ایده و خلاقیت

10 تا از خوشمزه ترین بستنی فروشی های سعادت آباد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه این بخش از تشریفینو، لیستی از بهترین و خوشمزه ترین بستنی فروشی های سعادت آباد را آماده کردیم تا زمانی که در این منطقه از تهران هستید، بتوانید بهترین بستنی فروشی را پیدا کرده و از خوردن بستنی های خوش طعم لذت ببرید.

بستنی یکی از خوراکی های خوشمزه و محبوب برای تمام افراد در هر سن و سالی است که در طعم های متنوع و جذاب در دسترس است و می توانید در هر فصل از سال و هر ساعت از شبانه روز، با مراجعه به بستنی فروشی های سطح شهر، از خوردن یک بستنی خوشمزه و عالی لذت ببرید. شاید به همین دلیل است که امروزه تعداد زیادی بستنی فروشی در تمام شهرهای کوچک و بزرگ راه اندازی شده تا تمام افراد بتوانند از خوردن طعم های مختلف بستنی لذت ببرند و لحظات خوشی را برای خود و عزیزانشان رقم بزنید.

به همین منظور در ادامه این بخش از تشریفینو، لیستی از بهترین و خوشمزه ترین بستنی فروشی های سعادت آباد را آماده کردیم تا زمانی که در این منطقه از تهران هستید، بتوانید بهترین بستنی فروشی را پیدا کرده و از خوردن بستنی های خوش طعم لذت ببرید.

 

پیشنهاد مطالعه: معرفی رستوران تایلندی در تهران

 

معرفی خوشمزه ترین بستنی فروشی های سعادت آباد

اگر در محدوه سعادت آباد زندگی می کنید و یا به هر دلیلی در این منطقه از تهران هستید و می خواهید لحظات شیرین و خوشمزه ای را برای خود یا همراهان خود رقم بزنید، لازم است که با خوشمزه ترین بستنی فروشی های سعادت آباد آشنا باشید.

 

بستنی مکلی

بستنی مکلی، یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین بستنی فروشی های سعادت است که دارای منوی بسیار متنوع و جذابی از انواع بستنی، آب میوه، شیک، ژلاتو و نوشیدنی گرم است که می توانید با توجه به ذائقه خود یکی از خوشمزه ترین گزینه های این منو را انتخاب کرده و از خوردن آن لذت ببرید.

تیم مکلی توانسته است ترکیبی عالی  و مقوی از بستنی را ارائه دهد که در آن فقط از عسل به عنوان شیرین کننده استفاده می شود ، که هیچ قند مصنوعی  و کربوهیدرات های مضر ندارد. ملکی، اولین ژلاتو ساخته شده توسط عسل را در این بستنی فروشی ارائه می دهد.

  • آدرس بستنی مک لی: سعادت آباد بالاتر ازمیدان کاج بین کوچه چهارم و ششم پلاک 154

بستنی قیفی

بستنی کاج

آبمیوه بستنی کاج، یکی دیگر از معروف ترین و خوشمزه ترین بستنی فروشی های سعادت آباد است که می توانید تنوع بی نظیری از انواع طعم بستنی را در این بستنی فروشی امتحان کنید و یک تجربه متفاوت از خوردن بستنی و آبمیوه داشته باشید.

  • آدرس بستنی کاج: سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، میدان طهرانی مقدم

 

پیشنهاد مطالعه: سفرهایی که با کشتی کروز می توان رفت

 

 بستنی نون پیچ

نون پیچ یا چیمنی، یکی از شیرینی های سنتی مجارستانی که معمولا به شکل داغ یا به همراه بستنی و میوه های تازه سرو می شود. اگر تمایل دارید طعم متفاوت و جدیدی از بستنی را امتحان کنید، پیشنهاد می کنیم سری به بستنی نون پیچ در سعادت آباد بزنید و این دسر جالب مجارستانی را امتحان کنید و لذت ببرید.

  • آدرس بستنی نون پیچ: سعادت آباد، سرو، بخشایش، نبش بهار سوم

 

بستنی سال سال

"سال سال" برندی جدید و ابتکاری از شرکت "آیس پک ایرانیان" است که با بهره گیری از تجربه و با توجه به ذائقه ایرانی ها ایجاد شده است. این برند بستنی های سالم و خوشمزه ای که از ماست تازه تهیه می شوند را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین اگر می خواهید طعم و مزه جدید و متفاوتی از بستنی را امتحان کنید، حتما سری به بستنی سال سال سعادت آباد بزنید و از منوی متنوع این بستنی فروشی که شامل انواع کوکتل، نوشیدنی­ های سرد، شیر میوه، اسموتی، آب میوه طبیعی، فروزن فروت و ماست بستنی و غیره است لذت ببرید.

  • آدرس بستنی سال سال: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، بین خیابان 4 و 6، پلاک 141

 

پیشنهاد مطالعه: ۲۰ تا از بهترین رستوران های تکسیم استانبول

 

بستنی فروشی برلیان

بستنی فروشی برلیان، یکی دیگر از خوشمزه ترین بستنی فروشی های سعادت آباد است که می توانید با مراجعه به آن انواع بستنی از جمله بستنی ایتالیایی و بستنی میوه ای و آبمیوه های تازه و خوشمزه را امتحان کرده و لحظات شیرینی را در کنار دوستان و عزیزانتان سپری کنید. 

  • آدرس بستنی فروشی برلیان: سعادت آباد، ضلع شمالی میدان کاج، نبش کوچه 6

بستنی فروشی

بستنی کارول

اگر به وافل علاقه مند هستید و تمایل دارید ترکیب بی نظیری از وافل با بستنی، نوتلا و انواع میوه های تازه و خوشمزه را امتحان کنید، بستنی فروشی کارول همان جایی است که می توانید این ترکیبات جذاب و عالی را در انجا امتحان کنید. جالب است بدانید که کارول، اولین وافل استور تخصصی در ایران و از قدیمی های جلاتو، وافل و دسر های فرانسوی است.

  • آدرس بستنی کارول: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، بین کوچه 4 و 6

 

بستنی رولی بارل

بستنی رولی، نوعی بستنی هیجان انگیز رولی با طعمی بی نظیر و خاص است و اگر اهل خوردن بستنی باشید، احتمالا از خوردن این بستنی نیز لذت خواهید برد. اگر تمایل دارید بهترین نوع از بستنی رولی را تجربه کنید، حتما سری به بستنی رولی بارل در سعادت آباد بزنید و از میان منوی متنوع این بستنی فروشی، بستنی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

  • آدرس بستنی رولی بارل: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، بین کوچه چهارم و ششم

 

بستنی ایتالیایی سن مارکو

اگر می خواهید طعمی و متفاوت و فوق العاده خوشمزه از انواع بستنی را امتحان کنید، توصیه می کنیم که حتما سری به بستنی ایتالیایی سن مارکو سعادت آباد بزنید. بستنی های سن مارکو، به صورت روزانه و با استفاده از مواد طبیعی و بدون اسانس، درست می شود.

  • آدرس بستنی ایتالیایی سن مارکو: سعادت آباد، بزرگراه چمران، خیابان اوین، خیابان پیر بسطامی، پلاک 15

بستنی خوشمزه

پیشنهاد مطالعه: بهترین تفریحات دبی

 

بستنی ایتالیایی R&B

R&B اولین بار در ایتالیا در سال 1979 میلادی راه اندازی شد و سپس به مرور زمان و کسب موفقیت های فراوان و با افتتاح شعب در سایر بازار های جهانی مورد استقبال قرار گرفت. اکنون کسب نمایندگی انحصاری این برند در ایران و خاورمیانه حاصل زحمات تیم با انگیزه و پر تلاش R&B ایران می باشد که در سال 1398 شمسی این تلاش به ثمر نشست و موفق به راه اندازی و ثبت جهانی این برند در ایران گردیدند. شما می توانید طعم متفاوت و بی نظیری از بستنی ایتالیایی را در خوشمزه ترین بستنی فروشی سعادت یعنی بستنی ایتالیایی R&B امتحان کنید و لذت ببرید.

  • آدرس بستنی ایتالیایی R&B: سعادت آباد، محله مدیریت، سرو شرقی، برج علامه

 

اگر شما نیز با خوشمزه ترین بستنی فروشی های سعادت آباد آشنا هستید، حتما در قسمت کامنت معرف کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید