ایده و خلاقیت

گل آرایی در همایش ها و نکات مهمی که قبل از قرارداد باید بدانید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵
دسته ها:

گل آرایی همایش نیازمند اطلاع از نکاتی است که در این مقاله به شما ارائه شده. رعایت نکات مهم گل آرایی سالن همایش موجب انتخابی هوشمندانه و مطلوب برای گل آرایی است.

معمولاً برای برگزاری همایش یا سمینارها، اقداماتی انجام می‌شود که در پروسه برندینگ همایش میگنجد. پروسه تایپو گرافی نام و موضوع همایش، طراحی پوستر، رنگ سازمانی همایش و... همگی از اقداماتی است که پیش از همایش انجام می‌شود. قبل از عقد قرارداد گل آرایی دقیقاً به همین پروسه نیازمندیم. این‌که قبل از گل آرایی همایش بدانید دقیقاً چه ظاهری در سالن همایش خود می‌خواهید و هارمونی رنگ گل‌ها با رنگ سازمانی انتخابی شما و سایر المان‌های موجود در سالن به چه صورت خواهد بود. پس حتماً قبل از تصمیم به گل آرایی، نسبت به مشخص نمودن رنگ‌هایی که در انتخاب نوع گل و دیزاین آن‌ها مهم است، اقدام نمایید.

گل آرایی سالن همایش

 

صفر تا صد برگزاری همایش و گل آرایی همایش با زیگ دکور :

زیگ دکور یک شرکت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و معماری، غرفه سازی ، برگزاری تبلیغات محیطی و برگزار کننده انواع همایش ها و ایونت هاست. یکی از از مواردی که شرکت زیگ دکور را نسبت به دیگر شرکت های مشابه در اولویت قرار میدهد، اجرای ایونت ها در سطح حرفه ای است. تنها لازم است خواسته های خود را در رابطه با ایونت در اختیار زیگ دکور قرار دهید تا صفر تا صد کار به طور اصولی و در بهترین شرایط ممکن برای شما انجام شود. 

12 سال سابقه در حوزه معماری، دکوراسیون و تبلیغات و همچنین صدها پروژه موفق در حوزه معماری زیگ دکور را تبدیل به یک انتخاب قابل اطمینان برای اجرای پروژه شما کرده است.

تنها لازم است از طریق لینک های زیر وارد سایت زیگ دکور شوید یا با شماره تماس های ارائه شده برای مشاوره تماس بگیرید. شما میتوانید از طرح های موجود در سایت یا طرح های مورد نظر خودتون به عنوان ایده اولیه برای اجرای پروژه با زیگ دکور کمک بگیرید .

اینستاگرام : zig.decor

وبسایت : zigdecor.co

تلفن : 88508632  - 88764236

آدرس : سهروردی شمالی، هویزه غربی، خیابان یوسفی، پلاک ۷، واحد ۹

چگونه گل آرایی سالن همایش را انتخاب کنیم؟

اصلی‌ترین سوالی که در ذهن شکل می‌گیرد این است که، چگونه گل آرایی همایش را انتخاب کنیم؟ بهتر است هوشمندانه عمل کنید و نمونه عکس‌هایی از همایش‌های هم‌سو با همایش خودتان را سرچ کنید. حتماً گل آرایی و تزئینات متفاوتی خواهید دید و تصمیم‌گیری مدل گل آرایی و ملزومات مورد انتظار شما، راحت‌تر خواهد بود. اصلی‌ترین علل انجام گل آرایی، افزودن زیبایی بصری به محل برگزاری همایش است. پس حتماً محل‌های مناسبی را برای گل آرایی انتخاب کنید تا در راستای زاویه دید مخاطبانتان قرار گیرد و محیط لذتبخشی برای این عزیزان ایجاد کنید.

چرا گل آرایی در همایش ضروری است؟

چرا گل آرایی در همایش ضروری است؟

این روزها که قیمت گل و گل آرایی رو به افزایش است، در ذهن عده زیادی از برگزار کنندگان این سوال ایجاد می‌شود که چرا گل آرایی در همایش ضروری است؟ اهمیت گل آرایی به اندازه کترینگ همایش نیست، آیا راهی برای حذف یا جایگزینی آن با راه‌کار دیگری وجود دارد؟ بر اساس تجربیات رسانه تخصصی تشریفات و خدمات مجالس تشریفینو، باید گفت خیر. هیچ المان دیگری قدرت جایگزین شدن با گل‌ها را ندارد. طراوت و شادابی، بوی مطبوع و ظاهر فوق العاده گل و برگ‌های سالن و محل برگزاری همایش شماست که حال مخاطب را خوب می‌کند و روحیه او را آماده پذیرش مطالب شما می‌کند. رضایت مخاطب جزو اصلی‌ترین اهداف برگزار کنندگان همایش است. گل آرایی همایش به نوعی خوش آمد گویی به میهمانان محسوب می‌شود. پس حتماً دقت کنید که گل آرایی در داخل سالن و یا ورودی سالن موجب القای انرژی مثبت به مدعوین شما خواهد بود و پرستیژ و زیبایی همایش یا سمینار و کنفرانس شما را چند برابر خواهد کرد.

انتخاب گل آرایی همایش

انتخاب گلخانه متعهد نکته مهم در گل آرایی همایش

یکی از مهم‌ترین نکاتی که لازم است درنظر داشته باشید، انتخاب گلخانه متعهد برای گل آرایی همایش است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به همایشی دعوت شده باشید، و در هنگام ورود با سبدهای گل و گلدان‌هایی مواجه شده باشید که از دور زیباست، اما از نزدیک تمام گل‌ها پژمرده و بی کیفیت است. متاسفانه گلخانه‌ها یا گلفروشی‌هایی که تعهد کاری ندارند، ممکن است برای سود بیشتر از گل‌های مانده و ارزان‌تر استفاده کنند. در این شرایط تا زمان برگزاری مراسم همایش شما، گل‌ها ظاهر بسیار بدی پیدا خواهند کرد. پس حتماً در خصوص انتخاب محلی که از آن گل تهیه می‌شود و متخصصی که برای دیزاین گل‌ها به محل همایش خواهد آمد؛ دقت کنید.

 

انتخاب رنگ گل‌ها در گل آرایی بر چه اساس است؟

زمانی که رنگ سازمانی همایش شما مشخص شد و پوستر همایش را نهایی کردید، نوبت به تصمیم گیری در خصوص انتخاب رنگ گل ها در گل آرایی است. به‌منظور بازخورد بهتر، لازم است رنگ پوستر و تمام بنرهایی که قرار است در سالن، در کنار سن و زیر سن قرار گیرند را بدانید. با اطلاع از رنگ این بنرها می‌توانید رنگ گل‌ها را انتخاب کنید. رنگ گل‌ها باید از رنگ‌هایی استفاده شود که هم جلوه خوبی به سن و بخش‌های مختلف سالن بدهد و با تضاد رنگی که با پس زمینه بنرها دارد زیبایی بیشتری به نمایش گذارد؛ و هم با هارمونی رنگی که می‌توان توسط برگ‌های آویزان شده و گل‌های سفید و رنگی در وسط آن ایجاد نمود، گل آرایی همایش را تکمیل کرد. استفاده از گل آرایی در قسمت ورودی سالن نیز ایده جذابی است.

گل آرایی سن همایش

گل آرایی در این قسمت ها مهم تر است

قسمتی که میهمانان شما از آن مکان وارد سالن همایش می‌شوند، می‌تواند مکان خوبی برای این خوش‌آمد گویی باشد. در صورتی که راهرویی وجود دارد که درب ورود را به محل سالن همایش متصل می‌کند، چیدن دیوارهای سبز نیز ایده زیبایی است. همه‌ی این تلاش‌ها موجب می‌شود محیطی زیبا و درخور شخصیت میهمانان خود داشته باشید. گل آرایی در زیر سن یا همان استیج یکی از رایج‌ترین قسمت‌هایی است که می‌توانید گل آرایی کنید. در صورتی که بودجه محدودی برای این‌کار دارید، می‌توانید گل ها را به‌صورت سبدهای پهن درنظر بگیرید، که با برگ های سوزنی بلند حالتی آبشاری از یک طرف دارند؛ و این سبدها را در قسمت لبه استیج بچینید. با این ترفند می‌توانید گل کم‌تری استفاده نمایید و زیبایی و پرستیژ سالن همایش را نیز حفظ نمایید. قرار دادن سبد گلی که با گل‌های متناسب با سایر گل آرایی‌های موجود در سالن باشد، یکی از ضروریات گل آرایی است؛ تا جایی که می‌توانید گل آرایی سایر بخش‌های سالن را حذف کنید اما سبد گلی که بر روی میز سخنران قرار می‌گیرد را خیر.

گل مصنوعی در گل آرایی

آیا استفاده از گل مصنوعی در همایش مشکلی دارد؟

انتخاب گل مصنوعی در همایش مشکلی ندارد. در واقع انتخاب بین گل مصنوعی و طبیعی کاملاً سلیقه‌ای است و به بودجه و امکانات شما بستگی دارد. اما در صورتی‌که با کاهش حجم گل آرایی، توانایی انجام گل آرایی با گل طبیعی را داشتید، حتماً و بدون شک گل طبیعی را انتخاب کنید. طراوت و شادابی که گل طبیعی به سالن همایش القا می‌کند فوق العاده است. اما در صورتی‌که امکان استفاده از گل طبیعی را ندارید، استفاده از گل مصنوعی صرفاً به جهت حفظ فضای حرفه‌ای برگزاری همایش بلامانع است.

هزینه گل ارایی همایش

هزینه گل آرایی سالن همایش چقدر است؟

دغدغه مالی برگزارکنندگان همایش‌ها و سمینارها همیشه از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که هرگونه محدودیتی در بخش بودجه، انتخاب‌های مختلف برگزار کننده را تغییر می‌دهد. مانند انتخاب محل برگزاری سالن همایش. در گل آرایی نیز، چیزی غیر از این نیست. شما با اطلاع از هزینه‌ها می‌توانید تصمیم بهتری بگیرید. معمولاً هزینه تامین گل‌های مورد نیاز در گل آرایی، بستگی به نوع گل و زمان برگزاری همایش دارد. در صورتی‌که همایش شما در فصول بهار و تابستان است، می‌توانید کمی بابت هزینه گل آرایی سالن همایش خیالتان راحت باشد. اما در شرایطی‌که همایش شما در فصول سرد مانند پاییز و زمستان است، هزینه تهیه گل به مراتب بیشتر است و همچنین تنوع گل‌ها نیز محدود است. هزینه گل آرایی علاوه بر زمان برگزاری همایش، به محل برگزاری همایش، مخاطبین همایش و انتخاب گل‌فروشی یا گلخانه ای‌که مسئول گل آرایی می‌باشد نیز بستگی دارد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید