه های ازدواج را کاهش می‌ دهد؟ عروسی کم هزینه با ازدواج آسان چگونه است؟ در این مقاله به سوالات شما درمورد ازدواج آسان پاسخ می دهیم.

این روزها، هزینه برگزاری مراسم عقد و عروسی بسیار زیاد است. جوانان زیادی در اطراف ما وجود دارند که به‌دلیل هزینه‌های گزاف جشن عروسی، از ازدواج صرف‌نظر کرده‌اند. فرهنگ اشتباه چشم و هم‌چشمی، این روزها رایج شده‌است. افراد زیادی، گرفتار همین مشکلات هستند. زوج‌های بسیاری، بابت پرداخت هزینه عروسی، مجبور به دریافت وام‌های کلان شده‌اند و تا سال‌های سال، مجبور به بازپرداخت آن هستند.

با کاهش آمار ازدواج، سال‌ها پیش، طرحی به‌نام ازدواج آسان، سر زبان‌ها افتاد. طرحی که پایه‌گذار آن، کسبه بازار بودند و برای افزایش میل و اشتیاق جوانان به ازدواجی ساده و دور از تجملات، این طرح را راه‌اندازی کردند. در ادامه توضیحاتی در این خصوص خواهیم داد، تا بدانید:

ازدواج آسان چیست؟ طرح ازدواج آسان مناسب چه کسانی است؟ چطور می‌توان از امکانات ازدواج آسان استفاده کرد؟

 

طرح ازدواج آسان چیست؟

طرح ازدواج آسان چیست

سال‌ها پیش، با توجه به کاهش چشم‌گیر آمار ازدواج، گروهی از کسبه بازار تهران تصمیم گرفتند، با ایجاد موسسه‌ای خیریه، امکان ازدواج آسان برای جوانان را فراهم کنند. این طرح، با استقبال زیادی مواجه شد و این موسسه، با عقد قرارداد با مراکز خدمات‌دهی به عروس و دامادها، امکاناتی در حد معمول و معقول، برای داشتن یک مراسم عقد و عروسی آبرومندانه فراهم کرد. مراکز طرف‌ قرارداد با این طرح، امکانات را با هزینه بسیار کم، در اختیار جوانان قرار می‌دهند.

 

چرا ازدواج آسان مورد توجه قرار گرفته است؟

چرا ازدواج آسان مورد توجه قرار گرفته است؟

در طرح ازدواج آسان، همه امکانات برای برگزاری پروسه ازدواج با هزینه کم فراهم است. در واقع، شما می‌توانید بدون هزینه های گزاف عروسی های لوکس و خدمات جانبی آن، به عشق زندگیتان برسید. این سبک ازدواج به دلیل سهولت برگزاری به شدت مورد توجه قرار گرفته است. چرا که این روزها به دلیل هزینه های گزاف ازدواج، این اقدام برای طیف گسترده ای از جامعه غیرممکن شده است. با این وجود نمیتوان احساسات و عواطف انسانی را نادیده گرفت و نیاز به شروع یک زندگی مشترک را انکار کرد. به همین دلیل باید با استفاده از ترفندهای رایج در این حوزه اقدام به ساده سازی کنید. با کمک ایده هایی که برای برگزاری کم هزینه مقدمات ازدواج و عروسی مطرح می‌شود، می‌توانید خیلی راحت در این حوزه تصمیم گیری کنید و به بهترین شکل ممکن آینده زندگی‌تان را شریک عاطفی محبوبتان تثبیت کنید.

 

خدمات ویژه طرح ازدواج آسان چیست؟

طرح ازدواج آسان

در طرح ازدواج آسان، تمام خدماتی که برای برگزاری جشن عروسی لازم است، ارائه می‌شود. به‌راحتی، با مراجعه به مراکز برگزاری ازدواج آسان، می‌توانید از خدمات و هزینه‌های آن مطلع شوید.  خدماتی که در طرح ازدواج آسان ارائه می‌شود، تجملاتی نیست و سطح آن، بسیار مطلوب و معمول است. اگر اهل جشن‌های تجملاتی و پرهزینه باشید، این سبک ازدواج، برای‌ شما مناسب نیست؛ اما درصورتی‌که، با توافق هم و خانواده‌ها، سطح توقعاتتان را، برای برگزاری جشنی کامل و آبرومندانه، پایین آورده باشید، بهترین انتخاب را خواهید داشت. اگر قصدتان عدم مراجعه به چنین مراکزی است، می‌توانید با اقداماتی هوشمندانه شرایط را برای برگزاری جشنی کوچک فراهم کنید. کافی است یک فضای مناسب اجاره کنید، با اندکی هزینه گل آرایی را به یکی از عزیزان خلاقتان بسپارید. تعدادی میز و صندلی اجاره کنید و فضایی برای یک جشن کوچک و جمع و جور فراهم نمایید. خدمات کیترینگ را به یکی از منصف ترین مراکز بسپارید و با منویی کم هزینه یک دورهمی زیبا را برگزار کنید و شروع زندگی تان را جشن بگیرید.

 

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین تشریفات مجالس و تشریفات عروسی در تهران

 

تالارهای برگزار کننده طرح ازدواج آسان

بهترین تالارهای برگزار کننده طرح ازدواج آسان

تالارهای برگزارکننده طرح ازدواج آسان، طرف‌قرارداد با موسسات و کانون‌های برگزارکننده این طرح هستند. اگر به‌صورت شخصی و مستقیم به این تالارها مراجعه کنید، هزینه‌های اعلامی آن‌ها، برای برگزاری جشن عروسی، متفاوت است. معرفی ازطریق کانون‌های برگزاری ازدواج آسان، هزینه‌های کم‌تری برایتان به‌همراه دارد. پس سعی کنید، ازطریق همین مراکز اقدام کنید تا با تعرفه خاص ازدواج آسان، قرارداد ببندید. پکیج‌های ازدواج آسان، محدود است و درصورتی‌که علاقه‌مند به استفاده از پکیج‌های پرهزینه‌تری باشید، می‌توانید مبلغ بالاتری پرداخت کنید. دقت داشته‌باشید که این تالارها، در سراسر تهران و کرج وجود دارند و تالارهای باکیفیت، زیبا و مناسبی هستند. تشریفات مجالس در این تالارها معمولا به شکل لوکال ارائه می‌شود و شما از همان تالار یا باغ تالاری که خدمات لوکیشن را می‌گیرید، امکانات تشریفات مجالس را نیز دریافت خواهید کرد.

 

بیشتر بخوانید : چطور مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنیم؟

 

عقد رسمی در طرح ازدواج آسان

عقد رسمی در طرح ازدواج آسان

طبق صحبت‌هایی که با مسئولین اجرای این طرح شد، مراسم عقد، با کم‌ترین هزینه انجام می‌شود و در بیشتر مواقع، درصورتی‌که مهریه عروس، کم‌تر از 14 سکه بهار آزادی باشد، این هزینه به صفر می‌رسد. درواقع عقد رسمی، با کم‌ترین هزینه انجام می‌شود و هیچ مبلغی بابت سفره عقد پرداخت نخواهد شد. عقد رایگان، هدیه این طرح به عروس خانم‌هایی است که تا 14 سکه مهریه انتخاب می‌کنند. برای کاهش هزینه ها می‌توانید همه چیز را یکپارچه کنید و با یک جشن کوچک و کم هزینه زندگی مشترکتان را آغاز کنید. در واقع، این بخش ماجرا با کمک یک تیم هوشمند قابل اجرا است. با کمی توجه به لوکیشن برگزاری عقد، فضایی انتخاب کنید که دارای میز و صندلی پذیرایی باشد. سپس از طریق تیم تشریفات مجالس اقتصادی و کم هزینه، پذیرایی مختصری انجام دهید و جشن‌تان را تمام کنید.

 

لباس عروس و اکسسسوری‌های عروس در طرح ازدواج آسان

لباس عروس در طرح ازدواج آسان

مراکز طرف‌ قرارداد با طرح ازدواج آسان، لباس‌ها را در تیراژ بالای تولیدی دریافت می‌کنند، تا هزینه کم‌تری بابت آن پرداخت کنند. به‌همین‌دلیل، لباس عروس و اکسسوری‌های عروس را، با معرفی از طریق کانون‌های ازدواج آسان، با قیمت بسیار مناسبی در اختیارتان قرارمی‌دهند. معمولا این مراکز، هزینه اندکی بابت کلیه خدمات، دریافت می‌کنند، تا امکان ازدواج آسان، برای قشری که علاقه‌مند به ازدواج ساده است، فراهم شود. با کمی خلاقیت و ایده پردازی می‌توانید با کمک یک خیاط حرفه ای لباس عروسی ارزان قیمت بدوزید. ایده بعدی برای کاهش هزینه ها، اجاره کردن لباس عروس است. پس با خیالی آسوده برای این کار اقدام کنید و زیباترین لباس عروس را برای 1 شب اجاره کنید و از آن لذت ببرید.

 

لوکیشن برگزاری عروسی در طرح ازدواج آسان

لوکیشن برگزاری عروسی در طرح ازدواج آسان

هرچند استفاده از خدمات تالارهای ازدواج آسان برای برگزاری جشن‌های عروسی کم هزینه انتخاب مناسبی است. اما گاهی با کمی خلاقیت می‌توان همه چیز را متحول کرد. تیم تشریفات به دلیل ارتباطات گسترده، لوکیشن‌های کم هزینه زیادی می‌شناسد که با معرفی آن می‌توانید مراسمی کم هزینه در لوکیشنی خاص برگزار کنید. گاهی تیم تشریفات با مشاهده لوکیشن شخصی شما، برگزاری جشن عروسی در آن را ممکن می‌داند. این ایده ها نیز برای برگزاری جشن ازدواج آسان مناسب است. به این ترتیب همه چیز را برای یک جشن عالی اما کم هزینه آماده خواهید کرد. این روزها که سبک انتظارات عروس و دامادها متفاوت شده است، گاهی شاهد برگزاری جشن عروسی در یک کافه یا رستوران هستیم!

یادتان باشد خاطره انگیز شدن شب عروسی از همه چیز مهم تر است.

 

 

دیزاین جایگاه عروس و داماد در طرح ازدواج آسان

دیزاین جایگاه عروس و داماد در طرح ازدواج آسان

یکی از مواردی که در طرح ازدواج آسان باید به آن توجه داشته باشید، دیزاین جایگاه عروس و داماد است. هرچه گل آرایی این فضا بیشتر باشد، قطعا هزینه بسیار زیادتری برای آن پرداخت خواهید کرد. به همین دلیل استفاده از ایده‌هایی مثل به کار بردن استندها، گلدان های پایه دار و دیزاین با مقدار زیادی برگ در کنار گل ها می تواند به بهترین شکل ممکن هزینه های شما را در این بخش ماجرا کاهش دهد. دیزاین جایگاه عروس و داماد به دلیل عکس برداری در روز عروسی همیشه ماندگار است، به همین دلیل بی اهمیت رد شدن از آن اصلا توصیه نمیشود. اگر برای برگزاری عروسی از تشریفات مجالس کمک گرفته باشید، باید حتما در این خصوص و کاهش هزینه ها از ان ها کمک بگیرید. معمولا استفاده از گل هایی که قبلا توسط عروس و داماد دیگری سفارش داده شده باشد و روز بعد در اختیار شما قرار گیرد، هزنیه کمتری از گل آرایی به شما تحمیل می‌کند. پس حتما اهمیت کاهش هزینه را با تیم تشریفات عروسی مطرح کنید.

 

آرایشگاه عروس در طرح ازدواج آسان

ارزان ترین آرایشگاه عروس

طرح ازدواج آسان، کلیه خدمات مربوط به ازدواج را ارائه می‌دهد. آرایشگاه عروس نیز، یکی از مهم‌ترین خدمات طرح ازدواج آسان است. کانون‌های برگزارکننده این طرح، با عقد قرارداد با سالن‌های آرایش و میکاپ عروس، در تمام نقاط شهر، هزینه بسیار پایین‌تری برای ارائه خدمات به عروس پرداخت می‌کنند. این موسسات، با سالن‌های باکیفیت، معتبر و زیبا، جهت ارائه خدمات به عروس، همکاری می‌کنند. پس می‌توانید بدون هیچ نگرانی، به این آرایشگاه‌ها مراجعه کنید و از پکیج عروس مخصوص این طرح استفاده کنید. درصورتی‌که علاقه‌مند به استفاده از خدمات دیگر آرایشگاه‌ها باشید، می‌توانید هزینه بیشتری پرداخت کنید و این خدمات را به پکیج اصلی اضافه نمایید.

 

آرایشگاه داماد در طرح ازدواج آسان

آرایشگاه داماد در طرح ازدواج آسان

این طرح، کلیه خدمات مورد نیاز ازدواج آسان را فراهم می‌کند. آرایش و گریم داماد، یکی از همین خدمات است. برای استفاده از آن، مراکز طرف‌ قرارداد با طرح ازدواج آسان معرفی می‌شوند. بعد از تحقیق، می‌توانید به این مراکز مراجعه کنید و هماهنگی‌های لازم، جهت دریافت خدمات آرایش و پیرایش داماد را در روز عروسی انجام دهید. در این مراکز نیز، پکیج مشخصی برای طرح ازدواج آسان درنظر گرفته‌‌شده است. می‌توانید با اضافه کردن خدمات موردنظرتان به این پکیج، هزینه‌ بالاتری پرداخت کنید.

 

گیفت عروسی در طرح ازدواج آسان

گیفت عروسی در طرح ازدواج آسان

داشتن گیفت های کوچک و بامزه برای جشن عروسی، معمولا از علایق عروس خانم ها است. به همین دلیل در طرح ازدواج آسان برای کاهش هزینه‌ها معمولا از سبد اقدامات لازم برای عروسی حذف می‌شود. اما در صورتی‌که علاقه زیادی به این گیفت ها داشته باشید و بخواهید یادگاری کوچک از جشن‌تان به مهمانان هدیه کنید، می‌توانید خیلی سریع با چند ایده ساده بهترین گیفت های عروسی را بسازید. برای مثال، استفاده از کارتهای ساده و دیزاین آن‌ها با گل خشک میتواند ایده ای کم هزینه محسوب شود. از سوی دیگر، دیزاین گیفت با ایده ها و اقدامات خودتان نیز می‌تواند هزینه های خرید گیفت را کاهش دهد. پس همین حالا دست به کار شوید و با خرید ظروف مناسب گیفت و گل خشک یا مروارید، کارتان را آغاز کنید و خاطره انگیزترین گیفت عروسی را بسازید. این خدمات در بعضی موارد توسط تیم تشریفات مجالس نیز ارائه می‌شود.

 

تزیین ماشین عروس و دسته گل عروس در طرح ازدواج آسان

تزیین ماشین عروس و دسته گل عروس در طرح ازدواج آسان

اگر در تدارک مراسم عروسی، برای تحقیق و بررسی، به گل‌فروشی‌ها سر زده‌ باشید، حتما مطلع هستید که هزینه‌های متفاوتی بابت برخی خدمات مشابه ارائه می‌شود. میزان هزینه تزیین ماشین عروس و هزینه دسته گل عروس، به مکان سفارش آن بستگی دارد. برخی گل‌فروشی‌ها، با دیزاین خاص مغازه و یا محل لوکسی که در آن واقع هستند، هزینه‌های بسیار بالایی برای این خدمات دریافت می‌کنند. در طرح ازدواج آسان، محلی با خدمات‌دهی مطلوب و با کیفیت معرفی می‌شود که با مراجعه به‌ آن، می‌توانید نسبت به سفارش تزیین ماشین عروس و دسته گل عروس اقدام کنید. یادتان باشد که تنها بخشی که از گل کاری ماشین عروس مشخص می‌شود و در عکس یا فیلم های عروسی ماندگار است، بخش جلوی ماشین خواهد بود. پس برای کاهش هزینه می‌توانید دیزاین دستگیره در و پشت ماشین را حذف کنید و از گل های ارزان قیمت در فصل عروسی خودتان انتخاب کنید تا بدون دردسر همه چیز در دسترس قرار گیرد.

 

فیلم‌برداری و عکاسی عروسی در طرح ازدواج آسان

مراکز فیلم‌برداری و عکاسی عروسی در طرح ازدواج آسان

یکی از خدمات مهم در برگزاری عروسی، فیلم‌برداری و عکاسی مراسم است. قطعا همه زوج‌ها، علاقه‌مند به داشتن فیلم و عکس از این رویداد جذاب در زندگی‌شان هستند. کانون ازدواج آسان، این موضوع را درنظر گرفته‌است. برای استفاده از خدمات فیلم‌برداری و عکاسی عروسی، مراکز و آتلیه‌هایی به عروس و داماد معرفی می‌شود. با مراجعه به این مراکز، می‌توانید نمونه‌کارهای هر یک را ببینید و از بین آن‌ها بهترین آتلیه را انتخاب کنید. طبق تحقیقاتی که انجام دادیم، خدماتی که توسط این مراکز ارائه می‌شود، در سطح معمول است و درصورتی‌که علاقه‌مند به داشتن آلبوم خاص دیجیتال باشید، می‌توانید هزینه بیشتری پرداخت نمایید و این گزینه را به پکیج ازدواج آسان اضافه کنید.

 

موسیقی عروسی در طرح ازدواج آسان

موسیقی عروسی در طرح ازدواج آسان

دعوت از گروه موسیقی زنده و دی جی های معروف هزینه بسیار زیادی به شما تحمیل خواهد کرد. به همین دلیل می‌توانید با کمک گروه‌های موسیقی که عملکرد حرفه ای دارند اما رزومه بلند بالایی ندارند و در ابتدای مسیر هستند، یک جشن عالی برگزار کنید. اگر باز هم تمایل به کاهش قیمت داشته باشید، به جای گروه موسیقی می‌توانید از دی جی کمک بگیرید تا کل جشن را در دست داشته باشد. معمولا در این حوزه برای کاهش قیمت ها می‌توانید خدمات جانبی استیج، نورپردازی خاص و موارد اینچنینی را محدود کنید تا با خیالی آسوده جشن مدنظرتان را به سبک ازدواج آسان برگزار کنید.

 

 

سفارش کارت عروسی در طرح ازدواج آسان

سفارش کارت عروسی در طرح ازدواج آسان

مراکز سفارش کارت عروسی در طرح ازدواج آسان نیز، پیش‌بینی شده‌است. با مراجعه به این مراکز و سفارش کارت عروسی نسبتا ساده و شیک، می‌توانید برای دعوت از مهمانان‌تان، از کارت عروسی استفاده کنید. در این مراکز، کارت عروسی با قیمتی منصفانه و پایین عرضه می‌شود.  یادتان باشد که شما می‌توانید با کمی خلاقیت، خودتان کارت عروسی را جذاب تر کنید. به این منظور با استفاده از گل خشک، مروارید، مهره های خاص و موارد اینچنینی می‌توانید کارت عروسی را لوکس تر از آنچه برایش هزینه داده‌اید نشانن دهید. استفاده از کاغذهای ساده، مقواهای گرم پایین و ابعاد کوچک تر می‌تواند برای کاهش هزینه ها مفید باشد.

 

بیشتر بخوانید : عقد آریایی چیست و چگونه انجام می‌شود؟

 

کترینگ و خدمات عروسی در طرح ازدواج آسان

کترینگ و خدمات عروسی در طرح ازدواج آسان

یکی از اساسی‌ترین مواردی که موردتوجه خانواده‌ها است، کترینگ و خدمات عروسی است. با استفاده از طرح ازدواج آسان، امکان استفاده از خدمات کترینگ تالارها و کلیه خدمات مجالس را با قیمت منصفانه‌ خواهید داشت.  با در نظر گرفتن پکیج‌های مناسب در این طرح، بهترین خدمات، برای برگزاری یک جشن عروسی آبرومندانه، ارائه می‌شود. سعی کنید، انتظاراتتان را، از خدمات لاکچری و پرهزینه پایین آورید و بهترین شب زندگی‌تان را، در کنار عزیزان‌ شادی کنید و از خدمات مطلوب این طرح استفاده کنید. استفاده از پکیج های سلف سرویس هزینه سرسام آوری به شما تحمیل می‌کند. پس تحت هیچ شرایط برای طرح ازدواج آسان سراغ این نوع پذیرایی نروید. اگر خیلی مایل به پذیرایی لوکس و خاص هستید، 2 نوع غذای ثابت برای روی میزها سفارش دهید که به سفارش دیس پرسی معروف هستند. برای پذیرایی خاص تر از مهمانان نیز می‌توانید از فینگرفودهای آماده و ساده سفارش دهید تا همه چیز در استایلی شیک اما با هزینه ای محدود اجرایی شود.

 

تیم تشریفات مجالس حرفه ای در ازدواج آسان

تیم تشریفات مجالس حرفه ای در ازدواج آسان

شاید تصور شما از تیم تشرفیات مجالس، شرایطی باید که هزینه های سرسام آوری را تحمیل می‌کند! اما بهتر است بدانید که کمک گرفتن از تیم تشریفات مجالس حرفه ای به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های جشن ازدواج‌تان را کاهش دهید. تیم تشریفات مجالس کاژو با وجود ارائه خدمات لوکس در سطح A+ باز هم شرایطی را برای برگزاری جشن‌های اقتصادی مدنظر دارد که با مطرح کردن این ایده می‌توانید از آن ها استفاده کنید. یادتان باشد که ارتباطات گسترده تیم کاژو در حوزه تشریفات به گونه‌ای است که می‌توانید با خیالی آسوده از خدمات آن‌ها استفاده کنید و آفرهایی که توسط این ارتباطات به شما داده می‌شود را مستقیما مورد استفاده قرار دهید. به این ترتیب همه چیز برای برگزاری یک جشن عالی، با کیفیت و استاندارد اما هزینه‌ای اقتصادی فراهم می‌شود. نظرتان هوشمندانه تیم برگزاری عروسی در تشریفات مجالس می‌تواند هزینه های شما را کاهش دهد. انتخاب لوکیشن عروسی متناسب با تعداد مهمانان، استفاده از منوهای اقتصادی، پیشنهاد گل آرایی با گل هایی که از عروسی شب قبل باقی مانده و موارد این‌چنینی همگی اجازه برگزاری یک جشن عالی را می‌دهد.

برای مشاوره با تشریفات کاژو می‌توانید همین حالا تماس بگیرید: ۰۹۱۲۸۴۶۵۵۱۳

 

خلاصه مطلب

جشن عروسی، یکی از رویدادهای به‌یادماندنی در زندگی‌تان است. سعی کنید، به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید و لذت ببرید. تجملات و هزینه‌های اضافی، تاثیری در خوشبختی‌تان ندارد. پس تا جایی‌که می‌توانید، شاد باشید و در کنار هم، از مراسم عروسی، زیباترین خاطرات را برای یک عمر زندگی، ثبت کنید. سعی کنید در این مسیر با تیم تشریفات مجالس حرفه ای و اقتصادی آشنا شوید تا خیلی مطلوب، امکان برگزاری یک جشن کم هزینه اما با کیفیت را داشته باشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید