ایده و خلاقیت

لیست لوکس ترین کافه های تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۴.۵

اگر میخواهید جدیدترین و بهترین لیست لوکس ترین کافه های تهران را پیدا کنید، در این مقاله همراه ما باشید تا کافه های لوکس دارای امکانات قلیان و سیگار را بشناسید.

فهرست موضوعات

یکی از تفریحات هیجان‌انگیز ما، حضور در کافی شاپ‌هایی است که دکوراسیون متفاوت و فضایی جذاب دارند. حضور در لوکس ترین کافه های تهران حس و حال مطلوبی در انسان ایجاد می‌کند. اگر شما هم علاقه‌مند به کافه گردی باشید، قطعا دوست دارید تا لیست لوکس ترین کافه های تهران را داشته باشید تا در روزهایی که امکان برنامه‌ریزی دارید، در این کافه‌ها حضور پیدا کنید و لذت ببرید.

در ادامه به لیست جامعی از لوکس ترین کافی شاپ های تهران  می‌پردازیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

لیست لوکس ترین کافه های تهران | 20 کافه لاکچری تهران

لیست لوکس ترین کافه های تهران

یکی از تفریحات جذاب این روزهای ما، رفتن به کافه های مختلف یا همان کافه گردی است. با شناخت بهترین کافه های شمال تهران، شرق و غرب تهران میتوانید با خیال آسوده یک کافه مناسب را انتخاب کنید و از جذابیت بصری آن مطمئن باشید. با درک این موضوع در این بخش از مقالات تشریفینو، لیستی از کافه های به نام و حرفه ای تهران را ارائه میکنیم. یادتان باشد که لیست لوکس ترین کافه های تهران میتواند بهترین راهنمای شما برای قرار ملاقات، دورهمی و جشن های سورپرایزی باشد.

 

1-کافه لبینا اندرزگو | لوکس ترین کافه های شمال تهران

کافه لبینا اندرزگو

اگر علاقه‌مند به کافه‌های عربی هستید می‌خواهید خوشمزه‌ترین چای مراکشی یا باقلوای لبنانی را امتحان کنید حتما سری به کافه لبینا اندرزگو بزنید. این کافه با ارائه منو کافه عربی و لبنانی از مراجعه کنندگان پذیرایی می‌کند. سرویس‌دهی مطلوب و باکیفیت در کافه لبینا بسیار بالا است. پس حتما در لیست کافه‌های لوکسی که علاقه‌مند به حضو در آن‌ها دارید، این کافه را ثبت کنید و نظرتان را با ما درمیان بگذارید.

آدرس کافه لبینا: تهران بلوار اندرزگو روبروی سه راه قیطریه نبش شریفی منش

شماره تلفن: 02122231285 – 02122231421

 

 

2-کافه درسا | لوکس ترین کافه های شمال تهران

کافه درسا لوکس

اگر عاشق کافه های لوکس شمال تهران هستید، قطعا کافه درسا یک انتخاب جذاب برای شما است. کافه ای با طراحی خاص که در خانه درسا واقع شده است. این کافه تحت نظارت برند چرم، اکسسوری و درسا هوم اداره میشود. خدمات دهی کافه درسا تاحدی مطلوب است که میتوانید با خیال راحت قرارهای دونفره عاشقانه، سورپرایز های تولد و سالگرد ازدواج را در کنار قرار ملاقات و جلسه های کاری در این کافه برگزار کنید و از نظم و زیبایی آن لذت ببرید.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به دوراهی دولت، بالاتر از تقاطع یخچال، خانه درسا، طبقه سوم

شماره تلفن: 02126643255

 

 

3-کافه پرچک - خانه پنیر| لوکس ترین کافه های شمال تهران

کافه پرچک - خانه پنیر| لوکس ترین کافه های شمال تهران

کافه پرچک که این روزها به نام خانه پنیر شناخته میشود، یکی از فضاهای لوکس و خاصی است که مورد علاقه افراد عاشق پنیر است! این کافه با سرویس دهی ویژه و دارا بودن انواع پنیر و سینی مزه موفق به جل رضایت مشتریان بسیار زیادی شده است. شما به راحتی میتوانید در این کافه خاص ترین پنیرهای ایران را تست کنید و از طعم بی نظیرشان لذت ببرید. همین دارا بودن منوی تکمیل و تخصصی در حوزه پنیر موجب شده است تا این کافه به عنوان یک گزینه لاکچری مطرح شود.

آدرس کافه پرچک: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، نبش کوچه گل

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۵۲۲۵۵

 

 

4-کافه مورالانژ | لوکس ترین کافه های غرب تهران

کافه مورالانژ

اگر اهل خوردن صبحانه‌های هیجان‌انگیز و غذاهای جذاب باشید، حتما کافه مورا لانژ بلوار فردوس را می‌شناسید. کافه ای شیک با تم سیاه رنگ و نور پردازی زیبا که میتواند بهترین لوکیشن برای قرار ملاقات در غرب تهران باشد. این کافه با دکوراسیون فاخر و استایل شیک دیزاین فضا میتواند تمام حسی که برای آرامش و یک محیط لوکس نیاز دارید را برآورده کند. این کافه با سرویس دهی حرفه ای پرسنل خودش میتواند به یک گزینه عالی بدل شود. منو کامل کافه و رستوران در مورالانژ موجب شده است تا مهمانان کافه با هر هدف و قصدی بتوانند ساعات خوشی را بگذرانند. به دلیل شلوغی این کافه در ساعات پیک، باید حتما قبل از حضورتان رزرو کرده باشید تا منتظر نمانید.

آدرس کافه مورالانژ: تهران، بلوار فردوس شرق، پلاک 290

شماره تلفن: 02144000050

 

 

5-کافه چای بار |لوکس ترین کافه های شمال تهران

کافه چای بار

اگر عاشق تاریخ و حال و هوای دوران قاجار هستید، حتما سری به چای بار بزنید. کافه چای بار در فضایی دلنشین و سرسبز واقع شده است. مجاورت صندلی‌های این کافه با ساختمانی به جا مانده از دوران قاجار حس عجیبی در انسان ایجاد می‌کند.‌ فضای داخلی کافه نیز بسیار دلچسب و تاریخی است. شما می‌توانید در دوران شیوع کرونا، حیاط را برای گذراندن ساعات خوش‌تان انتخاب کنید و از حضور در آن لذت ببرید. یادتان باشد که صبحانه‌های دلچسب چای بار بسیار پرطرفدار است. پس حتما از آن استفاده کنید.

آدرس چای بار: خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک 145، انجمن خوشنویسان

تلفن: 02122210311

 

حتما بخوانید:  بهترین و جذابترین ایده های سورپرایز سالگرد ازدواج

 

6- کافه ایتالیایی ابژه | لوکس ترین کافه های شمال تهران

کافه ابژه

یکی از کافه‌های لاکچری و جذاب در  شمال تهران، کافه ابژه است. اگر سری به پارک پرنس بزنید، به خوبی متوجه اتمسفر عالی این کافه میشوید. حتما دکوراسیون شیک و خاص کافه ابژه برایتان جلب توجه کرده است. این کافه با منو هیجان‌انگیز لحظات شما را بیش از پیش جذاب می‌کند. شما می‌توانید با حضور در کافه ابژه پارک پرنس چند ساعتی را خوش بگذرانید و از بشقاب‌های هیجان‌انگیز وافل و میوه این کافه لذت ببرید. اگر می‌خواهید قرار عاشقانه‌ای در این کافه برگزار کنید یا سورپرایز تولد زیبایی برگزار کنید، حتما برای رزرو زمان اقدام کنید.

آدرس کافه فایو لانژ:  تهران، بزرگراه کردستان،خیابان زاینده رود غربی، پلاک ۱ (مجتمع پارک پرنس)، طبقه همکف، واحد۱۴

شماره تماس: 02188042079

 

 

7-کافه رنسانس | لوکس ترین کافه های غرب تهران

کافه رنسانس شهرک غرب

اگر شما هم عاشق لوکس ترین کافی شاپ های تهران  باشید، حتما باید سری به کافه رنسانس شهرک غرب بزنید. این کافه با دکوراسیونی شیک و خاص به شدت افراد را جذب می‌کند. حس و حال گرمی که در محیط کافه رنسانس غرب تهران وجود دارد به شدت جذاب است. حضور در این کافه ساعات شما را با کیفیت خاصی صرف می‌کند. سعی کنید اگر به دنبال لوکس ترین کافه های غرب تهران هستید، سری به این کافه بزنید از سرویس دهی حرفه‌ای و منو هیجان‌انگیز کافه رنسانس لذت ببرید.

آدرس: تهران، شهرک غرب بلوار دادمان، بعد از بیمارستان آتیه،نرسیده به فلامک

تلفن: 88565600

 

حتما بخوانید: معرفی 15 کافه روباز تهران | کافی شاپ روف گاردن غرب و شرق تهران

 

 

8-کافه کتاب ایران مال | لوکس ترین کافه های غرب تهران

کافه کتاب ایران مال | لوکس ترین کافه های غرب تهران

اگر میخواهید چشمانتان را ببندید و حضور در یکی از افسانه ای ترین لوکیشن های فیلم را تصور کنید، حتما سری به کافه کتاب ایران مال بزنید. کافه ای لوکس پر از دکوراسیون چوبی کلاسیک که برای کتابخانه ها تهیه شده است. استایلی بی نظیر که حضور در یک کتابخانه از هری پاتر را تداعی میکند! با این لوکیشن لوکس میتوانید لحظات خوشی را بگذرانید و از منوی کافه لذت ببرید و عشق کنید!

آدرس: تهران، بزرگراه همت غرب، ایران مال، طبقه G2

شماره تلفن: 47675114

 

9-کافه سالمبا فردوس غرب | لوکس ترین کافه های غرب تهران

کافه سالمبا فردوس غرب

اگر ساکن غرب تهران هستید، حتما سعی کنید سری به کافه سالمبا بزنید. این کافه با زیباترین دکوراسیون حال و هوای مدرن و چشم نوازی برایتان ایجاد می‌کند. کافه سالمبا دکوری تیره دارد که با نور پردازی خاص تمامی حسی که برای آرامش به آن احتیاج دارید را به شما اعطا می‌کند. کافه سامبا جزو لوکس ترین کافه های غرب تهران است. اگر اهل سیگار و قلیان هستید، می‌توانید در این کافه قلیان‌های عربی لوکس را تجربه کنید و از حضور در این مکان لذت ببرید.

آدرس کافه سالمبا: تهران بلوار فردوس غرب بین ورزی و پروانه جنوبی پ 446 ساختمان کارون طبقه همکف

شماره تلفن: 02144145353

 

 

10-کافه ربلان تجریش - لوکس ترین کافه های شمال تهران

کافه ربلان تجریش

یکی از کافه‌های جذابی که در شمال تهران می‌توانید از آن لذت ببرید، کافه ربلان تجریش است. این کافه در طبقه هفتم مرکز خرید تندیس واقع شده است. این کافه با چشم انداز جذاب و هیجان‌انگیز به شما این امکان را می‌دهد تا لحظات فوق‌العاده‌ای را در آن سپری کنید. در این کافه هیجان‌انگیز می‌توانید قلیان‌های خاصی را تجربه کنید و از منظره زیبای شمال تهران لذت ببرید. این کافه برای قرارهای دونفره، دوستانه و کاری بسیار مناسب و جذاب است. پس حتما کافه ربلان را به لیست کافه‌های جذاب و لوکس‌تان اضافه کنید.

آدرس کافه ربلان: تهران تجریش ابتدای خیابان جعفری مرکز خرید تندیش طبقه هفتم

شماره تلفن: 02122734252

 

11-کافه بلوار پالادیوم | لوکس ترین کافه های شمال تهران

کافه بلوار پالادیوم

همان‌طور که می‌دانید مرکز خرید پالادیوم یکی از لاکچری‌ترین مراکز خرید تهران محسوب می‌شود. این مرکز خرید برندهای خاص و لوکس را در خود جای داده است. اگر اهل کافه گردی باشید، حتما بعد از یک گشت و گذار ساده در پالادیوم، برای رفع خستگی به دنبال کافه هیجان‌انگیزی هستید. کافه بلوار کافه‌ای است که می‌تواند میزبان لحظات شیرین شما باشد.‌ این کافه لوکس در تهران، صبحانه‌های خوشمزه و معروفی دارد که می‌توانید برای استفاده از آن مراجعه کنید. فضای باز و دکوراسیون زیبای این کافه می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما برای میزبانی باشد.

آدرس کافه بلوار: تهران زعفرانیه مرکز خرید پالادیوم طبقه دوم

شماره تماس: 02122664534 - 02122664634

 

 

12-کافه لول فور ارگ | لوکس ترین کافه های شمال تهران

کافه لول فور ارگ

اگر به مرکز خرید ارگ در میدان تجریش سر زده باشید، حتما تعریف کافه لول فلور آن را شنیده‌اید. این کافه در طبقه چهارم واقع شده است و منو هیجان انگیزی به همراه صبحانه به شما ارائه می‌کند. کافه لول فلور فضای باز جذابی دارد که حتی در روزهای شیوع ویروس کرونا نیز، می‌تواند محیط آرامش‌بخشی برای‌تان ایجاد کند. این کافه چشم‌انداز زیبایی برایتان فراهم می‌کند تا در ارتفاعات شمال تهران آن را نظاره کنید و از باهم بودن در این کافه لذت ببرید.

آدرس کافه لول فلور: تهران میدان تجریش مرکز خرید ارگ تجریش طبقه چهارم

شماره تلفن: 02140221878

 

13-کافه باکس کلاسیک | لوکس ترین کافه های غرب تهران

کافه باکس کلاسیک

اگر به دنبال پیدا کردن جذاب‌ترین کافه لوکس در غرب تهران باشید، رستوران باکس کلاسیک یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. این کافه زیبا محیطی دنج، زیبا، گرم و صمیمی با دکوراسیون کلاسیک بسیار خاص و جذاب ارائه می‌کند. کافه باکس کلاسیک پر از جذابیت‌های دکوراسیونی است. نورپردازی شیک این کافه، برگزاری قرارهای ملاقات دوستانه و عاشقانه را شیرین‌تر می‌کند. پس اگر طرفدار کافه‌های لوکس و جذاب در شهرک غرب هستید، باکس کلاسیک را فراموش نکنید.

آدرس: تهران، شهرک غرب،  بلوار دادمان، پلاک ۱۷۱.

شماره تلفن: 02188570102

 

 

14-کافه کاخ لیدوما | لوکس ترین کافه های غرب تهران

کافه کاخ لیدوما

اگر دنبال لوکس ترین کافه های غرب تهران هستید و می‌خواهید یک کافه لوکس در محدوده شهرک غرب پیدا کنید، کاخ لیدوما جذاب‌ترین انتخاب شما خواهد بود. کافه رستوران لیدوما در آخرین طبقه پاساژ لیدوما واقع شده است. این کافه زیبا معماری خاص و لوکسی دارد که بسیار چشم نواز است. اگر می‌خواهید در یک محیط خاص قرار ملاقاتی دوستانه و عاشقانه داشته باشید و چشم انداز هیچان‌انگیزی از غرب تهران مشاهده کنید، این کافه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

آدرس کاخ لیدوما: تهران شهرک غرب میدان صنعت بلوار فرحزادی پاساژ لیدوما

شماره تلفن: 02186090890

 

حتما بخوانید: تبریک تولد رسمی به دوست [متن + عکس]

 

15-کافه هتل برج سفید | لوکس ترین کافه های شمال تهران

کافه هتل برج سفید

اگر اهل کافه گردی در محیط‌های خاص و لوکس باشید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به کافه هتل برج سفید بزنید. این کافه در بالای هتل برج سفید واقع شده است. چشم اندازی جذاب در این کافه می‌تواند نقطه قوت آن باشد. کافه هتل برج سفید محیطی زیبا در طبقه بالای یک برج فراهم کرده است. سرویس دهی مطلوب، با منو ایرانی و فرنگی از جمله ویژگی‌های این کافه است.

آدرس هتل برج سفید: تهران پاسداران روبروی بوستان ششم هتل برج سفید

شماره تلفن: 02122554000

 

 

16-کافه لئون سام سنتر | لوکس ترین کافه های شمال تهران

کافه لئون سام سنتر

سام سنتر یکی از مراکز خرید لاکچری تهران است. این مرکز خرید در بالاترین طبقات خود رستوران‌ها و کافه‌های خاصی را جای داده است که به شدت توصیه می‌شود از آن‌ها استفاده کنید. کافه لئون با ارائه منو فرنگی و رستوران فرانسوی و ایتالیایی، متنوع خدمات را ارائه می‌کند. دکوراسیون لاکچری و جذاب کافه لئون با چشم اندازی فوق‌العاده، بهترین فضا برای ثبت عکس‌های جذاب و خاطره‌انگیز است. در این کافه پرسنل بسیار حرفه‌ای به‌طور تخصصی اقدام به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان می‌کنند. شما می‌توانید لحظات خوشی در این کافه لوکس بگذرانید.

آدرس کافه لئون: تهران، خیابان فرشته مرکز خرید سام سنتر کافه لئون

شماره تلفن: 22653841021

 

 

17-کافه رویال لانژ باملند | لوکس ترین کافه های غرب تهران

کافه رویال لانژ باملند

کافه رویال لانژ یکی از کافه‌های خاص در غرب تهران است. این کافه لاکچری که به اسم کافه رستوران کشتی لانژ شناخته می‌شود با دو طبقه به‌صورت کشتی روی دریاچه چیتگر شناور است. این کافه لاکچری با ارائه خدمات جذابی مثل موسیقی زنده، محلی برای استعمال سیگار و قلیان، رضایت اکثر مشتریان را فراهم می‌کند. شما می‌توانید از طبقه بالای کافه رویال لانژ دریاچه چیتگر برای برگزاری جشن‌های خاص مثل تولد، دورهمی و عقد استفاده کنید.

آدرس کافه رویال لانژ باملند: تهران بزرگراه شهید همت خروجی بلوار کاشان میدان موج خیابان موج بلوار صدف مرکز تجاری تفریجی باملند

شماره تلفن: 09121693209

 

 

18-کافه باب البحر باملند | لوکس ترین کافه های غرب تهران

کافه باب البحر باملند

دریاچه چیتگر در مجموعه باملند یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین مکان‌های تفریحی در غرب تهران است. کافه‌های متنوع در مجموعه باملند معمولا پاسخگوی هرنوع سلیقه‌ای است. کافه باب البحر در مجموعه باملند تهران واقع شده است و امکاناتی برای استفاده از قلیان و سیگار نیز ارائه می‌کند. چشم انداز جذاب این کافه به دریاچه چیتگر بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. اگر شما هم عاشق این فضا هستید و اهل کشیدن قلیان و سیگار هستید، این کافه عربی بهترین پاسخگوی نیاز شما است.

آدرس کافه باب البحر: تهران همت غرب کاشان جنوب  دریاچه چیتگر مجموعه باملند

شماره تلفن: 02140447282

 

حتما بخوانید: لیست رستوران ها و کافی شاپ های تهران برای تولد + هزینه و لوازم مورد نیاز

 

 

19-کافه ویکولو الهیه | لوکس ترین کافه های شمال تهران

کافه ویکولو الهیه

افرادی که اهل کافه گردی‌های لاکچری هستند، حتما اسم کافه ویکولو به گوش‌شان خورده است. کافه‌ای با دیزاین خاص و زیبایی فوق‌العاده که مناسب هر قرار دوستانه و دونفره خاص است. کافه ویکولو حال و هوای کوچه‌های ایتالیا را برای‌تان تداعی می‌کند. حس و حال قدم زدن و قهوه خوردن در کوچه‌های ایتالیا را می‌توانید در ویکولو تجربه کنید و لذت ببرید. اگر می‌خواهید قرار خاطره‌انگیز در یکی از کافه های لوکس تهران را برنامه‌ریزی کنید، کافه ویکولو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

آدرس: الهیه، خیابان آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور

شماره تلفن: 22651245021

 

20-کافه مون لانژ زعفرانیه | لوکس ترین کافه های غرب تهران

کافه مون لانژ زعفرانیه

یکی از بهترین و لوکس ترین کافی شاپ های تهران کافه مون لانژ زعفرانیه است. در این کافه امکانات جذابی مثل موسیقی زنده ارائه می‌شود و می‌توانید لحظات رویایی و زیبایی را در کافه مون لانژ بگذرانید.  دکوراسیون خاص و جذاب کافه مون لانژ به شدت نگاه ما را جذب می‌کند. اگر برای یک قرار ملاقات عاشقانه یا قرار دوستانه این کافه را انتخاب کنید، می‌توانید از حضور در این فضا لذت ببرید و خاطره‌انگیزترین ساعات‌تان را صرف کنید.

آدرس کافه مون لانژ: تهران زعفرانیه  مقدس اردبیلی بین کیهان و پسیان پلاک 25 ط اول

شماره تلفن: 02122183007

 

خلاصه مطلب

پیدا کردن لوکس ترین کافی شاپ های تهران  یا  لوکس ترین کافه قلیان تهران شاید بسیار مشکل به‌نظر برسد. پیدا کردن کافه‌ای که خدمات لوکسی را در محیطی جذاب و لاکچری ارائه کند، کمی پیچیده به‌نظر می‌رسد. به همین دلیل تشریفینو در این مطلب بهترین و لوکس‌ترین کافه‌های پایتخت را برایتان لیست کرده است.

شما می‌توانید تجربیات‌تان را از مراجعه به این کافه ها با ما درمیان بگذارید و اگر پیشنهاد جدیدی دارید همینجا برای ما بنویسید.

اگر این محتوا برای شما مفید بود، حتما به ما امتیاز ستاره دهید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
کامی
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷

همشون گرون فروشن سو استفاده گرن

پاسخ
کامی
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

همشون گرون فروشو سو استفاده گرن،یه نوشیدنی که پنجاه تومن می ارزه میدن سیصد هزاااااااار

پاسخ
خدایاشکرت
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

خدایاشکرت به خاطر این مکانای زیباگرانقیمت بخاطر این همه ادمای ثروتمندخدایاشکرت

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید
فهرست موضوعات