ایده و خلاقیت

30 تا از خاص ترین کافی شاپ های تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

اگر میخواهید بهترین و خاص ترین کافی شاپ های تهران را بشناسید و برای سورپرایز و قرار ملاقات دونفره و دوستانه استفاده کنید، این مطلب را بخوانید.

از جذاب‌ترین تفریحاتی که علاقه‌مندان خاص خود را دارد، کافه گردی است. حس و حال هر کافه با قرار گرفتن در کانون اتمسفر آن در دل انسان نفوذ می‌کند. تاثیر پذیری محیطی ما انسان‌ها موجب می‌شود تا در هر لوکیشن حس و حال خاصی را تجربه کنیم. خاص ترین کافی شاپ های تهران نیز، چنین حس و حال عجیبی در دل ما ایجاد می‌کنند. محیط خاص و ویژه این کافه‌ها یاد آور خاطرات یا حس و حالی است که نیازمند تجربه آن هستیم.

اگر شما هم از عاشقان کافه رستوران های خاص تهران هستید و می‌خواهید جدیدترین کافه های خاص در تهران را بشناسید، در این مطلب همراه ما باشید.

 

 

خاص ترین کافی شاپ های تهران کجاست؟

خاص ترین کافی شاپ های تهران کجاست؟

تهران پایتخت بزرگ ایران، بهترین و خاص ترین کافی شاپ ها را در دل شلوغی‌های خود جای داده است. شما در هر محله و منطقه‌ای که باشید، می‌توانید در مدت زمانی کم‌تر از نیم ساعت خودتان را به کافه های خاص در تهران برسانید و از محیط آن لذت ببرید. دکوراسیون زیبا، چشم اندازهای خاص، سبک برخورد پرسنل خاص ترین کافی شاپ های تهران، همه و همه موجب می‌شود تا شما تبدیل به یک مشتری وفادار شوید. در ادامه لیست کاملی از کافی شاپ خاص در تهران را معرفی می‌کنید.

 

 

کافه عمارت مسعودیه

کافه عمارت مسعودیه

اگر علاقه‌مند به تاریخ و فرهنگ کهن باشید، حتما حضور در کافی شاپ‌هایی که واقع در عمارت‌های تاریخی و قدیمی تهران هستند، برایتان هیجان‌انگیز است. عمارت مسعودیه یکی از همین فضاهای زیبا است که معماری و گچبری‌های آن در دل تهران نفوذ کرده است. حس و حال تاریخی این عمارت کافی است تا دل‌تان بخواهد یک فنجان چای در آن امتحان کنید. کافه عمارت مسعودیه با ارائه صبحانه‌های هیجان‌انگیز و خاص در این عمارت زیبا میزبان شما است.

آدرس عمارت مسعودیه: تهران، خیابان ملت، بالاتر از ایستگاه مترو ملت، عمارت مسعودیه

شماره تلفن: 02133992026

 

 

کافه دیاموند انقلاب

کافه دیاموند انقلاب

کافه دیاموند انقلاب در حیاط یکی از خانه‌های قلب پایتخت واقع شده است. این کافه در لیست کافه های خاص برای تولد نیز قرار می‌گیرد. آجر به آجر این حیاط با گلدان‌های پر از گل و محیطی جذاب، شما را به آرامشی خاص دعوت می‌کند که این روزها به شدت نیازمند آن هستیم. فضای باز این کافه، امکان حضور در آن را در شرایط شیوع کرونا نیز فراهم کرده است. اگر روزی در حوالی انقلاب درحال خرید کتاب بودید و خستگی و کلافگی‌های ذهنی حس ناخوش آیندی برایتان ایجاد کرد، حتما سری به کافه دیاموند بزنید.

آدرس کافه دیامون: تهران، خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی، خیابان فلاح‌پور، پلاک ۳۳

تلفن: 02188890196

 

کافه بیسترو یا کافه لایم

کافه بیسترو یا کافه لایم

اگر عاشق کافه‌های لاکچری و گران قیمت هستید، حتما سری به کافه لایم فرشته بزنید. هرچند اسم جدید این کافه، کافه بیسترو است. اما بسیاری از مشتریان قدیمی این کافه را با اسم کافه لایم می‌شناسند. اگر حوالی خیابان فرشته تهران چرخی زده باشید، حتما دکور جذاب این کافه توجه‌تان را به خودش جلب کرده است. زیبایی دکوراسیون کافه و برخورد حرفه‌ای پرسنل شما را برای چند ساعتی به آرامش و حس خوب دعوت می‌کند. شما می‌توانید با حضور در کافه بیسترو فرشته چند ساعتی را خوش بگذرانید و از بشقاب‌های هیجان‌انگیز وافل و میوه کافه لایم لذت ببرید. اگر سری به این کافه زدید، حتما اسپرسو آن را امتحان کنید تا مشتری دائمی این نوشیدنی جذاب و تلخ شوید.

آدرس کافه لایم فرشته : خیابان فرشته، نبش کوچه شبدیز، پاساژ فرشته

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۰۹۲۱۴

 

حتما بخوانید:  لیست رستوران ها و کافی شاپ های تهران برای تولد + هزینه و لوازم مورد نیاز

 

کافه ربلان تجریش

کافه ربلان تجریش

حال و هوای تجریش برای هر فردی جذاب و هیجان‌انگیز است. شور زندگی به شدت در این محدوده جاری است. یکی از کافه‌های جذابی که در حوالی میدان تجریش می‌توانید از آن لذت ببرید، کافه ربلان تجریش است. این کافه در طبقه هفتم مرکز خرید تندیس واقع شده است. چشم انداز زیبا و خاص، موجب محبوبیت شدید این کافه شده است. در این کافه هیجان‌انگیز می‌توانید قلیان‌های خاصی را تجربه کنید و از منظره زیبای شمال تهران لذت ببرید. کافه ربلان برای قرارهای دونفره، دوستانه و کاری بسیار مناسب و جذاب است. پس حتما کافه ربلان را به لیست کافه‌های جذاب و لوکس‌تان اضافه کنید.

آدرس کافه ربلان: تهران تجریش ابتدای خیابان جعفری مرکز خرید تندیش طبقه هفتم

شماره تلفن: 02122734252

 

 

کافه فامیل نارمک

کافه فامیل نارمک

اگر ساکن شرق تهران هستید و می‌خواهید ساعات خوشی را در یک کافه هیجان‌انگیز بگذرانید، انتخاب کافه فامیل به شدت توصیه می‌شود. این کافه حوالی هفت حوض واقع شده است و مسابقات هیجان‌انگیزی با مشارکت مشتریان خود برگزار می‌کند. حس تعامل و برقراری ارتباط در این کافه به شدت قوی است. شما می‌توانید بدون نگرانی از رویدادهای روزانه، ساعاتی را در آرامش و هیجان سپری کنید. کافه فامیل نارمک با ارائه خوراکی‌های خوشمزه به شدت مشتریان خود را وفادار کرده است.

آدرس کافه فامیل: تهران، میدان نبوت (هفت حوض)، جانبازان شرقی، خیابان مصطفوی، تقاطع برغمدی و ابراهیم، پلاک ۴۱، طبقه ۱

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۴۲۳۵۹

 

 

حتما بخوانید: طرز تهیه مرغ خوشمزه برای مهمانی [با این مرغ سورپرایز کنید!]

 

 

کافه سولیس اندرزگو

کافه سولیس اندرزگو

کافه سولیس اندرزگو یکی از خاص ترین و زیباترین کافی شاپ در شمال تهران است. شما می‌توانید در ارتفاعی خاص و محیطی شیک  و جدید، عزیزان‌تان را سورپرایز قرار ملاقات‌های موردنظرتان را در آن‌جا برگزار کنید. این کافه در طبقه یازدهم ساختمانی در خیابان اندرزگو تهران واقع شده است. چشم انداز زیبای این کافه لاکچری در کنار سرویس دهی مطلوب و خوراکی‌های خوشمزه، روز هیجان‌انگیزی را برایتان فراهم می‌کند.

آدرس: تهران – فرمانیه – بلوار اندرزگو – نبش مهر محمدی جنوبی – ساختمان دیانا – طبقه یازدهم

شماره تلفن:   09354141106

 

 

کافه باب البحر باملند

کافه باب البحر باملند

اگر اهل گشت و گذار در غرب تهران باشید حتما دریاچه چیتگر در مجموعه باملند که یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین مکان‌های تفریحی در غرب تهران است را می‌شناسید. مجموعه فوق‌العاده‌ای از کافه‌های متنوع در باملند معمولا پاسخگوی هرنوع سلیقه‌ای است. کافه باب البحر در مجموعه باملند تهران واقع شده است و امکاناتی برای استفاده از قلیان و سیگار نیز ارائه می‌کند. چشم انداز جذاب این کافه به دریاچه چیتگر بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. اگر شما هم عاشق این فضا هستید و اهل کشیدن قلیان و سیگار هستید، این کافه عربی بهترین پاسخگوی نیاز شما است.

آدرس کافه باب البحر: تهران همت غرب کاشان جنوب  دریاچه چیتگر مجموعه باملند

شماره تلفن: 02140447282

 

کافه ریبار موزه زمان

کافه ریبار موزه زمان

اگر اهل حضور در خاص ترین کافی شاپ های تهران باشید، حتما کافه ریبار را می‌شناسید. بوفه صبحانه کافه ریبار به شدت طرفدار دارد. این کافه از بهترین و جذاب‌ترین کافه‌‌های دارای بوفه صبحانه در تهران است. این کافه با دارا بودن محیط بسته با ویو حیاط سرسبز موزه زمان و همچنین محیط باز در میان درختان این محوطه، می‌تواند شب زیبای شما را بسازد. سرویس‌دهی حرفه‌ای در این کافه به شدت برای مشتریان جذاب است. اگر به دنبال یک کافه لاکچری در شمال تهران هستید، حتما به کافه ریبار مراجعه کنید.

آدرس کافه ریبار: تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای زعفرانیه، داخل موزه زمان

شماره: 02122416864

 

 

 

کافه رستوران باکس کلاسیک

کافه رستوران باکس کلاسیک

اگر به دنبال پیدا کردن جذاب‌ترین کافه رستوران خوشمزه‌ای در غرب تهران باشید، رستوران باکس کلاسیک یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. کافه باکس کلاسیک در محوده غرب تهران به شدت طرفدار دارد. محیط کلاسیک و جذاب آن به همراه جای پارک مناسب و مسیر سر راست، موجب افزایش محبوبیت‌های این کافه شده است. حضور در این کافه می‌تواند لحظات شیرینی برایتان ثبت کند. صبحانه های خوشمزه و حرفه‌ای موجب گنجاندن باکس کلاسیک در لیست خاص ترین کافی شاپ های تهران شده است.

آدرس: تهران، شهرک غرب،  بلوار دادمان، پلاک ۱۷۱.

شماره تلفن: 02188570102

 

 

 

کافه کاریز در انجمن شاعران

کافه کاریز در انجمن شاعران

این روزها استفاده از فضاهای خاص در محیط‌هایی که مخاطبان خاص خودش را دارد، بسیار رایج شده است. اگر شما هم عاشق کافه گردی باشید و حضور در کافه‌های سرسبز با محیط طبیعی برایتان جذاب‌تر از فضاهای سربسته باشد، حتما عاشق کافه کاریز خواهید شد. این کافه یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک قرار ملاقات دوستانه و عاشقانه است.. کاریز در حیاط انجمن شاعران واقع شده است و شما می‌توانید ساعاتی را در این حیاط زیبا به دور از دغدغه‌های روزمره‌تان وقت بگذرانید. کاریز با ارائه خدمات مختلف جهت سورپرایز عزیزان‌تان می‌تواند همراه لحظات زیبای شما باشد.

آدرس: خیابان شریعتی، خیابان دولت، نبش نعمتی( کیکاووس )، باغ خانه شاعران ایران.

شماره تلفن:  02122617179

 

 

 

امیر شکلات دارآباد تهران

امیر شکلات دارآباد تهران

در بخش معرفی کافه های روباز شمال شرق تهران در محدوده دارآباد، کافه امیر چاکلت را یکی از بهترین‌ کافه‌های این منطقه است، به شما معرفی کردیم. کافه امیر شکلات دارآباد که آن را امیر چاکلت نیز می‌شناسند، با دارا بودن فضای باز و بالکن مناسب، محیطی سرسبز و خاص در موزه حیات وحش تهران در منطقه دارآباد قرار گرفته است. شما می‌توانید با یک برنامه ریزی خاص، بعد از مشاهده و بازدید موزه حیات وحش دارآباد، در این کافه تفریح‌تان را تکمیل کنید. صبحانه‌های امیر شکلات از قدیم بسیار پرطرفدار بوده است. امیر شکلات دارآباد با منو صبحانه به شکل بوفه، تنوع فوق‌العاده‌ای دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

آدرس: تهران، دارآباد، موزه حیات وحش

تلفن: 02122837851

 

حتما بخوانید: معرفی 15 کافه روباز تهران | کافی شاپ روف گاردن غرب و شرق تهران

 

کافه رود لواسان تهران

کافه رود لواسان تهران

کافه‌هایی که فضایی طبیعی و سرسبز ارائه می‌کنند، به شدت طرفداران خاص خودشان را دارند. اگر می‌خواهید یکی از کافه های خاص در منطقه‌ای خوش آب و هوا را بشناسید، می‌توانید به کافه رود لواسان مراجعه کنید. کافه رود یکی از شیک‌ترین و خاص‌ترین کافه هایی است که در لواسان تهران می‌توانید از آن استفاده کنید. کافی رود در فضایی سرسبز با چشم اندازی زیبا، همه را به خود جذب می‌کند. این کافه با داشتن خوراکی‌های خوشمزه در کنار محیطی زیبا، موجب شده است تا افراد زیادی از تهران به آن مراجعه کنند تا ساعاتی خوش و به دور از نگرانی را بگذرانند.

آدرس: لواسانات،بوستان خلیج فارس شمالی، مرکز غذایی رود

تلفن: 02126570970

 

 

 

کافه روحی باغ نگارستان

کافه روحی باغ نگارستان

باغ نگارستان در فصل بهار فضایی خاص و رویایی دارد که بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد. کافه روحی در مجموعه زیبا و قدیمی باغ نگارستان واقع شده است. فضایی به شدت نوستالژیک و لطیف با طبیعتی زیبا حس و حال فوق‌العاده‌ای دارد. همین موضوع کافه روحی را تبدیل به یکی از جذاب‌ترین و خاص ترین کافه های تهران کرده است. در مرکز شهر حال و هوای خانه‌های قدیمی و خاطره‌انگیز به شدت قوی است. کافه روحی باغ نگارستان در فضایی زیبا بهترین کیفیت خدمات یک کافه را ارائه می‌کند. حضور در حیاط باغ نگارستان حال و هوای خاصی دارد که حسابی دل‌تان را پر از حال خوب می‌کند.

آدرس:   میدان بهارستان خیابان دانشسرا خیابان شریعتمدار رفیع ” باغ نگارستان “

تلفن: 02133900138

 

 

کافه مجنون شهرک غرب

کافه مجنون شهرک غرب

حتما اسم کافه مجنون برای ساکنان غرب تهران کمی آشنا است. این کافه یکی از کافه‌های زیبا و فوق‌العاده در شهرک غرب تهران محسوب می‌شود. فضای دل انگیز و دکوراسیون زیبای کافه مجنون به شدت مناسب قرار ملاقات عاشقانه و دوستانه است. فضای زیبا در حس و حال مناسب و اسم خاص این کافه، به شدت آن را برای علاقه‌مندان به کافه گردی مناسب کرده است.

آدرس: شهرک غرب، ایران زمین، بین چهارم و ششم، باغ راه فدک.

شماره تلفن: 02188378949

 

 

 

کافه گودو یاس مرکز تهران

کافه گودو یاس مرکز تهران

همه ما در بطن وجودمان حس و حال عجیبی نسبت به المان‌های خاطره‌انگیز و نوستالژیک داریم. حضور در کافه گودو ما را به این زیبایی‌ها متصل می‌کند. بسیاری از افراد برای داشتن لحظاتی خوش در فضایی مناسب با دسترسی خوب، به دنبال کافه روباز در مرکز شهر می‌گردند. کافه گودو یاس یک کافه با حیات دلباز و زیبا محسوب می‌شود. معماری خاص و جذاب کافه گودو به شدت برای مراجعه کنندگان جذاب است. حس خانه‌های قدیمی با زیبایی‌های خاطره‌انگیز موجب محبوبیت کافه گودو در مرکز شهر شده است.

آدرس: خیابان استاد نجات‌الهی، خیابان محمدی، بن‌بست یاس

تلفن:   02188942573

 

 

کافه آبشار در آبشار تهران

کافه آبشار در آبشار تهران

کافه آبشار یکی از کافه های خاص تهران محسوب می‌شود که در ارتفاع زیبایی بنا شده است. این کافه به شما امکان می‌دهد تا نمای زیبایی از دریاچه چیتگر را مشاهده کنید. فضای خاص و اتمسفر کافه آبشار با سگ‌های طبیعی که در کف و دیواره‌های آن وجود  دارد بسیار جذاب است. اتاقک‌های چوبی مناسب برگزاری جشن تولد نیز، زیبایی کافه را بیش از پیش افزایش داده است. اگر می‌خواهید یک جشن تولد بگیرید یا سورپرایز جشنی خاص را برگزار کنید، حتما سری به این کافه زیبا بزنید.

آدرس: همت غرب، بزرگراه شهید خرازی، آبشار تهران، ورودی پارکینگ 5-4،بعد از گیت دوم

شماره تلفن: 09105895088

 

 

کافه نادری تهران

کافه نادری تهران

شاید بیشترین فیلم‌هایی که از دوران قدیم تهران دیده‌اید، در کافه نادری فیلم برداری شده باشد. این کافه یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های تهران است. فضایی ساده با میز و صندلی‌هایی از جنس تهران قدیم به شدت مورد توجه علاقه‌مندان به این سبک دکوراسیون و تاریخ است. کافه نادری چندین دهه میزبان عاشقان و دوستان در فضایی ساده با حیاطی خاص و قدیمی بوده است. همه چیز  در این کافه دست نخورده است. تابلو‌هایی از عکس افرادی که یک زمانی در این کافه حضور داشته‌اند، شما را به عمق تاریخ می‌برد.

آدرس کافه نادری: خیابان جمهوری، پایین‌تر از چهارراه استانبول، بین خیابان سی تیر و چهارراه استانبول، پلاک ۵۲۴

تلفن: ۰۲۱۶۶۷۲۰۷۹۱

 

 

کافه کاخ لیدوما

کافه کاخ لیدوما

اگر عاشق فضاهای لوکس هستید و می‌خواهید در یک کاخ پر از المان‌های لوکس و طلایی وقت بگذرانید، کافه کاخ لیدوما بهترین انتخاب شما در غرب تهران است. کاخ لیدوما جذاب‌ترین انتخاب شما برای یک قرار ملاقات لاکچری است. کافه رستوران لیدوما در آخرین طبقه کاخ لیدوما واقع شده است. این کافه زیبا معماری خاص و لاکچری دارد و از المان‌های طلایی رنگ  بسیار چشم نوازی در آن است شده است. اگر می‌خواهید در یک محیط خاص قرار ملاقاتی عاشقانه داشته باشید و چشم انداز هیچان‌انگیزی از غرب تهران مشاهده کنید، این کافه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

آدرس کاخ لیدوما: تهران شهرک غرب میدان صنعت بلوار فرحزادی پاساژ لیدوما

شماره تلفن: 02186090890

 

 

کافه کاوالی سعادت آباد

کافه کاوالی سعادت آباد

اگر ساکن غرب تهران هستید و می‌خواهید یک کافه خاص و جذاب قرار ملاقات یا قرار دوستانه فیکس کنید، حتما باید سری به کافه کاوالی بزنید. این کافه جذاب با دکوراسیونی شیک و خاص به شدت افراد را جذب می‌کند. حس و حال زیبایی که در محیط کافه کاوالی سعادت آباد وجود دارد به شدت جذاب است.  اگر می‌خواهید یک تجربه بی عیب و نقص از کافه‌های غرب تهران کسب کنید حتما به این کافه سر بزنید و از منو خوشمزه آن خوراکی جذابی انتخاب کنید تا ساعاتی خوش را بگذرانید.

آدرس: سعادت آباد، یادگار جنوبی، خروجی فرحزاد شمالی، پلاک ۲۵

تلفن: ۰۲۱۲۲۱۱۴۹۷۶

 

حتما بخوانید: برای تولد چی درست کنم ؟ | لیست غذا و فینگرفود برای تولد

 

کافه تهرون در مرکز تهران

کافه تهرون در مرکز تهران

کافه تهرون با دارا بودن حال و هوایی خاص در محیطی نوستالژیک به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی لحظات زیبایی برای خودتان و عزیزان‌تان ایجاد کنید. کافه تهرون حس تهران قدیم را در ذهن‌تان تداعی می‌کند. حوض آبی رنگ وسط حیاط با عمارتی نوستالژیک به خوبی روحیه‌تان را عوض می‌کند. این فضا در حیاتی زیبا واقع شده است و شما می‌توانید به راحتی در آن احساس آرامش کنید و نگران حضور در فضایی بسته و ریسک ابتلا به کرونا را نداشته باشید. در چنین کافه‌هایی می‌توانید دورهمی دوستانه و کوچک برگزار کنید و دوستان‌تان را با حفظ فاصله و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ملاقات کنید و دلتنگی حاصل از روزهای قرنطینه کرونا را فراموش کنید.

آدرس: تهران، خیابان ویلا كوچه خسرو پلاك ۳۹

تلفن: 02188906813

 

 

کافه شمرون در باملند

کافه شمرون در باملند

یکی از کافه های زیبا و خاص در غرب تهران، کافه شمرون است. شما می‌توانید با حضور در باملند واقع در حاشیه دریاچه چیتگر، یک فضای فوق‌العاده جذاب از رستوران‌های متنوع، فروشگاه‌های برند و دریاچه‌ای زیبا را مشاهده کنید. ویو جذاب این کافه به شدت هیجان انگیز است. شما می‌توانید با حضور در کافه شمرون باملند، لحظات خوشی را تجربه کنید. غذاهای خوشمزه درکنار منو کافی شاپ حرفه‌ای کافه شمرون بسیار خاص است. شما می‌توانید سینی‌های مختلفی را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر خوراکی‌ها در محیطی جذاب لذت ببرید.

آدرس: انتهاى همت غرب ابتداى اتوبان خرازى خروجى دریاچه میدان موج خیابان موج،بلوار صدف،مجموعه تجارى بام لند

تلفن: 02140447342

 

 

نان کافه در شمال تهران

نان کافه در شمال تهران

این روزها همه چیز به سمت و سوی حرفه‌ای شدن پیش می‌رود. کافه‌ها با ارائه خوراکی‌های خاص و تخصصی، به شدت محبوب شده‌اند. نان کافه جزو کافه‌های روباز تهران محسوب می‌شود. این کافه با نان‌های خوش طعم و هیجان‌انگیز معروف است. کافه روباز تهران با ارائه فضایی مناسب و بدون سقف، این امکان را به مشتری ارائه می‌کند تا بدون نگرانی از محیط‌های مسقف و بدون تبادل هوا، امکانات مطلوبی را ارائه کند. نان کافه فضای باز زیبایی را فراهم کرده است که قرارهای دوستانه را در روزهای شیوع کرونا آسان کرده است. با حضور در محدوده پاسداران و خیابان دولت می‌توانید سری به کافه نان بزنید. یادتان باشد که برای اطمینان بیشتر از خدمات کافه، پیش از حضور در آن رزرو کنید تا در محیط باز فضای مناسبی برای شما آماده شود.

آدرس: تهران چهارراه پاسداران خیابان دولت شماره ۲۱

تلفن: 02122577431

 

 

چای بار شمال تهران

چای بار شمال تهران

اگر به فضاهای خاطره‌انگیز و تاریخی دوران قاجار علاقه دارید، حتما سری به چای بار بزنید. کافه چای بار یک  فضای دلنشین و سرسبز برای شما فراهم کرده است. مجاورت صندلی‌های این کافه با ساختمانی به جا مانده از دوران قاجار حس خاصی  در انسان ایجاد می‌کند.‌ فضای داخلی کافه نیز بسیار دلچسب و تاریخی است. صبحانه‌های خوشمزه چای بار به شما امکان شروع یک روز خاص را فراهم می‌کند. چای بار یکی از خاص ترین کافی شاپ های تهران است که در حیاط انجمن خوشنویسان واقع شده است. هوای شمال تهران با حیاط این کافه محیطی فوق‌العاده ایجاد کرده است.

آدرس: خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک 145، انجمن خوشنویسان

تلفن: 02122210311

 

 

کافه ویکولو در مدرن الهیه

کافه ویکولو در مدرن الهیه

افرادی که اهل کافه گردی در مکان‌های لوکس و خاص هستند، حتما اسم کافه ویکولو به گوش‌شان خورده است. کافه‌ای با دیزاین خاص و زیبایی فوق‌العاده که مناسب هر قرار دوستانه و دونفره خاص است. کافه ویکولو حال و هوای کوچه‌های ایتالیا را برای‌تان تداعی می‌کند. اگر می‌خواهید یک جشن تولد دونفره لوکس برگزار کنید، کافه ویکولو بهترین انتخاب برای شما است. توجه داشته باشید که برگزاری جشن تولد در این کافه نیازمند رزرو قبلی و هماهنگی‌های لازم است. پس اگر به دنبال کافه‌ای عاشقانه و رمانتیک هستید، ویکولو بهترین کافی شاپ در شمال تهران برای تولد است.

آدرس: الهیه، خیابان آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور

شماره تلفن: 22651245021

 

 

کافه کیپ لیک سعد آباد تهران

کافه کیپ لیک سعد آباد تهران

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، استفاده از بهترین فضاها در محیط‌های فرهنگی، تاریخی و هنری به شدت رایج شده است. کافه کیپ لیک  نیز یکی از همین موارد است که با استفاده از ویژگی جذاب کاخ سعد آباد در حیاط بزرگ آن بخشی را به خود اختصاص داده است. این کافه را به عنوان یک کافه روباز در تهران بشناسید. فضایی تاریخی و سرسبز با حس و حالی لطیف به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی نگرانی‌هایتان را فراموش کنید و در محیطی دلچسب از فضا لذت ببرید. شما می‌توانید با برنامه‌ریزی جذابی، از کاخ سعد آباد دیدن کنید و برای استراحت و نوشیدن یک فنجان چای به کافه کیپ لیک مراجعه کنید و ساعات خوشی را بگذرانید.

آدرس: تهران - میدان تجریش - خیابان ولیعصر - خیابان زعفرانیه - انتهای خیابان طاهری - کاخ موزه سعد آباد

تلفن: 22735124-021

 

 

 

کافه لبینا اندرزگو

کافه لبینا اندرزگو

اگر علاقه‌مند به حضور در کافه‌های عربی هستید می‌خواهید خوشمزه‌ترین چای مراکشی یا باقلوای لبنانی را تست کنید حتما سری به کافه لبینا اندرزگو بزنید. این کافه هیجان‌انگیز با ارائه منو کافه عربی مراجعه کنندگان پذیرایی می‌کند. سرویس‌دهی خاص و باکیفیت در کافه لبین، مشتریان بسیاری را جذب کرده است. پس اگر می‌خواهید یک محیط گرم و عربی را تجربه کنید و قرار ملاقات‌تان در فضایی لوکس باشد، حتما کافه لبینا را در گزینه‌هایتان قراردهید.

آدرس کافه لبینا: تهران بلوار اندرزگو روبروی سه راه قیطریه نبش شریفی منش

شماره تلفن: 02122231285 – 02122231421

 

حتما بخوانید: لیست لوکس ترین کافه های تهران

 

کافه بلوار پالادیوم

کافه بلوار پالادیوم

حتما شما هم مرکز خرید پالادیوم  تهران را یکی از لاکچری‌ترین مراکز خرید شمال شهر  می‌دانید. این مرکز خرید برندهای لوکس و جذابی را در خود جای داده است. اگر اهل کافه گردی باشید و کافه‌های لوکس و خاص مدنظرتان باشد، باید سری به کافه بلور بزنید. این‌جا کافه‌ای است که می‌تواند میزبان لحظات شیرین شما باشد.‌ این کافه لوکس در تهران، صبحانه‌های خوشمزه و معروفی دارد که می‌توانید برای استفاده از آن مراجعه کنید. فضای باز و دکوراسیون زیبای این کافه می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما برای میزبانی باشد.

آدرس کافه بلوار: تهران زعفرانیه مرکز خرید پالادیوم طبقه دوم

شماره تماس: 02122664534 - 02122664634

 

 

 

کافه مون لانژ زعفرانیه

کافه مون لانژ زعفرانیه

کافه مون لانژ لوکیشن بسیاری زا عکس‌های لاکچری اینستاگرام است. درواقع، پاتق برگزاری سورپرایزهای خاص و لوکس در این کافه است. در این کافه امکانات جذابی مثل موسیقی زنده ارائه می‌شود و می‌توانید لحظات رویایی و زیبایی را در کافه مون لانژ بگذرانید.  دکوراسیون خاص و جذاب کافه مون لانژ به شدت نگاه ما را جذب می‌کند. اگر برای یک قرار ملاقات عاشقانه یا قرار دوستانه این کافه را انتخاب کنید، می‌توانید از حضور در این فضا لذت ببرید و خاطره‌انگیزترین ساعات‌تان را صرف کنید.

آدرس کافه مون لانژ: تهران زعفرانیه  مقدس اردبیلی بین کیهان و پسیان پلاک 25 ط اول

شماره تلفن: 02122183007

 

 

 

کافه لئون سام سنتر

کافه لئون سام سنتر

اگر به دنبال یک کافه لوکس و جذاب هستید که ساعات‌تان را مثل یک شاهزاده بگذرانید، حتما سری به کافه لئون بزنید. سبک برخورد پرسنل این کافه به شدت محترمانه است، تا جایی‌که احساس می‌کنید فرد خاصی هستید. این کافه خاص، در سام سنتر یکی از مراکز خرید لاکچری تهران واقع شده است. کافه لئون در طبقات بالایی این مرکز خرید ویو زیبایی دارد. این کافه با ارائه منو فرنگی و رستوران فرانسوی و ایتالیایی، متنوع خدمات را ارائه می‌کند. دکوراسیون لاکچری و جذاب کافه لئون با چشم اندازی فوق‌العاده، بهترین فضا برای ثبت عکس‌های جذاب و خاطره‌انگیز است.

آدرس کافه لئون: تهران، خیابان فرشته مرکز خرید سام سنتر کافه لئون

شماره تلفن: 22653841021

 

 

خلاصه مطلب

حتما شما هم برای قرار ملاقات با دوستان‌تان کمی سردرگم می‌شوید تا محیط مناسبی را انتخاب کنید. همین موضوع سبب شده است تا برای شما بهترین و خاص ترین کافی شاپ های تهران را پیدا کنید و در این‌جا لیست کاملی از آن ارائه کنیم. شما می‌توانید برای مشخص کردن بهترین کافه برای قرار ملاقات با دوستان‌تان، لینک صفحه را دراختیارشان قراردهید و زودتر به‌ نتیجه برسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید