ایده و خلاقیت

۲۰ تا از بهترین رستوران های تکسیم استانبول

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

اگر می خواهید با بهترین رستوران های تکسیم استانبول آشنا شوید، حتما در ادامه این بخش با تشریفینو همراه بمانید. 

استانبول، یکی از شهرهای بسیار زیبایی است که می توان از ان به عنوان شهر همیشه بیدار یاد کرد و اگر به دنبال مکانی عالی برای صرف شام هستید، استانبول گزینه های زیادی را ارائه می دهد. محله پر جنب و جوش تکسیم که در قلب استانبول واقع شده است به عنوان مرکز اصلی غذاخوری، خرید و سرگرمی شهر استانبول عمل می کند. این منطقه اغلب به عنوان "میدان تایمز" استانبول شناخته می شود که دارای فضای شلوغ و انتخاب متنوعی از رستوران ها است. در واقع تکسیم استانبول، ترکیبی متنوع از تجربیات آشپزی از دستفروشان ساده خیابانی گرفته تا رستوران‌ های مجلل، را ارائه می‌ کند که ماهیت فرهنگ شرق در مقابل غرب استانبول را به تصویر می‌ کشد. 

بنابراین اگر می خواهید با بهترین رستوران های تکسیم استانبول آشنا شوید و بهترین مکان‌ ها برای خوردن، نوشیدن، از غذاهای اصیل ترکی گرفته تا غذاهای بین‌ المللی و مدیترانه‌ ای، غذاهای ارزان تا استیک، ماهی، رستوران‌ های کباب، صبحانه، برانچ تا میان‌ وعده‌ ها با توصیه‌ های محلی، به‌علاوه بهترین غذاهای گیاهی و وگان را کشف کنید، حتما در ادامه این بخش با تشریفینو همراه بمانید. 

 

پیشنهاد مطالعه: 20 تا از بهترین رستوران های اوین

 

رستوران Meze by Lemon Tree

رستوران Meze by Lemon Tree

در رستوران Meze by Lemon Tree می توانید از غذاهای سنتی ترکی و مزه هایی با ترکیبی مدرن لذت ببرید. این رستوران ترکی با فضای داخلی پر جنب و جوش و کارکنان خوش برخوردش، مکان مناسبی برای امتحان چیزهای جدید است! ذائقه شما با غذاهای نوآورانه ای که در این رستوران دنج سرو می شود، که درست روبروی هتل پرا (Pera Hotel) قرار دارد، خوشحال خواهند شد. از غذاهای ترکی گرفته تا خلاقیت‌ های بین‌ المللی آشپزی که از آن الهام گرفته شده‌ اند، این سرآشپزها مطمئناً تجربه‌ای بی‌ نظیر را برای مراجعه کنندگان در آنجا خلق کرده‌ اند!

 

رستوران Hayvore

رستوران Hayvore

اگر به غذاهای محلی علاقه دارید و می خواهید فرهنگ غنی غذاهای ترکی را تجربه کنید، Hayvore یک رستوران عالی برای شما در نزدیکی میدان تکسیم است. Hayvore مکان مناسبی برای لذت بردن از غذاهای اصیل دریای سیاه در این منطقه است. کل خدمه رستوران Hayvore کاملاً از کارمندانی تشکیل شده است که اهل دریای سیاه هستند، بنابراین آنچه در اینجا دریافت می کنید، منویی متفاوت از رستوران های این لیست است!

 

رستوران Otantik Anadolu Yemekleri

رستوران Otantik Anadolu Yemekleri

غذاهای موجود در منوی این رستوران، با الهام از دستور العمل های سنتی ترکی با پیچ و تاب مدرن به آنها الهام گرفته شده است. منوی این رستوران به اندازه خود فرهنگ ترکی متنوع و پر جنب و جوش است. شما می توانید غذای محلی آناتولی، مانند یک سوپ، یا شیرینی هایی مانند مانتی و گوزلمه را سفارش دهید. همچنین گریل و کباب با سبزیجات آغشته به روغن زیتون برای طعم بیشتر در پیشنهاد است! گیاهخواران نیز می توانند از  غذاهایی که با لوبیا سبز، بادمجان و کنگر تهیه می شوند، لذت ببرند.

 

رستوران Tomtom Kebab

رستوران Tomtom Kebab

در این رستوران می توانید یکی از بهترین کباب های تکسیم را امتحان کنید! همچنین طیف گسترده ای از غذاها را برای انتخاب دارند و برای ناهار، شام یا حتی سوپ گرم آخر شب باز هستند. رستوران کباب Tomtom به خاطر پیش غذای سرد تازه و کباب آدانا و اورفا معروف است. دنج بودن رستوران باعث می شود احساس کنید این رستوران خانه دوم شماست، جایی که همه چیز خوشمزه است!

 

رستوران Fıccın

رستوران Fıccın

رستوران Fıccın با صبحانه شروع می شود و تا زمان شام ادامه می یابد. اگر از غذاهای ترکی به خصوص راویولی یا مرغ ترکیه لذت می برید، رستوران فیچین می تواند یکی از بهترین رستوران هایی باشد که می توانید این غذای لذیذ را در انجا امتحان کنید. اگر در مورد این فرهنگ غذایی کنجکاو هستید، توصیه می کنیم حداقل یک بار این غذاهای سنتی را امتحان کنید!

 

رستوران Nicole

رستوران Nicole

رستوران نیکول در بالای سوئیت های Tomtom، مشرف به منظره ای از استانبول قدیمی است که تا جزایر پرنسس امتداد دارد. در این رستوران که همنام آن اگنس مارث نیکول است، مدیر راهبه های فرانسیسکن که در ساختمان تاریخی آن بیماران را شفا می دادند، 2 منوی غذا ارائه می شود: منوی نیکول و منوی جشن.

Aylin Yazıcıoğlu، سرآشپز رستوران نیکول، سال های اقامت خود در فرانسه و اسپانیا را با هم ترکیب می کند تا غذاهای محلی تولید کند که هر دو منحصر به فرد و در عین حال آرامش بخش هستند.

 

رستوران Pera Antakya

رستوران Pera Antakya

رستوران Pera Antakya واقع در قلب Beyoğlu، یکی از بهترین رستوران های تکسیم استانبول، برای تست کردن غذاهای ترکی و سوری است. طعم‌ های غذا در این رستوران غنی و پیچیده هستند، اما مانند برخی دیگر از غذاهای خاورمیانه، چندان تند و تیز نیستند.

 

پیشنهاد مطالعه: معرفی رستوران تایلندی در تهران

 

رستوران Zübeyir Ocakbaşı

رستوران Zübeyir Ocakbaşı

این رستوران دارای فضایی دلپذیر و اصیل با یک کباب پز باز است که می توانید در کنار آن بنشینید و در حین تماشای آشپزی که غذای شما را آماده می کند، با دوستان خود گفتگو کنید. تکه های بره که در رستوران Zübeyir Ocakbaşı سرو می شود، بسیار آبدار هستند و در دهان ذوب می شوند که برای شما سخت خواهد بود که چیز دیگری سفارش دهید. این رستوران مکان مناسبی برای تمام هوس های گوشتی شماست. به غیر از گوشت بره، توصیه می کنیم، shish kebabs و chicken shish را نیز سفارش دهید، زیرا کاملاً خوشمزه هستند! همچنین این رستوران به میدان نمادین تکسیم بسیار نزدیک است و نباید بیش از 5 دقیقه پیاده روی طول بکشد.

 

رستوران Sabırtaşı

رستوران Sabırtaşı

اگر دوست دارید بهترین içli köfte و دیگر غذاهای خوشمزه سنتی ترکی را با سبک خانگی بچشید، حتما پیشنهاد می کنم به رستوران سابیرتاسی بروید. همچنین این رستوران، مانتی و باقلوا را به سبک قهرمان مراس سرو می کند که ارزش امتحان کردن را دارد.

مالکان این رستوران، آنقدر مودب و دوستانه هستند که این احساس را به شما القا می کنند که گویی در آشپزخانه یک دوست هستید. بنابراین اگر از خیابان استقلال گذر کردید، این رستوران را برای خوردن غذا امتحان کنید!

 

رستوران Hacı Abdullah Lokantası

رستوران Hacı Abdullah Lokantası

رستوران Haci Abdullah Lokantasi بهترین مکان برای چشیدن انواع غذاهای خوشمزه ترکی در نزدیکی میدان تکسیم است. در این رستوران، همه چیز از کباب، سالاد، غذاهای سبزیجات، مزه و دسر سرو می شود. پیشنهاد می کنیم بشقاب امضای آنها به نام "Ozel Haci Abdullah Tabagi" یا "Hunkar Begendi" که یک غذای بسیار سنتی عثمانی است که با تکه های بره آبدار و سس بادمجان درست می شود را امتحان کنید.

 

رستوران Asmalı Cavit

رستوران Asmalı Cavit

رستوران Asmalı Cavit در منطقه معروف استانبول Asmalı Mescitواقع شده است در داخل این رستوران، یکی از نمادین ترین میخانه های ترکیه قرار دارد که نه تنها غذاهای عالی بلکه نوشیدنی های شگفت انگیز را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. این رستوران غذاهای سنتی ترکی از جمله غذاهای کلاسیک مانند کوفته، کباب و صدف سرخ شده را سرو می کند. این منو همچنین شامل غذاهای لذیذی مانند grilled swiss chard، marinated whiting، brain salad، و جگر گوشت گاو سرخ شده است.

 

پیشنهاد مطالعه: معرفی 18 مورد از بهترین باغ رستوران های تهران

 

رستوران Cezayir

رستوران Cezayir

دلایل زیادی برای دوست داشتن رستوران سزایر وجود دارد. این رستوران، برخی از بهترین غذاهای گوشتی را در استانبول دارند، اما منوی غذایی آنها به طور مثبت گیاهخوار است. بنابراین اگر به دنبال مکانی هستید که همه چیز را داشته باشد یا اگر دوستانتان چیزی متفاوت از آنچه اخیراً دریافت کرده اند می خواهند، این رستوران را امتحان کنید!

غذاهای گوشتی لذیذ این رستوران، برای کسانی که سبزیجات را زیاد دوست ندارند جذاب خواهد بود و بالعکس - گیاه خواران و وگان ها می توانند از غذاهای گیاهی عالی لذت ببرند در حالی که گوشتخواران بدون از بین بردن طعم یا تنوع گوشت های شگفت انگیز را میل می کنند.

 

رستوران Pano Şarapevi

رستوران Pano Şarapevi

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین واین هاوس ها در تکسیم (از سال 1898)، Pano Şarapevi است که تجربه منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه می دهد. این مکان با محیط تاریخی و همچنین منوی گسترده ای از جمله بشقاب های پنیر، پیش غذای سرد، پیش غذای گرم، سالاد، گوشت قرمز، غذاهای دریایی و ماهی های مختلف، مرغ، ماکارونی و نوشیدنی ها، تجربه ای عالی را برایتان رقم خواهد زد.

 

رستوران Müşterek Meyhane

رستوران Müşterek Meyhane

در این رستوران، غذای اصلی و مزه های عالی ارائه می شود که به لطف خدمات روزانه همیشه تازه هستند و می تواند یک فضای گرم و صمیمی را برای  فرار مخفیانه از شلوغی زندگی روزمره را فراهم کند. فضای این رستوران آرام است، با یک سالن مطبوع برای لذت بردن از غذا یا راکی یا سایر نوشیدنی هاست، در حالی که به موسیقی قدیمی ترکی در پس زمینه گوش می دهید.

 

رستوران Limonlu Bahçe

رستوران Limonlu Bahçe

اگر از شلوغی خیابان استقلال و میدان تکسیم استانبول خسته شده اید، این بهشت مخفی را ببینید! صاحبان این رستوران ادعا می کنند که اولین "منطقه آرامش" در استانبول هستند. شاید پیدا کردن این رستوران آسان نباشد، اما ارزش جستجو را دارد. در این رستوران می توانید همه چیز، از غذاهای لذیذ، نوشیدنی ها، و فضای جذاب در کنار هم لذت ببرید. کارکنان فوق‌العاده دوستانه و دکوراسیون شگفت‌انگیز است و به نظر می‌ رسد وارد یک خانه باغ که با دقت تنظیم شده‌ است می شوید.

 

رستوران Eleos

رستوران Eleos

رستوران Eleos جواهر پنهان استقلال است که طعم سنت یونانی را ارائه می دهد. اگر عاشق غذاهای دریایی و ماهی هستید، حتما به این رستوران سر بزنید؛ چراکه یکی از بهترین رستوران های ماهی در تکسیم است که می توانید برخی از بهترین مزه ها و پیش غذاها را در آن پیدا کنید. علاوه بر این، نه تنها قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب است، بلکه پیش‌ غذاهای لذیذی نیز دارند تا قبل از سفارش غذا، اشتهای شما را باز کنند و همه این موارد، در حالی است که از فضای روستایی در یک ساختمان تاریخی قدیمی با دکور خوش سلیقه لذت می برید.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین کافه و رستوران های ایتالیایی در تهران

 

رستوران Nizam Pide

رستوران Nizam Pide

مردم محلی عمدتاً برای خوردن غذا به اینجا می آیند، اما می توانید غذاهای محلی ترکیه (لوبیا و برنج، غذاهای گوشتی سبزیجات، سوپ و غیره) را با مجموعه ای به همان اندازه رضایت بخش از دسرها میل کنید. این رستوران خانوادگی، فضایی جذاب با خدمات سریع و قیمت های مناسب در نزدیکی میدان تکسیم ارائه می دهد. پاسیو در فضای باز این رستوران، برای کسانی که می خواهند از آب و هوای عالی لذت ببرند نیز عالی است!

 

رستوران Aheste

رستوران Aheste

رستوران Aheste یک تجربه ناهارخوری مدرن و تازه را با غذاهای با کیفیت بالا، کارکنان خوش برخورد و قیمت های مناسب به شما می دهد. این رستوران، مکان مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک شب زیبا با دوستان هستند. غذای اینجا جوانه های چشایی شما را بیدار می کند و دکور منحصر به فردی که دارد، به این تجربه غذا خوردن در بیرون می افزاید. خدمات در Aheste بسیار مطلوب است - با پیشخدمت های مفیدی روبرو خواهید شد که انگلیسی و فرانسوی نیز صحبت می کنند!

 

اگر شما نیز با بهترین رستوران های تکسیم استانبول آشنا هستیدف حتما در قسمت کامنت معرفی کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید