ایده و خلاقیت

از عمارت عروسی محمدرضا گلزار تا جزییات عقد و سالن را اینجا بخوانید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۲

اگر میخواهید از جزییات عمارت عروسی محمدرضا گلزار بیشتر بدانید و تجزیه و تحلیل جشن عروسی گلزار را مطالعه کنید همراه ما باشید.

این روزها حتما شما هم عکس و ویدئوهای زیادی در خصوص عروسی محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی دیده‌اید. کنجکاوی برای کشف چگونگی برگزاری جشن عروسی محمدرضا گلزار، تحلیل جزییات جشن و المان‌های به کار رفته در سفره عقد، انتخاب باغ عمارت عروسی گلزار و صدها سوال دیگر در ذهن شما ایجاد شده است. تشریفینو با نگاهی عمیق به مارکت تشریفات عروسی و باغ تالارها، قصد دارد در این مقاله به بررسی دقیق نحوه عملکرد برگزار کننده مراسم عروسی محمدرضا گلزار، انتخاب عمارت عروسی محمدرضا گلزار و نوع سفره عقد بپزدازد.

اگر شما نیز علاقه‌مند به کشف این جزییات هستید، تا پایان همراه ما باشید.

 

داستان ازدواج گلزار و انتخاب همسر محمدرضا گلزار

عروسی گلزار و آیسان

شاید تصور شما هم چنین بود که آقای محمدرضا گلزار با یکی از سلبریتی‌های شناخته شده ازدواج کنند! اما در خلاف تصور بسیاری از افراد، ایشان با سرکار خانم آیسان آقاخانی ازدواج کردند که اصلا شناخته شده نبودند! همین موضوع موجب شد تا عکس و ویدئوهای مراسم عقد آقای گلزار با آیسان به شدت ترند شود و در مدت زمان کوتاهی به تیتر بسیار محبوب این روزها بدل شود.

بیشتر بخوانید : عروسی لاکچری بهرام رادان ومینا مختاری در تفلیس گرجستان

باغ عمارت عروسی محمدرضا گلزار

باغ عمارت 21 یکی از مشهورترین باغ عمارت‌های عروسی در تهران محسوب می‌شود که در گرمدره واقع شده است. این منطقه خوش آب و هوا پذیرای بسیاری از عمارت‌های عروسی در تهران است. اگر از نظر گرید باغ عمارت این فضا را بررسی کنیم، با اندکی ارفاق می‌توان گفت که گرید A را می‌توان به آن اختصاص داد. مراسم عروسی محمدرضا گلزار در عمارت 21 برگزار شده است و این عمارت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین باغ عمارت‌های گرمدره شناخته می‌شود. اما بهتر است بدانید که قدیمی بودن مجموعه صرفا به معنای مدیریت افراد باتجربه در آن نیست. احتمالا به دلیل ارتباطاتی که در قبل وجود داشته است، این باغ تالار برای عروسی انتخاب شده است. چرا که گزینه‌های بسیار برگزیده‌تری در این حوزه وجود دارد که با فضایی لوکس می‌تواند پذیرایی مهمانان باشد!

 

گل آرایی مراسم عروسی محمدرضا گلزار در باغ

گل آرایی مراسم عروسی محمدرضا گلزار در باغ

همان‌طور که می‌دانید گل آرایی در جشن‌ها می‌تواند لوکس بودن جشن را تعیین کند. معمولا جذابیت و زیبایی ظاهری یک جشن وابسته به همین جزییات است. گل آرایی مراسم عروسی محمدرضا گلزار بسیار گسترده انجام شده بود. تصاویر منتشر شده از این جشن عروسی نشان می‌دهد که با وجود حجم گل آرایی بالا، دیزاین ژورنالی و هنرمندانه‌ای برای آن لحاظ نشده است. ابتدای ویدئو منتشر شده در صفحه اینستاگرام آقای گلزار نشان می‌دهد که دیزاین مطابق با حروف ابتدای اسم آیسان و رضا گل آرایی شده بود. تعدادی اکسسوری مختلف نیز برای دیزاین فضا استفاده شده است که بسیار رایج و روتین محسوب می‌شود  و همچنان دیزاین هنرمندانه‌ای وجود ندارد. استفاده از گل‌های خاص نیز در این گل آرایی دیده نمی‌شود.

ورودی مراسم عروسی گلزار و آیسان آقاخانی

براساس اطلاعاتی که از عکس‌ها و ویدئوها به دست آمده است، بخش ورودی مراسم عروسی چندان دیزاین خاصی ندارد. طراحی و پیاده سازی دیزاین ناحیه ورودی با استفاده از اکسسوری‌های قدیمی انجام شده است. سبک طراحی و دیزاین این فضا بسیار قدیمی محسوب می‌شود و هیچ خلاقیت و نوآوری مطابق با دیزاین روز دنیا انجام نشده است. درواقع می‌توان گفت که این سبک طراحی حداقل مرطوب به 5 الی 6 سال گذشته است. پس در مجموع در این بخش ماجرا نیز خلاقیت و ویژگی خاصی احساس نمی‌شود.

 

دیزاین میزهای پذیرایی در جشن رضا گلزار

دیزاین میزهای پذیرایی در جشن رضا گلزار

میزهای پذیرایی از جمله بخش‌های مهم یک مراسم عروسی محسوب می‌شوند. معمولا دیزاین روی میزها می‌تواند دیزاین فضای داخلی سالن جشن را نشان دهد. به همین دلیل باید حتما برای طراحی، انتخاب نوع اکسسوری‌های به کار رفته بر روی میز و موارد این‌چنینی دقت کافی شود. در جشن عروسی رضا گلزار دیزاین میزهای پذیرایی بسیار حرفه‌ای و خوب انجام شده بود و تمام المان‌ها، اکسسوری‌ها و طراحی‌هایی که برای یک میز پذیرایی نیاز بود، در این میزها دیده شد. از شوپلیت، پیش دستی، گل آرایی میز، گیفت مخصوص مهمانان، حجم گل آرایی مطلوب بر روی میز همگی از نقاط قوت طراحی و پیاده سازی تشریفات محسوب می‌شود که بسیار قابل قبول است. اما بهتر است واقع بینانه نگاه کنیم که این دیزاین جای زیادی برای بهتر شدن داشت، مگر سلیقه شخصی عروس و داماد علاقه‌مند به این سبک و جزییات بوده باشد.

 

چرا محمدرضا گلزار برای جشن عروسی باغ 21 را انتخاب کرد؟

چرا محمدرضا گلزار برای جشن عروسی باغ 21 را انتخاب کرد؟

شاید برای شما هم سوال شده باشد که از میان ده‌ها باغ عمارت لوکس که با جدیدترین و خلاقانه‌ترین طرح‌های روز دنیا اجرا شده‌اند، چرا عروسی محمدرضا گلزار در عمارت 21 برگزار شد! در واقع اطلاعات دقیقی در این زمینه وجود ندارد اما احتمالات متعددی را می‌توان درنظر گرفت. وجود ارتباطات قبلی برای انتخاب این عمارت عروسی دخیل بوده است! شاید اصلا برای انتخاب لوکیشن برگزاری عروسی وقت کافی اختصاص داده نشده باشد! حتی ممکن است که مسئولیت انتخاب و برگزاری جشن به فرد خاصی سپرده شده باشد که این انتخاب حاصل سلیقه و نظر او بوده باشد. به هر حال می‌توان ادعا کرد که این مراسم در چنین لوکیشنی، یک انتخاب متوسط محسوب می‌شود. چرا که قدیمی بودن طراحی با درنظر گرفتن بازسازی‌های انجام شده و استفاده بیش از اندازه از المان‌ها برای لوکس کردن فضایی قدیمی، همگی دست به دست هم می‌دهد تا این عمارت چندان فضای قابل قبولی برای یک عروسی خاص و لوکس نداشته باشد.

آتلیه عکاسی و فیلمبرداری مراسم عروسی گلزار

آتلیه عکاسی و فیلمبرداری مراسم عروسی گلزار

شناخت جزییات مراسم عروسی محمدرضا گلزار در باغ برای بسیاری از افراد اهمیت دارد. به همین دلیل بهتر است بدانید که آتلیه عکاسی و فیلمبرداری عروسی گلزار، آتلیه زبرا است.  این آتلیه یکی از برندهای معروف در حوزه آتلیه عکاسی و فیلمبرداری عروسی محسوب می‌شود که نامی آشنا در مارکت عروسی دارد. نمونه کارهای زبرا بسیار یونیک و خاص است. احتمالا همین ویژگی موجب جذب محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی شده است.

عقد محمدرضا گلزار در باغ عمارت

با مشاهده ویدئو احتمالا متوجه شده‌اید که عقد محمدرضا گلزار در باغ عمارت، یک عقد آریایی بود که توسط مجری محترمی برگزار شد. عقد آریایی با خواندن چند عبارت  مشخص و تکرار آن انجام می‌شود که لحظات بسیار احساسی و خاصی را خلق می‌کند. به همین دلیل بسیاری از زوج‌ها پس از عقد اسلامی در دفاتر عقد و ازدواج، برای عقد فرمالیته روز عروسی اقدام به برگزاری جشن عقد آریایی می‌کنند.

اگر از نحوه برگزاری عقد بگذریم، سفره عقد محمدرضا گلزار و آیسان به عنوان یکی از سفره عقدهای کلاسیک با دیزاین قدیمی شناخته می‌شود. اگر در انتخاب این سفره عقد سلیقه شخصی در میان بوده باشد که می‌توان گفت کاملا مطلوب است. اما دیزاین سفره عقد با چنین المان‌ها و جزییاتی، مربوط به طراحی‌های قدیمی و کلاسیک می‌شود که این روزها تنها به دلیل سلیقه شخصی افراد در مجموعه تشریفینو پیاده سازی می‌شود.

 

تحلیل تخصصی جشن عروسی گلزار

تحلیل تخصصی جشن عروسی گلزار

برگزاری جشن‌های لوکس بخش مهمی از عملکرد تیم تشریفینو محسوب می‌شود. ایده پردازی و برگزاری جشن‌های لوکس یکی از بخش‌های تخصصی است که تشریفینو مسئولیت آن را از صفر تا صد می ‌پذیرد. پس بدیهی است که نظر کارشناسانه در این خصوص کاملا تخصصی و بدون هرگونه جهت گیری است. با توجه به  عملکرد برگزار کننده مراسم عروسی محمدرضا گلزار در بخش دیزاین ورودی، فضای عقد و داخل سالن، می‌توان امتیاز 60 از 100 را درنظر گرفت.

نمونه جشن و دیزاین کاژو

چرا که استانداردهای طراحی و ارائه خدماتی که این روزها در تشریفینو عرضه می‌شود، تا امتیاز 95 یا 98 نیز اختصاص می‌یابد. این امتیاز به دلیل معرفی باغ عمارت‌های لوکس با هزینه متعارف است که اجازه می‌دهد تا یک جشن عروسی لوکس و شخصی سازی شده برای شما برگزار شود. نکته مهم در عملکرد تشریفینو، جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با مناسب‌ترین هزینه ممکن است.

خدمات ارائه شده در عروسی محمدرضا گلزار

خدمات ارائه شده در عروسی محمدرضا گلزار

به دلیل عدم انتشار ویدئوهای بیشتر از مراسم آقای گلزار، نمی‌توان دیتای دقیق‌تری از جزییات آن ارائه و تحلیل کرد. اما آن‌چه بدیهی است، ارائه غذای ایرانی پایه و انواع غذاهای کبابی به همراه غذاهای فرنگی است. ارائه فینگرفود گرم به همراه میز شام با دیزاین فوق‌العاده از جمله گمانه زنی‌هایی است که وجود دارد. ارائه خدمات تشریفینو نیز در سطح و اندازه بسیار حرفه‌ای است که میتواند با ارائه خدماتی مثل فینگرفودهای گرم و دیزاین شده به همراه آبمیوه‌های طبیعی دیزاین شده بهداشتی است.

 

هزینه عروسی محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی

هزینه عروسی محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی

شاید برای شما هم جالب باشد که هزینه برگزاری عروسی یک سلبریتی را بدانید. به طور معمول، هزینه اجاره باغ 21 در زمان‌های مختلف کاملا مشخص است. اما خدمات ارائه شده در این جشن عروسی چندان قابل بررسی نیست. چرا که بخش عمده هزینه بابت پذیرایی صرف می‌شود و هیچ تصویری از نوع پذیرایی، فینگرفودها و جزییات شام وجود ندارد. نکته قابل توجه دیگر، گل آرایی و دیزاین است که با وجود صرف هزینه برای گل آرایی با حجم بالا، هیچ خلاقیتی در آن لحاظ نشده است. پس نمی‌توان هزینه مشخصی را برای این عروسی مدنظر قرار داد اما به طور قطع هزینه آن برای برگزاری یک جشن لوکس، باتوجه به سطح برگزاری و اجرای مراسم نسبتا زیاد نبوده است.

به نظر شما سطح برگزاری عروسی محمدرضا گلزار چطور بود؟

تحلیل جشن عروسی محمدرضا گلزار به دلیل سلبریتی بودن او انجام شده است. چرا که معمولا جشن‌هایی که مرتبط با عروسی، نامزدی یا موفقیت سلبریتی‌ها برگزار می‌شود، در گرید A+ است و استانداردهای برگزاری جشن‌های سایر افراد را تعیین می‌کند. اما در این مراسم خبری از چنین سطحی نیست. به نظر شما چرا؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که چنین رویدادهایی زمانی رخ می‌دهد که به جای مجموعه‌های تشریفاتی که خدمات شایانی را ارائه می‌کنند، باغدارها وارد عرصه تشریفات می‌شوند. عدم توانایی به روز رسانی در  لوکیشن‌های متفاوت و نبود دغدغه برای افزایش کیفیت برگزاری جشن، همگی از جمله مشکلاتی است که منجر به برگزاری مراسم با استانداردهای پایین و قیمت بالا می‌شود. اگر مراسم عروسی محمدرضا گلزار در باغ توسط یک تیم تشریفاتی حرفه‌ای انجام می‌شد، قطعا شاهد دیزاین و گل آرایی حرفه‌ای، استفاده از اکسسوری‌های خاص، دیزاین سفره عقد جدید و موارد این‌چنینی با هزینه بسیار مناسبی بودیم. ورود باغدارها به عرصه برگزاری جشن عروسی و تشریفات، منجر به چنین رویدادهایی می‌شود. همین موارد منجر به برگزاری جشن‌های بی کیفیت با هزینه بالا می‌شود و عملکرد تیم‌های تشریفات را زیر سوال می‌برد.

برگزاری جشن‌‌های سلبریتی‌ها با تشریفینو

تشریفات کاژو برای سلبریتی ها

مجموعه تشریفینو با سابقه برگزاری جشن‌های خاص برای سلبریتی‌ها، عملکرد متفاوتی دارد. چرا که برگزاری جشن در لوکیشن‌های رایج چندان مناسب سلبریتی‌ها نیست. در چنین شرایطی توصیه ما، برگزاری جشن در لوکیشن‌های شخصی است. چرا که با توانایی حرفه‌ای مجموعه تشریفینو، امکان طراحی و پیاده سازی ژورنالی یک فضای خاص را داریم. به همین دلیل کلیه خدمات در بالاترین سطح ممکن ارائه می‌شود. یادتان باشد که این امر به معنای ارائه خدمات در گران قیمت‌ترین رده ممکن نیست! بلکه خدمات ژورنالی درخور جایگاه افراد با هزینه مناسب از اهداف تشریفینو محسوب می‌شود.

در مجموعه تشریفینو، اطلاع رسانی و آگاه سازی اصلی‌ترین رسالتی است که برعهده تیم ما است. پس با خیال آسوده می‌توانید از خدمات این تیم کمک بگیرید و به بهترین شکل ممکن برای برگزاری جشن‌های شخصی و ویژه خودتان استفاده کنید.

از دیدگاه شما چه کم و کاستی در جشن عروسی محمدرضا گلزار دیده شد؟ برای ما کامنت کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید