ایده و خلاقیت

معرفی بهترین رستوران های کره ای در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۷
۴.۶

اگر عاشق رستوران های خاص هستید و میخواهید بهترین رستوران های کره ای در تهران را بشناسید در این مقاله همراه ما باشید.

اگر اهل رستوران گردی باشید، حتما می‌دانید که امتحان کردن غذای رستوران‌های مختلف تا چه اندازه اهمیت دارد. یکی از جاذبه‌های مهم در سفرها، امتحان کردن غذاهای بومی منطقه‌ای است که به آن سفر کرده‌ایم. امتحان کردن غذاهای مختلف در مناطق مختلف می‌تواند حس و حال اهالی آن محدوده را در ذهن ما ماندگار کند. رستوران کره‌ای از محبوب‌ترین رستوران‌هایی است که به تازگی در تهران باز می‌شود.

اگر بخواهید سری به یک رستوران کره ای در تهران بزنید، پیدا کردن آدرس و مشخصات آن کمی دشوار است. به همین دلیل قصد داریم بهترین رستوران کره ای در تهران را برای شما لیست کنیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

معروف ترین غذاهای کره ای

معروف ترین غذاهای کره ای

غذاهای کره‌ای بسیار متنوع و خوشمزه هستند. به همین دلیل در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارند. معمولا افرادی که عاشق غذاهای کره ای هستند، در هر شهر و کشوری به دنبال کشف رستوران کره ای هستند! در این بخش خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای کره ای را با هم مرور میکنیم.

  • کیمچی (Kimchi): کیمچی یک نوع ترشی ترشه‌تر کره‌ای است که از گلابی کره‌ای (نوعی کره)، گوجه‌فرنگی، سیر و سبزیجات دیگر ساخته می‌شود. این ترشی به عنوان یک غذای جانبی در اکثر وعده‌های غذایی مصرف می‌شود و به عنوان یک جزء مهم از غذاهای کره‌ای شناخته می‌شود.
  • بیبیمپاب (Bibimbap): بیبیمپاب یک غذای مخلوط از برنج، سبزیجات، گوشت یا تخم مرغ و سس‌های مختلف است. این غذا با ترکیب متنوعی از مواد غذایی و طعم‌ها به دست می‌آید.
  • بول‌گوجی (Bulgogi): بول‌گوجی به معنای "گوشت نرم" است و نوعی گوشت مارینه شده است که سپس سرخ‌کرده می‌شود. این گوشت معمولاً از گوشت گوساله یا گوشت گوسفند تهیه می‌شود و با سس خاصی ترکیب می‌شود.
  • تته‌م (Tteokbokki): تته‌م یک غذای خوراکی و تند کره‌ای است که از تته‌م‌ها (رشته‌های برنجی) و سس تند تهیه می‌شود. این غذا به عنوان معجونی داغ سرو می‌شود.
  • کالگوکسو (Kalguksu): کالگوکسو نوعی نودل از تخم مرغ است که با سس‌های مختلف و مواد مختلف مثل مرغ، ماهی، سبزیجات و قارچ ترکیب می‌شود.
  • سامگیپسال (Samgyeopsal): سامگیپسال به معنای "سینه چرخ‌خورده" است و یک غذای گوشتی است. در این غذا، تکه‌هایی از گوشت سینه چرخ‌خورده در یک تابه سرخ‌کرده می‌شود و سپس با سس‌ها و سبزیجات سرو می‌شود.
  • جیجیم (Jjigae): جیجیم نوعی سوپ کره‌ای است که با ترکیب مختلفی از مواد غذایی مثل گوشت، ماهی، سبزیجات و توفو (نوعی پنیر سویا) تهیه می‌شود.
  • کیمباپ (Kimbap): کیمباپ نوعی غذای نوری و معمولاً خوراکی است که به شکل نواری با برنج، سبزیجات، گوشت و سس‌های مختلف پهن می‌شود.
  • پجون (Pajeon): پجون نوعی کیک سبزیجات کره‌ای است که مخلوطی از سبزیجات و تخم مرغ را درون خمیری تهیه شده از آرد و آب می‌کنند و سپس سرخ‌کرده می‌شود.
  • سامبوساک (Samsaek): سامبوساک یک نوع پنیر کره‌ای با طعم خوشمزه است که به عنوان محصول خوراکی یا تنقلات مصرف می‌شود.

 

 

1-رستوران کره ای ماساکی

رستوران کره ای ماساکی

یکی از رستوران های کره ای جذاب در تهران، ماساکی است. دکوراسیون جذاب این فضا را تداعی می کند که در قلب کره نشسته اید و منتظر غذای خودتان هستید. منوی این رستوران با دارا بودن انواع استیک، سالادهای آسیایی و غذاهای دریایی کره ای میتواند سلیقه شما را جذب کند. جالب است بدانید که سوشی های این رستوران بسیار محبوب است و همراه شدن این خوراکی ها با پیش غذا میتواند شما را شگفت زده کند.

آدرس رستوران ماساکی: فرشته، بوسنی هرزگوین، بوتیک مال ملل، طبقه سوم

شماره تلفن: 26353104 

 

2-رستوران کره ای چاپ چاپ

رستوران چاپ چاپ

رستوران کره ای چاپ چاپ به بهترین شکل ممکن میتواند پاسخگوی ذائقه جذاب شما باشد. رستوران های کره ای با دارا بودن منوی آسیایی میتوانند غذاهای خوشمزه و سالمی را به شما ارائه کنند. اسپرینگ رول سبزیجات، برنج سیشوان، سوشی، کیمچی و بولگوگی از منو تخصصی کره ای چاپ چاپ هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. پس با خیال آسوده برای خوردن یک وعده کره ای به این رستوران مراجعه کنید.

آدرس شعبه فرشته: خیابان بوسنی، مجتمع تجاری مینیاتور، طبقه همکف

آدرس شعبه جردن: بلوار صبا، پلاک ۱۹

شماره تلفن: ۷۵۱۷۱

 

3-رستوران کره ای مانسون لانژ

رستوران کره ای مانسون

یکی از رستوران های کره ای جذاب در تهران، رستوران مانسون لانژ است. فضای جذاب این رستوران مناسب قرارهای دونفره و دورهمی های خاص با افرادی است که عاشق غذای آسیایی هستند. سوشی های خوشمزه مانسون لانژ در کنار  بنتو باکس، نودل، برنج سرخ شده، غذاهای سوخاری، استیک و انواع سالاد و سوپ های آسیایی از جذاب ترین غذاهای این رستوران کره ای است. بسیاری از عاشقان کی پاپ در این رستوران دورهمی های جذاب خودشان را برگزار میکنند.

آدرس رستوران مانسون: تهران، خیابان جردن، خیابان گلدن

شماره رستوران مانسون: ۰۲۱۲۲۰۴۴۸۱۳

 

4-رستوران باربیکیو کره ای

رستوران باربیکیو کره ای

اگر سمت شمال تهران در یک منطقه خوش آب و هوا به دنبال پیدا کردن رستوران کره ای باشید، می‌توانید به رستوران باربیکیو کره ای مراجعه کنید. این رستوران با گنجایش حدود 50 نفر یکی از بهترین رستوران کره ای در تهران است. این رستوران در حوالی دربند تهران واقع شده است و کافی است برای دسترسی به آن، از ولیعصر به میدان تجریش خودتان را برسانید و وارد خیابان دربند شوید. هرچند به دلیل پاندمی کرونا و گزارشات رسیده از این رستوران، باربیکیو کره ای هم اکنون فعالیتی ندارد.

آدرس رستوران باربیکیو کره ای : تهران، خیابان دربند، میدان مجسمه، جنب تله اسکی

تلفن رستوران باربیکیو کره ای : 02122715553

 

حتما بخوانید: معرفی بهترین رستوران برای جشن عقد

 

5-کافه رستوران کره ای مهر و ماه

کافه رستوران کره ای مهر و ماه

اگر برای کارهای مختلف به مرکز شهر رفته باشید، شاید پیدا کردن یک رستوران خوشمزه و باکیفیت کار مشکلی به‌نظر برسد. اما درصورتی که عاشق غذای کره‌ای باشید، می‌توانید به رستوران کره ای مهر و ماه مراجعه کنید. این رستوران یکی از جذاب‌ترین کافیه رستوران های کره ای در تهران است و منو کافه متنوعی ارائه می‌کند. معمولا این کافه در بیشتر ساعات پر از مشتریان وفاداری است که حضور در کافه را چیزی بیشتر از خوردن غذا می‌دانند. ارتباط پرسنل خوش ذوق کافه رستوران مهر و ماه بسیار گرم و صمیمی است. پس می‌توانید ساعات خوشی را در آن جا بگذرانید.

آدرس کافه رستوران کره ای مهر و ماه: تهران، خیابان انقلاب  فلسطین شمالی بن بست حاجیان پلاک 7

تلفن کافه رستوران کره ای مهر و ماه: 02166409040

 

6-رستوران کره ای لیز

رستوران کره ای لیز

حتما برای شما نیز جالب است که بدانید رستوران کره ای در تهران توسط چه افرادی بازگشایی شده است و آشپز آن‌ها کره ای هست یا خیر! رستوران لیز توسط آقای جُنگ بازگشایی شده است. وجود سر آشپز کره‌ای در رستوران لیز نقطه قوتی است که حتما باید به آن توجه کنید. اصالت غذاها و ادویه‌های اصلی و بومی منطقه ویژگی غذاهای کره ای رستوران لیز محسوب می‌شود. اگر اهل غذاهای کره ای باشید حتما می‌دانید که غذاها در رستوران لیز با سه طعم مِکوم، تانجان و باساک ارائه می‌شود که باید در زمان سفارش به این موضوع توجه داشته باشید. طعم سوخاری و نودل رستوران لیز بسیار فوق‌العاده است و باید حتما یکبار آن را امتحان کنید تا عاشق غذاهای کره ای شوید.

آدرس رستوران کره ای لیز : تهران، بزرگراه کردستان، برج های asp، واحد تجاری ۳۱، رستوران کره ای لیز

تلفن رستوران کره ای لیز : 02188044693

 

حتما بخوانید: معرفی 15 کافه روباز تهران | کافی شاپ روف گاردن غرب و شرق تهران

 

7-رستوران کره ای بن سای

رستوران کره ای بن سای

اگر میخواهید یک رستوران کره ای در تهران را امتحان کنید، بن سای یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است. این رستوران با پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده در فضایی نسبتا نقلی سعی می‌کند بهترین خدمات را ارائه کند. کیفیت غذای کره ای در رستوران بن سای بسیار مطلوب است و اکثر مشتریان، مشتریان ثابت این رستوران در تهران هستند.

آدرس رستوران کره ای بن سای : تهران، اتوبان کردستان، خیابان بیست و هفتم کردستان، بیست متری دوم، نبش کوچه 28

تلفن رستوران کره ای بن سای:  02188007807

 

8-رستوران کره ای سوان

رستوران کره ای سوان

اگر پیگیر فرهنگ و رسوم کره‌ای بوده باشید، احتمالا اسم رستوران کره ای سوان را شنیده‌اید. رستورانی که با حضور در آن احساس می‌کنید که در قلب کره هستید. لقب بهترین رستوران کره ای در تهران را می‌توانید به این رستوران اهدا کنید. درواقع، رستوران سوان به اسم فست فود کره ای سوان فعالیت می‌کند و با داشتن سرآشپز و پرسنل حرفه‌ای آموزش دیده و کره‌ای، بهترین خدمات را ارائه می‌کند. حتی با مراجعه به پیج اینستاگرام این رستوران متوجه می‌شوید که تا چه اندازه تجربه‌ای نزدیک به حضور در یک رستوران در قلب کره‌ را تجربه خواهید کرد.

آدرس رستوران کره ای سوان: تهران پیروزی نیروهوایی ضلع شمالی فلکه دوم

تلفن رستوران کره ای سوان: 02177400209

 

حتما بخوانید: لیست لوکس ترین کافه های تهران

 

9-رستوران کره ای سو

رستوران کره ای سو

رستوران کره ای سو یکی از معروف‌ترین رستوران‌های کره ای در تهران است. شما با مراجعه به این رستوران قیمت‌ منو را کمی بالا احساس می‌کنید، اما بهتر است بدانید که کلیه متریال پخت و پز در این رستوران وارداتی است و همین موضوع اصلی‌ترین راز خوشمزه بودن و اصابت کره است. طعم غذاهای کره ای سو بسیار لذیذ است و شما با یک بار امتحان کردن آن، مشتری دائمی خواهید شد.

آدرس رستوران کره ای سو: تهران، خیابان گاندی، هتل وزرا، طبقه ۲

 

10-رستوران شبهای کره

رستوران شبهای کره

اگر در جستجوی رستوران کره ای در تهران صادقیه و غرب تهران باشید، می‌توانید به رستوران شبهای کره مراجعه کنید. این رستوران با غذاهای کره‌ای اصیل از شما پذیرایی می‌کند و سرویس دهی فوق‌العاده رضایتبخشی را ارائه می‌کند. اکثر مشتریان شب‌های کره، وفاداری خاصی به رستوران دارند و برای گذراندن ساعات خوش مکرر به آن مراجعه می‌کنند. همین موضوع موجب شده است که اکثر اوقات میزها رزرو و درحال استفاده باشند. اگر می‌خواهید برای گذراندن شبی مشابه با سئول به این رستوران مراجعه کنید، حتما پیش از مراجعه تماس بگیرید. متاسفانه پاندمی کرونا موجب بسته شدن این رستوران پر طرفدار شده است و اطلاعاتی در خصوص زمان بازگشایی در محل جدید نیز در دست نیست.

آدرس رستوران شبهای کره: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو شرقی، خیابان مجد، نبش نسترن

تلفن رستوران شبهای کره: 02122146810

 

حتما بخوانید: لیست رستوران ها و کافی شاپ های تهران برای تولد + هزینه و لوازم مورد نیاز

 

رستوران شب های کره (صادقیه)

رستوران شب های کره (صادقیه)

براساس تحقیقاتی که توسط تیم تشریفینو انجام شد، در صفحه اینستاگرام رستوران شب های کره در صادقیه، این رستوران در سال 95 به منظور جابه‌جایی بسته شده است و اطلاعات دقیقی در دسترس نیست که در محل جدیدی شروع به فعالیت کرده‌اند یا خیر.

 

چگونه بهترین رستوران کره ای در تهران را پیدا کنیم؟

چگونه بهترین رستوران کره ای در تهران را پیدا کنیم؟

اگر قصدتان پیدا کردن بهترین رستوران کره ای در تهران باشد، قطعا نیاز دارید تا راهکارهای جستجو و ارزیابی را بدانید. در این بخش رایج ترین اقداماتی که به شما راهنمایی میدهند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید، ارائه کرده ایم.

  • جستجو آنلاین: از موتورهای جستجوی آنلاین مانند Google استفاده کنید و کلمات کلیدی مرتبط مثل "رستوران کره‌ای در تهران" را جستجو کنید. اینجا می‌توانید لیستی از رستوران‌های مختلف را ببینید و از بین وب سایت ها اطلاعات کاملی را کشف کنید.
  • استفاده از برنامه‌ها و وب‌سایت‌های ارتباطی: برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی مانند TripAdvisor، Foursquare و اپ های ایرانی اطلاعات و نظرات کاربران درباره رستوران‌های مختلف را ارائه می‌دهند. از این منابع برای مشاهده امتیازات، نقدها و عکس‌های رستوران‌ها استفاده کنید.
  • پرسش از دوستان و آشنایان: اگر دوستان یا آشنایانی دارید که به رستوران‌های کره‌ای در تهران رفته‌اند، از تجربیات و نظرات آن‌ها استفاده کنید.
  • مطالعه مقالات و وبلاگ‌ها: برخی از وبلاگ‌نویسان و رسانه‌های غذایی محلی ممکن است مقالات و بررسی‌هایی در مورد رستوران‌های کره‌ای در تهران منتشر کرده باشند. این مطالب می‌توانند به شما در انتخاب رستوران مناسب کمک کنند.
  • مشاهده منو و تصاویر: بعد از پیدا کردن چند رستوران کره‌ای مختلف، بهتر است منوی آن‌ها را مشاهده کنید تا مطمئن شوید که غذاهای مورد نظر شما ارائه می‌شوند. همچنین، تصاویر از داخل رستوران و غذاها نیز می‌توانند به شما در تصمیم‌گیری کمک کنند.
  • مشاهده نظرات و امتیازات: نظرات و امتیازات دیگر مشتریان درباره رستوران‌ها می‌تواند به شما ایده‌ای از کیفیت و تجربه در رستوران داده و در انتخاب بهتر کمک کند.

 

خلاصه مطلب

معمولا پیدا کردن رستوران‌های خاص کمی مشکل است. این روزها که درگیر ویروس کرونا هستیم، بسیاری از این کسب و کارها که مشتریان دائمی خودشان را ازدست داده‌اند، در مرز تعطیلی قرار گرفته‌اند. پس سعی کنید با توجه به این موضوع، برای مراجعه به رستوران های کره ای در تهران، تماس بگیرید و از باز بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

شما چه رستوران کره ای دیگری  در تهران میشناسید؟ حتما اسم آن را برای ما بنویسید.

اگر این محتوا برای شما کاربردی بود، حتما به ما ستاره و امتیاز بدهید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
Aaaannnn
۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

من در رستوران کره ای سو غذا خوردم و واقعا غذا ها عالی بود

....
۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
سلام ببخشید در مورد قیمت ها یه توضیحی میدید؟
پاسخ
....s
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

سلام ببخشید یه سوال

قیمت ها چطور بود؟ میشه یه توضیحی راجبش بگید

وووئئ
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
قیمت های رستوران سوان خوبه
پاسخ
ارمی گرل
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

کسی سوان رفته

پروانه
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
سوان افتضاح‌ . جای کوچیک و غذاهای بی کیفیت
پاسخ
دیبا ازادی
۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

منم غذاشو نخوردم ولی خیلی خوبه

پاسخ
m^^
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

رستوران کره ای سو با مدیریت و سرآشپز کره ای بهترین کیفیت غذاهای کره ای رو ارائه میده... حتما پیشنهاد میکنم سر بزنید

پاسخ
یه طرفدار کره
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸

سوان اصلا غذاش خوب نیست طعم هرچی میداد جز غذای کره ای

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید